Madrid

06-04-2012 09:15 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaringen met Madrid? Ik zie een erg leuke aanbieding voor een paar dagen Madrid. Ik weet alleen helemaal niets van Madrid af...behalve dat het de hoofdstad is van Spanje dan

Is het een gezellige stad? Duur/goedkoop? Wat is er te zien/doen?

Ik vond Barcelona en Sevilla erg leuk (vooral Sevilla), is het daarmee te vergelijken?
Even uppen...naar welk deel van het centrum 'moet' ik als ik in de namiddag wat wil zien en shoppen ( ik neem aan dat de winkels tot 19-20 uur open zijn), daarna gezellig wil eten, evt terras/tapas/ paella?
Je "moet" of naar de grote winkelstraat (Gran Via). Hier vind je echt alle winkels in tienvoud, Zara&Mango kom je een keer of vijf tegen.

Verder is Chueca erg leuk, vooral Fuencarral en Hortaleza (daar MOET je echt shoppen). Mercado Fuencarral niet vergeten. Daarna lekker hangen op het pleintje in Chueca! Enjoy!

Geloof dat winkels in ieder geval tot 21 uur open zijn...
MissyM2 schreef op 29 mei 2012 @ 21:42:

Je "moet" of naar de grote winkelstraat (Gran Via). Hier vind je echt alle winkels in tienvoud, Zara&Mango kom je een keer of vijf tegen.

Verder is Chueca erg leuk, vooral Fuencarral en Hortaleza (daar MOET je echt shoppen). Mercado Fuencarral niet vergeten. Daarna lekker hangen op het pleintje in Chueca! Enjoy!

Geloof dat winkels in ieder geval tot 21 uur open zijn...

We waren er vrijdag ;-)

We zijn aan de plaza mayor en de puerto del sol en de straatjes daaromheen geweest, heerlijk gegeten en gedronken dus het is helemaal goed gekomen. Nu verder aan het genieten in het binnenland van de provincie Malaga.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven