Zeurtopic

27-05-2012 21:14 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ff de balen in. Niks ernstigs, maar momenteel niemand om tegen te praten (ben aan het werk) dus ik maak maar gebruik van dit forum.

In december heb ik een punt gezet achter mijn 3 jarige relatie. Hij was de allerliefste, slimste, charmanste en hij droeg me op handen. Toch had ik een onbestemd gevoel en maakte ik het uit. Dat ik verliefd werd op een collega werkte ook niet echt mee dus zodoende. Ik kreeg al gauw een relatie (ben niet vreemd gegaan) met de betreffende collega. Maarliefst 1,5 maand was ik in de zevende hemel en toen begon de ellende. Dus zo snel als we begonnen, zo snel was het ook weer klaar. De verliefdheid bleef helaas wel.

Mijn ex hoorde ik in die tijd weinig van. Ik voelde me ook wel heel erg lullig, maar goed. Later kregen we weer wat vriendschappelijk contact. Hartstikke gezellig.

Met die collega is het nog een tijdje doorgesudderd, ook al wisten we dat er geen toekomst in zat. Korte tijd geleden dus definitief een punt achter gezet. Deed pijn, gevoelens zijn er nog, maar wat niet gaat dat gaat niet.

Voor het eerst sinds heel lang ben ik weer officieel vrijgezel. Mijn ex heeft inmiddels een andere vriendin en binnenkort gaan ze samen op vakantie (hoorde ik vandaag). Gelijk heeft hij!

Mijn beste vriendin begint vrolijk te kwebbelen over haar vakantie met haar liefje, waar ik uiteraard heel enthousiast op reageer.

Mijn beste vriend heeft onlangs zijn relatie uitgemaakt en vertelde gister dat hij alweer een nieuwe heeft.

Terwijl de hele wereld lekker aan het tortelen is zit ik, doodsaai en vrijgezel*, op m'n werk.

*laat ik even vooropstellen dat ik niet wanhopig of eenzaam ben! Ik heb er alleen nu, alles bij elkaar, de balen in.
Blair, het is zondagavond. Wat voor werk doe je dan??
Je bent de eerste die begrijpt dat het over Blair gaat! (de meeste denken de salade..).

Ik begeleid gedetineerden in een 24 uurs voorziening. De clienten zijn allemaal de deur uit of hun eigen ding aan het doen, dus ik zit hier in m'n uppie.
Wees gerust, je bent niet de enige die niet tortelt! Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en mijn gevoelens met diegene gedeeld, helaas niet wederzijds dus ik zit me een partijtje kl*te te voelen op de bank hier.

Verder tortelt hier ook iedereen om me heen en ook hier geen wanhoop of eenzaamheid, wel flink de balen even.
Ja, is ook gewoon kl*te.

Je bent niet unhappy, maar je wil ook gewoon tortelen.

Komt vanzelf wel weer...
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Oh answers, dan kunnen we samen er even de balen in hebben.

Ach ja, ik weet dat het wel weer komt... :)
Het komt ook wel weer maar ik ben nogal ongeduldig, haha. Tortelen is gewoon heerlijk!
(Er is toch ook een hotel ofzo wat zo heet? Ondanks fervent Blair Waldorf-fan moet ik toch echt steeds aan een hotel denken. Astoria ofzo komt er achter?)
Tortelen is inderdaad heerlijk! Maar ik zou nu ook heel blij zijn met een vrijgezelle vriendin.. Even geen verhalen over liefdesvakanties, nieuwe badkamers etc etc.

Het Waldorf Astoria is idd een hotel ;-)
Nou zoveel is er toch niet aan de hand?
Ik heb wel een aantal vrijgezelle vriendinnen en dat is altijd een verademing. Al dat getortel bij de rest irriteert me mateloos puur en alleen omdat ik dat ook wil, haha.

Maar ik tortel niet zo snel dus het is een dubbele domper nu.
badmeester schreef op 27 mei 2012 @ 21:41:

Nou zoveel is er toch niet aan de hand?
Nee dat zeg ik ook niet toch? Ik geef expres aan dat het niets ernstigs is blablabla.. en ja, het kan altijd erger, ik weet het. Maar ik heb er nu toevallig, met deze hoeveelheid, de balen in.
Nee maar bij het zien van de topictitel dacht ik dat er misschien wat ergs was maar dat blijkt dus mee te vallen

relativering
answers schreef op 27 mei 2012 @ 21:42:

Ik heb wel een aantal vrijgezelle vriendinnen en dat is altijd een verademing. Al dat getortel bij de rest irriteert me mateloos puur en alleen omdat ik dat ook wil, haha.

Maar ik tortel niet zo snel dus het is een dubbele domper nu.
Ik heb niet echt meer vrijgezelle vriendinnen.. Een paar, maar die wonen ook niet echt in de buurt. En dat terwijl ik na mijn werk een wijntje wil drinken dus ze moeten per direct beschikbaar zijn ;-)
badmeester schreef op 27 mei 2012 @ 21:44:

Nee maar bij het zien van de topictitel dacht ik dat er misschien wat ergs was maar dat blijkt dus mee te vallen

relativering
Zeurtopic klinkt toch juist wel meevallerig?
Waldorf114 schreef op 27 mei 2012 @ 21:45:

[...]

Ik heb niet echt meer vrijgezelle vriendinnen.. Een paar, maar die wonen ook niet echt in de buurt. En dat terwijl ik na mijn werk een wijntje wil drinken dus ze moeten per direct beschikbaar zijn ;-)

Een oproepje op het forum plaatsen voor leuke vrijgezelle meiden in de buurt? Heeft mij een leuk clubje opgeleverd! Je hebt het als vrijgezel gewoon nodig om je te kunnen bewegen tussen andere vrijgezellen die snappen dat je niet wanhopig of zielig bent maar dat de lol aan single zijn er ook wel eens af is, dat je wel eens verliefd wil zijn, tegen iemand aan wil kruipen en dat altijd alleen thuis helemaal niet zo leuk is.

En ja, ook wij vrouwen hebben behoefte aan seks!
Ik heb ooit wel eens een oproepje geplaatst. Omdat ik toen net verhuisd was. Ik zocht toen niet eens vrijgezelle vriendinnen, want dat was ik toen zelf ook niet. Maar omdat ik blijkbaar in zo'n enorme uithoek woon waren er ongeveer 0 reacties. X-D
Whaha, dat klinkt wel heel erg sneu! Maar nu zijn er vast meer! Moet je je voorstellen hoeveel relaties er in al die jaren gesneuveld zijn en al die meiden hebben tijdens hun relatie de vriendinnen laten vallen en voelen zich nu hopeloos verloren in een vergeten stukje NL. Ze zitten allemaal op jou te wachten joh!
Hahaha ja zo klink ik wel heel zielig he ;-)

Ben het niet hoor.. en inmiddels ben ik in die nieuwe stad alweer aardig gesettled inclusief vriendengroep. Maar ja, vrijgezellen zijn welkom :-p
Nou ja in elk geval op het forum voldoende vrijgezelle leuke meiden volgens mij! Ik vraag me wel eens af hoe het komt dat al die leuke meiden vrijgezel zijn en waar al die leuke mannen dan zijn? Ik heb echt minimaal 3 hele leuke vrijgezelle meiden waar niets mis mee is! En we zijn allemaal al een paar jaar vrijgezel. Uiteraard hoop ik niet dat ik als laatste overblijf want het aantal slinkt en de eerste bruiloften zijn al geweest en de eerste baby is onderweg...
Hier is de eerste baby er al lang en breed uit (en ik, en mijn vriendinnen, ben 24) dus dat zegt tegenwoordig ook niet veel meer :-p

Ik koop wel een berg katten. Wil je er dan ook een paar lenen? :-p
Waldorf, op een of andere manier vind ik jouw topics en posts altijd zo herkenbaar!

Goed om te weten dat ik niet de enige ben. Bij mij is het meestal zo'n bui, na een tijdje ben ik ineens weer heel blij met m'n single bestaan, en dan kan ik zo weer ineens in een dipje raken.
En zoveel topics open ik niet eens ;-)

Maar leuk dat het herkenbaar is. Of nou ja.. leuk.. gedeelde smart is halve smart, zeg maar. Je woont vast niet in Zeeland he? :-p
Katten hoeven (allergie helaas) niet maar honden zijn welkom! Als bij jou de eerste baby er al uit is dan zijn ze bij mij aan de late kant. Allemaal 30 of richting 30.

Het leven van een vrijgezelle vrouw is zwaar....wijn/bier/cocktails, vrije tijd, geen gezeur over geld/huishouden/jaloezie/vuile sokken, de hele bank/bed voor jezelf, onbeperkt chocolade eten etc...
Zeeland, haha nee niet eens in de buurt. Maar was jij niet degene die dit najaar ook naar Amsterdam verhuist ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven