Gewone (niet mobiele) forum op mijn Android tablet

26-05-2012 19:26 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds gister ben ik de trotse bezitter van een eeepad, een tablet van Asus. Helemaal blij mee. Ik krijg alleen het mobiele forum steeds voorgeschoteld van Viva, en ik wil de gewone internetpagina, zodat ik ook het gewone forum kan bezoeken. Bij andere pagina's word ik niet doorgelinkt naar de mobiele site. Iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen?

Ik heb al met de zoekfunctie gekeken of hier een topic over was, maar niets gevonden.
Kun je voor jouw tablet Skyfire downloaden als browser? Daar kun je de niet-mobiele paginas mee krijgen volgens mij.
.
@Impala dank je, een alternatieve browser dus! Ik ga op zoek en het uitproberen thanx!
Hier dezelfde situatie met ook een eeepad, en ik gebruik Dolphin browser en kom zo op de gewone site.
kan dat ook met een mobiele telefoon, een andere browser gebruiken?
Ja, ik gebruik Opera Mini. Is superbrowser voor je mobiel. Ook om te forummen.
.
zojuist skyfire gedownload en geinstalleerd, en ja hoor hij doet het :-).

Ik ben geholpen!

Ik ga toch ook nog even naar de Dolphin browser kijken bonijn, kan geen kwaad een paar alternatieven.
Je kunt volgens mij ook rechtsboven in je scherm die drie blokjes aantikken, dan krijg je een rijtje mogelijkheden en 1 daarvan is ' request desktop site' , dan krijg je ook de gewone site.
Met Opera Mobile krijg je ook het gewone forum, dacht ik.

Heb ik al een tijdje niet meer gebruikt.
.
.
.
Dank voor de tip (en de vraag :) )!
En hoe krijg ik dat dan op mijn android? pff snap er niks van!
.
Voor je telefoon zou ik juist wél Opera Mini nemen. Ik heb allebei op mijn telefoon, maar Mini werkt zoveel sneller en makkelijker dan Mobile. En het scheelt ook MB's want Mini is zuiniger.

Op een tablet misschien wel Mobile maar daar heb ik geen ervaring mee.

Skyfire kan idd dingen die andere browsers niet kunnen (o.a. flash), maar verder vind ik het geen fijne browser dus alleen voor noodgevallen. Ik liep bv aan tegen Myspace filmpjes, die afspelen lukte alleen met Skyfire.
.
.
Wiekje wilde de gewone site op haar tablet.

Liefje wilde gewoon een alternatieve browser voor haar telefoon. en dan adviseer ik Opera mini. Je moet de dingen niet door elkaar gaan halen hoor ;-)

Op je mobiel werkt de mobiele site in principe beter. Beter leesbaar. Je mist alleen wat functies. Loepje stafje enzo.

En ik heb geen iphone, niks van apple. Ik heb een nokia.
.
.
.
.
.
Nerd, ik heb het gelezen hoor, bedankt! Ik heb nog geen tijd gehad om het te proberen, maar dat ga ik binnenkort zeker doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven