Mode & Beauty alle pijlers

Parfumsamples bestellen?

26-05-2012 23:11 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Omdat ik de laatste tijd helemaal verslaafd ben geraakt aan parfum, vroeg ik mij af of iemand bekend is met een betrouwbare en snelle site waarvan ik sampletjes kan kopen. Op zich kan ik sampletjes natuurlijk ook wel krijgen bij de Douglas bijvoorbeeld, maar ik ben zo nieuwsgierig naar allerlei geuren die niet in Nederland worden verkocht. Denk aan de parfums van Britney Spears of Pink Sugar van Aquolina om maar een paar op te noemen...

Er zijn wel Nederlandse sites die deze parfums verkopen. Maar ik wil eerst ruiken, dan kopen, anders wordt het een duur grapje als blijkt dat de parfums niet lekker zijn :s.

Dus als iemand een goede site kent waarop ik samples kan bestellen, dan ben ik je zeer dankbaar als je dat zou mededelen!
Ik lees even mee...
Tik eens in op google, proefmonsters, dan kom je op verschillende sites en daar staan ook gratis proefmonsters van parfum op. Hoef je alleen maar je adres in te vullen.
gewoon eens een Douglas in?
Ksenija schreef op 26 mei 2012 @ 23:58:

gewoon eens een Douglas in?
Doe ik ook. Maar het punt is dat ik ook nieuwsgierig ben naar parfums die de douglas niet verkoopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven