Gewone (niet mobiele) forum op mijn Android tablet
zaterdag 26 mei 2012 om 19:26
Sinds gister ben ik de trotse bezitter van een eeepad, een tablet van Asus. Helemaal blij mee. Ik krijg alleen het mobiele forum steeds voorgeschoteld van Viva, en ik wil de gewone internetpagina, zodat ik ook het gewone forum kan bezoeken. Bij andere pagina's word ik niet doorgelinkt naar de mobiele site. Iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen?
Ik heb al met de zoekfunctie gekeken of hier een topic over was, maar niets gevonden.
Ik heb al met de zoekfunctie gekeken of hier een topic over was, maar niets gevonden.
maandag 28 mei 2012 om 13:26
Voor je telefoon zou ik juist wél Opera Mini nemen. Ik heb allebei op mijn telefoon, maar Mini werkt zoveel sneller en makkelijker dan Mobile. En het scheelt ook MB's want Mini is zuiniger.
Op een tablet misschien wel Mobile maar daar heb ik geen ervaring mee.
Skyfire kan idd dingen die andere browsers niet kunnen (o.a. flash), maar verder vind ik het geen fijne browser dus alleen voor noodgevallen. Ik liep bv aan tegen Myspace filmpjes, die afspelen lukte alleen met Skyfire.
Op een tablet misschien wel Mobile maar daar heb ik geen ervaring mee.
Skyfire kan idd dingen die andere browsers niet kunnen (o.a. flash), maar verder vind ik het geen fijne browser dus alleen voor noodgevallen. Ik liep bv aan tegen Myspace filmpjes, die afspelen lukte alleen met Skyfire.
.
maandag 28 mei 2012 om 14:59
Wiekje wilde de gewone site op haar tablet.
Liefje wilde gewoon een alternatieve browser voor haar telefoon. en dan adviseer ik Opera mini. Je moet de dingen niet door elkaar gaan halen hoor
Op je mobiel werkt de mobiele site in principe beter. Beter leesbaar. Je mist alleen wat functies. Loepje stafje enzo.
En ik heb geen iphone, niks van apple. Ik heb een nokia.
Liefje wilde gewoon een alternatieve browser voor haar telefoon. en dan adviseer ik Opera mini. Je moet de dingen niet door elkaar gaan halen hoor
Op je mobiel werkt de mobiele site in principe beter. Beter leesbaar. Je mist alleen wat functies. Loepje stafje enzo.
En ik heb geen iphone, niks van apple. Ik heb een nokia.
.