(Nog) Wakker ? !

07-05-2012 01:41 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wakker, awake, éveillé, wach, despierto, sveglio, vågen, probudit, våken, buden, vaken, uyanık, acordado, przebudzony, effro, vakandi...

Kortom, voor iedereen die (nog/al) wakker is en wil kletsen op wat voor tijdstip dan ook.
Thee, sterkte vandaag met de scan!
Thnx Jo! Ik mocht tot 11.30 eten dus net even snel 2 eitjes zacht gekookt en een boterham geroosterd. En dan straks nog 2 x verplicht water, 1 x 600 ml en 1 x 400 ml.
Succes vandaag Thee!
Oh ja, ben waarschijnlijk pas vanavond weer online. Vriendin die me weer even daar brengt, vroeg of ik daarna mee naar haar ga en daar vanavond blijf eten. Ze hebben een buitenkeuken gekocht. Haha, moet er nog wel wat zon tevoorschijn komen.
Thnx Maroon!
Alles goed gegaan Thee?

Leuk een buitenkeuken, is dat overdekt dan?

Als je een grote tuin hebt lijkt mij zon pizza oven zo leuk. Onbetaalbaar hoor maar wel leuk.

Ik heb vanochtend gebeld voor mijn kabel, eerst zou ik hem moeten opsturen en dan heb ik een paar dagen geen internet. Toen kwam hij erop terug en stuurt vandaag een nieuwe op. Goeie service.

Ik heb met die oude kabel af en toe een paar minuutjes internet en dan valt die weer uit dus dat is wel jammer maar het is maar een dagje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ben heel even thuis, vriendin moest nog even wat doen en pikt me zo weer op hier.

CT-scan gedoe duurde lang. Eerst was er vertraging en toen 'zorgde ik' voor vertraging want het prikken ging niet (moest contrastvloeistof ingespoten worden). Naald ging er wel in maar ader te dun voor slangetje waar de vloeistof door moest. Dus toen moest ik op een arts wachten en die heeft uiteindelijk aan andere kant bovenkant pols kunnen prikken. In de elleboog links waar prikken niet kon heel donkerblauwe plek van het misprikken maar dat ben ik gewend :)

Ze hadden me gewaarschuwd wat de bijwerkingen konden zijn. Per direct een vieze smaak in je mond, leek wel of ik op een koperen muntje aan het zuigen was. En blijkbaar het gevoel alsof je in je broek hebt geplast incl. heel warme buik. Was wel een gek gevoel. Was gelukkig na 10 min. weer weg. Nu dus geduld hebben tot 03-07.

Beetje fin. tegenvaller. Ik zou tussen vandaag en overmorgen geld terugkrijgen van de eindafrekening 2011 woningbouw en heb dat hard nodig en is een leuk bedrag. Krijg ik een brief dat dit vooralsnog vervalt ivm betalingsachterstand, die er dus niet is. Had alle afschrijvingen aan hun op m'n scherm van internetbankieren staan.

Ze snapte het zelf ook niet, ik word morgen teruggebeld.

MV, ik weet niet in welk deel van de tuin hun buitenkeuken staat en of het overdekt is, heb het nog niet gezien. Maar vandaag te koud daarvoor. Maar ook binnen zullen we wel lekker eten!

En, dit zijn ook de vrienden die 7 kittens van ruim 1 week oud hebben. Die wil ik ook graag zien.

Nu eerst wat warmers aantrekken.

MV is dit een andere defecte kabel dan? Je had toch al een nieuwe voeding?
Gruwel Thee in het ziekenhuis. Weet meteen weer waarom ik er een hekel aan heb. Nou even duimen voor 3 juli.

Lief dat je vriendin je komt ophalen. Ja lekker binnen eten hoor.

Oh maak fotos van die kittens, wat zijn ze leuk. Ga je er 2 uitzoeken?

Vanochtend is die nieuwe kabel ontploft. Poef zei die.

Dus heb nog garantie en het bedrijf werkt mee zodat ik niet lang zonder internet zit.

Met die oude kabel is het aan uit aan uit enz. Die draadbreuk geeft me soms een paar minuten om te internetten.

Eet smakelijk voor straks.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee neem geen kitten(s), heb nu het geld niet voor om dingen aan te schaffen, evt. DA-kosten etc. Dus ik heb het maar uit m'n hoofd gezet. Geloof wel dat ze al veel liefhebbers hadden. En nee foto's maken kan ook nog steeds niet omdat camera nog steeds in de kluis ligt die ik niet open krijg.
Nou, nu maar afwachten dus, moet je naar de huisarts voor de uitslag of krijg je dat met de post Thee?

Balen van de tegenvaller, juist nu je het zo goed kunt gebruiken. Hoop dat het morgen goed uitgezocht word!

Verstandig van de kittens, ik zou ook zo graag nog een kitten erbij willen. Maar idd wat jij ook zegt, onverwachte da kosten en inentingen, daar is hier nu even geen geld voor. (voor onze 'oude' kat is er gelukkig bij de da altijd iets te regelen qua betalen in termijnen, maar twee katten is nu gewoon te duur)

Bij jou breekt ook alles in je handen af of niet Mleen X-D Ik heb zo'n oom, die heeft altijd iets kapot, hoeft er bij wijze van maar naar te kijken en het is stuk.. Over stuk gesproken, heb je al een nieuwe lamp ingedraaid op je slaapkamer/overloop? (waar was dat ook alweer stuk?)
:hello:

:hug: :flower: voor iedereen die wil
maroon5 schreef op 29 mei 2012 @ 17:59:

Bij jou breekt ook alles in je handen af of niet Mleen X-D Ik heb zo'n oom, die heeft altijd iets kapot, hoeft er bij wijze van maar naar te kijken en het is stuk..
Zulke mensen ken ik ook. Gelukkig houd ik hier alles wel heel... *klopt af*
Fijn dat die scan erop zit Thee, vervelend onderzoek is dat.

Hier een rustig dagje. Begon alleen nogal stomzinnig. Op de site van de nieuwe caravanstalling stond een fout adres. Dus ik stond vanmorgenvroeg met de vouwwagen op een doodlopend landweggetje met aan beide kanten een sloot. Het koste me wel wat tijd en zenuwen, maar nu kan ik achteruit rijden en straatje keren met een aanhanger!

Gelukkig had ik geen toeschouwers ;-)
Stoer Yette!

Ik lees net dat er gratis wifi is in het hotel en dat ik toch een balkon heb want 2 persoonskamer met alleengebruik mooi zo!
Lekker zeg! Wij hebben zekerweten geen wifi op vakantie - en geen kraan, geen plee, geen douche ... maar wel bronwater, een meer, gorges, een koelkast en 360 graden uitzicht zonder een mens te zien.
Mylene_Valerie schreef op 29 mei 2012 @ 07:02:

Ai, mijn nieuwe adapter zei net plof en doet niets meer. Potverdorie, het zal een keertje meezitten. Nou als ze open zijn meteen maar bellen.

10 uur pas.

Heb je zo'n goedkope merkloze gekocht?

Die was bij mij ook na korte tijd kaduuk. Tot twee keer toe. Bliezen zichzelf gewoon op, ofzo. Geldverspilling, verdorie. :-@ Toen maar besloten er wat meer geld in te steken, want als ik direct het dubbele ervoor had neergelegd was ik in één keer klaar geweest.

Maar je moet het natuurlijk wel kunnen missen...
maroon5 schreef op 29 mei 2012 @ 17:59:

Nou, nu maar afwachten dus, moet je naar de huisarts voor de uitslag of krijg je dat met de post Thee?

Balen van de tegenvaller, juist nu je het zo goed kunt gebruiken. Hoop dat het morgen goed uitgezocht word!

Verstandig van de kittens, ik zou ook zo graag nog een kitten erbij willen. Maar idd wat jij ook zegt, onverwachte da kosten en inentingen, daar is hier nu even geen geld voor. (voor onze 'oude' kat is er gelukkig bij de da altijd iets te regelen qua betalen in termijnen, maar twee katten is nu gewoon te duur)

Bij jou breekt ook alles in je handen af of niet Mleen X-D Ik heb zo'n oom, die heeft altijd iets kapot, hoeft er bij wijze van maar naar te kijken en het is stuk.. Over stuk gesproken, heb je al een nieuwe lamp ingedraaid op je slaapkamer/overloop? (waar was dat ook alweer stuk?)

Maroon, moet voor uitslag tzt naar internist?

En denk je nou werkelijk dat MV dat slaapkamerlampje vervangt/heeft vervangen/gaat vervangen na 1,5 jaar X-D

Dit is gewoon een gevalletje in de categorie van 1,5 jaar haarverfplannen.

Avondje bij vrienden was supergezellig en heerlijk gegeten en lekkere wijn (luxer dan ik zelf heb) en de kliekjes meegekregen voor morgen.

We aten varkenshaas, witlof met ham en kaas uit de oven, gekruide gebakken kriel, verse spercieboontjes, een verse champ/paddestoelen roomsaus met creme fraiche.
Dat vind ik wel een heel stoeren actie yette. Al was het wel balen dat je een verkeerd adres had.

IBI, wanneer ga je ook alweer op vakantie? Wel tof dat je daar wifi hebt.

Hi Unch! Nog een beetje gegaan met studie-dingen?

Kan geen boe of bah meer zeggen dus duik er zo maar in.

De de kittens, uberschattig. Oogjes nog niet open maar zo gaaf. Drie 'rooien', 3 zwarten en een lapje.

Moeder eet als een bootwerker, ga d'r maar aanstaan, 7 kittens voeden!
Ik ga gestrekt, truste allemaal!
Ik kom alleen even zwaaien dames. Moet hoog nodig naar bed. Leendert en babyleentje zijn al lang en breed onder zeil. ;-)

Welterusten. Ga morgen bij lezen.
Moge.

Wel veilig Thee dat je camera in de kluis ligt, iets minder handig als je de code niet meer weet.

Klinkt lekker wat jullie hebben gegeten en zeker dat je vandaag nog lekker ervan kan eten.

Je kan wel uren kijken naar die kittens he. Ze zijn nog leuker met een week of 4, lekker brutaal, spelen, alles ontdekken. Arme moeder met zon groot nestje. Moet je zeker weer een keer afspreken, dat is zo leuk.

Mar, nee lampjes zijn nog niet vervangen, die in de gang moet een bedrijf bij komen, is 5 meter hoog in het trappengat dus daar moet een mega trap op de trap komen, dat is niet zelf te doen.

Haar verven ga ik in juni doen, voor de bbq ;-) .

Knap hoor Yette zo in je eentje. Ik heb een paar jaar geleden mijn E achter B gehaald dus in theorie moet ik met een caravan enz achter de auto kunnen rijden maar veel ben ik alweer vergeten, alleen al alle punten die je moet controleren bij je aanhanger. Nou heb ik het gelukkig niet nodig maar wel jammer dat ik het zo snel vergeten ben. Vind het wel stoer dat het je zo gelukt is.

Ik heb ook wel eens een slipcursus gedaan, ben ik ook weer zoveel van kwijt.

Als het goed is krijg ik vanochtend die nieuwe kabel. Ja Unch, is een universele maar die moet toch ook niet in 19 dagen stuk zijn. Ik doe er niets mee, alleen in mijn laptop pluggen. Niet oprollen, wegleggen, niets.

Als het mee zit een druk dagje. Om 12 uur kan ik bij de bandenman een andere band halen, ervoor even bellen naar de garage of die meteen een herkeuring kan krijgen. Dan kan ik erna weer wat kattengrit en voer halen.

Moest alleen daardoor mijn osteoperose onderzoek een weekje verzetten maar dat geeft niet.

Heb gister wel eindelijk gehoord dat ik na de zomer die `vervolg` cursus kan gaan volgen. Volgende week een gesprek en dan is het geregeld.

Ga zo even opschrijven wat ik morgen wil maken, ik heb vrijdag op Am.wijze een tapasdagje met een paar forummers dus moet wel alles goed voorbereiden.

En als ik thuiskom snel de kleding wassen die ik vrijdag aan wil doen.
Hi allemaal!

Thee net als ik gisteren een dagje ziekenhuis gehad? Hoop dat er iets uitkomt dat goed te behandelen is.

Ik had weer controle, onderzoeken, bloedafname etc. Baby is erg groot, loopt 2 1/2 week voor. Gyn hoopt dat hij uit zichzelf eerder gaat komen. Moet nog meer rust nemen, bloeddruk was erg laag en mijn conditie is slecht. Straks natuurlijk borstvoeding en zorgen voor twee kleintjes, dan moet ik wel weer een beetje de oude worden.

MV, tapasdag klinkt lekker!

Yette, fijne vakantie. Ik vind je stoer, zelf scheuren met een aanhanger.
helene31 schreef op 30 mei 2012 @ 13:46:

Hi allemaal!

Thee net als ik gisteren een dagje ziekenhuis gehad? Hoop dat er iets uitkomt dat goed te behandelen is.

Ik had weer controle, onderzoeken, bloedafname etc. Baby is erg groot, loopt 2 1/2 week voor. Gyn hoopt dat hij uit zichzelf eerder gaat komen. Moet nog meer rust nemen, bloeddruk was erg laag en mijn conditie is slecht. Straks natuurlijk borstvoeding en zorgen voor twee kleintjes, dan moet ik wel weer een beetje de oude worden.

MV, tapasdag klinkt lekker!

Yette, fijne vakantie. Ik vind je stoer, zelf scheuren met een aanhanger.

Is dat positief dat het kindje groot is? Als die eerder komt dan hoeft hij niet in de couveuse ofzo?

Wel rustig aan doen he. Als hij nou snel komt dan kunnen jullie ook bij de bbq zijn ;-]

Yette gaat toch pas in juli op vakantie?

Nieuwe kabel is binnen. Andere autoband ook geregeld. Morgenochtend opnieuw keuring. Ben nog steeds niet lekker dus even uitrusten en dan alvast wat boodschappen gaan halen, even een lijstje maken.
Helene, ik was de vouwwagen juist naar de stalling brengen omdat we gekampeerd hebben :) En stoer ... mwah ... ik vind mezelf best stoer, maar niet omdat ik een trekhaak heb!

Lijkt me leuk, MV, zo'n slipcursus! En nuttig ook.
Even snel voordat ik weer gevlogen ben: Moos heel veel plezier in Schotland!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven