Neuken tussen borsten
zaterdag 26 mei 2012 om 22:37
Sinds enige tijd heb ik een vriendin met vrij grote borsten. Ik vind het erg geil om haar tussen haar borsten te neuken, maar zij vindt hier weinig aan. Hoe kan ik het voor haar leuker maken, zodat we er allebei plezier aan beleven? Natuurlijk is dit niet het enige standje wat we doen....
Zijn er nog meer mannen die dit graag doen en wat vinden vrouwen over het algemeen van dit standje?
Zijn er nog meer mannen die dit graag doen en wat vinden vrouwen over het algemeen van dit standje?
maandag 28 mei 2012 om 13:59
Mijn borsten (D) zijn neukbaar zeg maar. Maar ik vind er zelf geen drol aan. Ik zou het puur doen voor mijn man als hij het geil zou vinden. Maar mijn man vindt het zelf volgens mij ook niet bijster boeiend, dus ook dat pleziertje gaat niet op.
Nou, laat maar lekker zitten dan.
Dus, om het voor haar leuker te maken:
laat haar merken dat je dit erg leuk vindt en dat het je opwindt. Dat zal voor haar genoeg stimulans kunnen zijn om er van te genieten (zij geniet dan van jou zeg maar). En vergeet haar verder niet.
Nou, laat maar lekker zitten dan.
Dus, om het voor haar leuker te maken:
laat haar merken dat je dit erg leuk vindt en dat het je opwindt. Dat zal voor haar genoeg stimulans kunnen zijn om er van te genieten (zij geniet dan van jou zeg maar). En vergeet haar verder niet.
maandag 28 mei 2012 om 14:12
maandag 28 mei 2012 om 14:42
Mmmmz komt de vraag in me op.... Hoe ver ga je voor het genot van je partner en wat is de grens??? Geestig dat mannen dit wel graag van ons willen maar niet willen dat er gefaked wordt.... Terwijl ik niet denk dat ze naar een oprecht gezicht willen kijken van een dame die om de sec een piemel richting haar neusgaten ziet komen. ...
maandag 28 mei 2012 om 15:13
Die eikel inderdaad die telkens richting gezicht komt haha. Is best wel hilarisch inderdaad. Daarom liever andersom. Dan voelt het voor mij tenminste ook een beetje als seks in plaats van:
Krijg ik een snoepje? ja, nee, ja oh nee, ja aaah nee toch niet of wel ja daar komt ie, nee toch niet, etc.
En hoever ik ga qua seks? Hmmm, ik ga geen luiers aantrekken, mezelf in angoratruien hijsen, een paardenbit indoen, een clownsneus opzetten of in een knuffelbeestentuin zitten. Voor de rest mag er veel.
Krijg ik een snoepje? ja, nee, ja oh nee, ja aaah nee toch niet of wel ja daar komt ie, nee toch niet, etc.
En hoever ik ga qua seks? Hmmm, ik ga geen luiers aantrekken, mezelf in angoratruien hijsen, een paardenbit indoen, een clownsneus opzetten of in een knuffelbeestentuin zitten. Voor de rest mag er veel.
dinsdag 29 mei 2012 om 12:18
Eén keer een poging gedaan bij een vrouw.
Maar er is gewoon niets aan. Echt niet.
Zij moet haar borsten met de handen strak tegen elkaar houden. De man moet met zijn l*l daartussen glijden. Maar die wil omhoog klappen. Dus met je vingers op zijn plek houden door naar beneden te drukken.
Dan komt je eikel de meeste tijd boven haar borsten uit.
En dan voel je dus niets. Want praktisch alle gevoelige zenuwen zitten in de eikel. En die neukt dus boven haar borsten in het niets.
Kortom, het ziet er voor sommigen misschien leuk uit. Maar het is echt helemaal niets. Voor de man niet, en voor de vrouw ook niet. Of je moet het er visueel leuk uit vinden zien.
Voor mij hoeft het, als ervaringsdeskundige, echt niet meer.
Maar er is gewoon niets aan. Echt niet.
Zij moet haar borsten met de handen strak tegen elkaar houden. De man moet met zijn l*l daartussen glijden. Maar die wil omhoog klappen. Dus met je vingers op zijn plek houden door naar beneden te drukken.
Dan komt je eikel de meeste tijd boven haar borsten uit.
En dan voel je dus niets. Want praktisch alle gevoelige zenuwen zitten in de eikel. En die neukt dus boven haar borsten in het niets.
Kortom, het ziet er voor sommigen misschien leuk uit. Maar het is echt helemaal niets. Voor de man niet, en voor de vrouw ook niet. Of je moet het er visueel leuk uit vinden zien.
Voor mij hoeft het, als ervaringsdeskundige, echt niet meer.
dinsdag 29 mei 2012 om 13:07
Het gaat bij mij wel prima hoor, rob_uit_zeist.
Ik denk dat het veel te maken heeft met de stand van de penis, de vorm van de borsten en de positie waarin dit gebeurt. Heb geen last dat de eikel er bovenuit komt en hij wordt wel degelijk gestimuleerd. Misschien heb je gelijk dat ook het visuele aspect er voor zorgt dat het extra opwindend is. Een beetje glijmiddel zoals voorvocht of spuug maakt het wel wat prettiger.
Ik denk dat het veel te maken heeft met de stand van de penis, de vorm van de borsten en de positie waarin dit gebeurt. Heb geen last dat de eikel er bovenuit komt en hij wordt wel degelijk gestimuleerd. Misschien heb je gelijk dat ook het visuele aspect er voor zorgt dat het extra opwindend is. Een beetje glijmiddel zoals voorvocht of spuug maakt het wel wat prettiger.
woensdag 30 mei 2012 om 22:57
Wij doen het soms wel eens zo. Voor mij geeft het geen extra lekker gevoel, dat krijg ik wel als hij me penetreert of likt, maar een penis tussen mijn borsten doet op zich niet veel. Maar ik vind het wel fijn om hem op te winden, en dat lukt zo heel goed. Ook kan je tussendoor pijpen. Zijn orgasme is heel goed te zien, en dat is wel opwindend.
Soms ben ik in een gulle bui, en dan mag hij het afmaken op mijn gezicht. En nee, ik voel me dan niet onderworpen of misbruikt, eerder "in control".
Soms ben ik in een gulle bui, en dan mag hij het afmaken op mijn gezicht. En nee, ik voel me dan niet onderworpen of misbruikt, eerder "in control".
donderdag 31 mei 2012 om 02:29
OK even technisch: niet iedere man heeft stimulatie om de hele omtrek van zijn piemel nodig. Dus voor sommige mannen moet de piemel inderdaad tussen de borsten zitten, en moeten de borsten ook nog eens tegen elkaar geduwd worden. Voor deze mannen maakt de grootte van de borsten dus wel degelijk uit. Voor andere mannen is stimulatie op een deel van hun piemel al genoeg. Dan zou het in principe al kunnen bij iemand die helemaal geen borsten heeft. En dan maakt de grootte van de borsten dus niet uit.