Ben ik ondankbaar?
dinsdag 29 mei 2012 om 09:31
Ik woon nu samen met mijn vriend in een luxe en groot appartement maar dit appartement is van zijn ouders. Ik woon daar samen met zijn zus en die heeft extreme woede-aanvallen. Dus als we een keer een pan laten staan, vliegt de pan door de gang. We hebben een keer met kerst pas de volgende dag opgeruimd en toen stond ze de huilen en te schoppen tegen onze deur en haar vader te bellen (ze is 28 jaar). En zo kwam het zeker 3 keer per week voor dat ze stond te gillen. Ook koopt die vader zijn dochters en zoons om door ze een salaris te geven maar daarvoor moeten ze wel vaak dingen doen (zoals naar London rijden, auto wassen, flats uitruimen etc.). De "koude kant" doet ook allemaal wat voor die vader (2 chef koks die goed kunnen koken dus die koken 1 x per week voor die vader). Die hebben mij ook verteld dat ik wat moet doen voor die vader...maar goed zou niet weten wat? Verder hebben we echt verschrikkelijke buren. Als we koken, komen ze zeuren dat ze onze kooklucht ruiken, als we schoenen aan hebben...komen ze zeuren dat we op pantoffels moeten lopen etc. Daarnaast gaat alles super snel kapot, ramen die kapotgaan, de cv die na 2 jaar kapot is etc. Ik heb weleens tegen mijn vriend in een dronken bui gezegt: "Dit kut huis, zullen we samen ergens anders gaan wonen?" En over het algemeen heb ik weleens gezeurd dat ik het niet naar mijn zin had. Ben ik nu extreem zeikerig? Of zijn er wel meer mensen die niet in zo'n situatie zouden kunnen leven ook al wonen ze in een super de luxe appartement? Mijn vriend vind mij namelijk een zeikerd en ondankbaar, maarja die kan natuurlijk ook heel veel hebben van mijn zus lijkt mij.
dinsdag 29 mei 2012 om 11:59
dinsdag 29 mei 2012 om 13:49
dinsdag 29 mei 2012 om 16:03
dinsdag 29 mei 2012 om 17:40
woensdag 30 mei 2012 om 20:31
bedankt voor al jullie reacties. De relatie ging al langere tijd slecht en hij begon in zijn ochtendjas nog wel te verstaan te zeuren dat ik het huishouden nooit goed deed. Had ook laatst gezegd je gaat je eigen was maar wassen want je bent net een wijf (echt 5 x zoveel was als ik er door 1 week doorheen jagen). Dit was voor hem de druppel en hij begon me uit te schelden dat ik geen respect heb voor hem zijn famillie en het huis, ik heb hem aangevallen (klap in zijn gezicht verkocht) en ben weggegaan. Voel me echt opgelucht. 3,5 jaar heb ik me opgesloten gevoeld:S Hij is echt gewoon te verwend valt niet mee te leven. Hij heeft nog een paar ingevroren pakketjes eten in de vriezer en hij bekijkt het maar haha!