Zal ik het doen?!

28-05-2012 19:51 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Viva-ers!!

Ik twijfel enorm. Ik wil iemand toevoegen op facebook maar ik weet niet of ik het wel kan doen.

Ik ken hem via een vriendin van een vriendin, het is haar broer. Ik denk dat hij wel weet wie ik ben. Verder hebben we nooit contact gehad, zeggen op zn minst 'hoi' als we elkaar zien..

Is het dus raar als ik hem toevoeg?!

Ik twijfel ook of ik hem niet beter een berichtje kan sturen. Ik vind het wel enger als alleen toevoegen, maar het is wel doeltreffender zegmaar..

Ik zou namelijk wel een leuke date met hem willen hebben :-)

Maaaar ik wil niet dat het wanhopig of raar overkomt.. Aangezien we nooit contact gehad hebben en ik hem dan 'ineens' een uitnodiging verstuur!

Misschien twijfel ik ook wel zo erg omdat ik een poosje geleden niet zulke leuke dates achter de rug heb.. Ik ben niet bang dat het in de toekomst weer gaat gebeuren, maar het heeft me wel een beetje onzeker gemaakt.

Maar wat ik dus wil vragen aan jullie is of het niet raar overkomt dat ik hem ineens toevoeg op facebook of een bericht stuur?

Liefs, Kirsten
toevoegen, meer niet.
Stop met aannames maken en voeg toe
Tjonge, ga er gewoon voor. Het enige dat je kan verliezen is hoop.
Schrijf gewoon:

He, ben jij niet die leuke broer van ... ?

Aan zijn reactie kun je dan wel aflezen of het zin heeft om hem toe te voegen.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

ik snap niet waarom je zo diep nadenkt over zoiets onbenulligs als fb
Toevoegen, komt er leuk contact uit is het prima, zo niet niks verloren.
Ik zou iemand waarbij het niet verder is gekomen dan een 'hoi' niet accepteren.

Maar ken wel 101 mensen die zelfs een vreemd fake account accepteren, dus gewoon doen! Wie weet wat eruit komt.
Toevoegen maar wel een berichtje meesturen
Wat Merano zegt.
Ik zou er een topic op het viva-forum over starten. Doen.
ik zat van de week ook met zoiets toen niet gedaan maar ga het toch even doen .
Huppakéé.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
gewoon doen.. ik krijg ook zo vaak uitnodigingen van mensen die ik helemaal niet ken. vaak zijn dat dan vrienden van vrienden en soms zelfs daar weer de vrienden van. (ik zeg wel eerlijk dat ik die mensen dan ook niet toevoeg. maar goed zijn er genoeg die het wel willen en anders heb je in iedergeval duidelijkheid dat hij totaal geen zin heeft in de vriendin van zijn zusje)
sorry dubbel
anoniem_152636 wijzigde dit bericht op 28-05-2012 20:17
Reden: dubbel
% gewijzigd
Niet doen!
to heb je het al gedaan ?

ik wel vind het toch ineens wat spannender omdat ik hem vaak tegen kom tijdens de hond uitlaten haha
Ik zou ook voor toevoegen gaan!
Ligt er een beetje aan hoeveel "vrienden" je hebt.. Als hij de 4e is zou ik het niet doen. ;-)
Ik heb nog niet toegevoegd woush.

Ga jij er een bericht bij sturen?

Ik ben zelf ook iemand die vage bekenden niet accepteert, dus vandaar dat ik het zo raar vind staan om hem toe te voegen..
anoniem_105035 wijzigde dit bericht op 28-05-2012 20:36
Reden: foutjes
% gewijzigd
Aanspreken tijdens het honden uitlaten lijkt me makkelijker :)
Ga in therapie!
Wat Merano zegt vind ik trouwens ook een leuk idee!

@ Hekje, waarom niet doen?
Kirsten_ schreef op 28 mei 2012 @ 20:34:

Ik heb nog niet toegevoegd woush.

Ga jij er een bericht bij sturen?

Ik ben zelf ook iemand die vage bekenden niet accepteert, dus vandaar dat ik het zo raar vind staan om hem toe te voegen..
Doen, wat heb je nou te verliezen! Wat doe je als hij je vriendschap accepteert? Ga je hem dan berichten?
ik heb nog geen bericht gestuurd voordeel ik wel dat ik wellis praat met hem dus hij me wel een beetje kent .

hij is alleen wel heel mooi daardoor ben ik iets te verlegen tijdens het praten haha
Kirsten_ schreef op 28 mei 2012 @ 20:36:

Wat Merano zegt vind ik trouwens ook een leuk idee!

@ Hekje, waarom niet doen?
Omdat je hem niet kent natuurlijk. Ik zou dan eerder via via wat meer contact zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven