Neuken tussen borsten
zaterdag 26 mei 2012 om 22:37
Sinds enige tijd heb ik een vriendin met vrij grote borsten. Ik vind het erg geil om haar tussen haar borsten te neuken, maar zij vindt hier weinig aan. Hoe kan ik het voor haar leuker maken, zodat we er allebei plezier aan beleven? Natuurlijk is dit niet het enige standje wat we doen....
Zijn er nog meer mannen die dit graag doen en wat vinden vrouwen over het algemeen van dit standje?
Zijn er nog meer mannen die dit graag doen en wat vinden vrouwen over het algemeen van dit standje?
zaterdag 26 mei 2012 om 23:04
zondag 27 mei 2012 om 00:15
Dat. Beetje afhankelijk van het moment vind ik het of komisch, of triest of gewoon echt een ontzettende turn-off. Moet dit binnenkort ook aankaarten bij mijn kersverse geliefde want hij probeert dit ook af en toe. Enerzijds probeer ik mezelf dan de 'kleine moeite groot plezier' houding van van lieffie en noppies aan te meten, maar eigenlijk diep van binnen voel ik me behoorlijk gereduceerd tot object (of eigenlijk tot een aanhangsel aan mijn twee 'objecten')
Volgens mij ben ik niet heel preuts ofzo, maar ik ben wel erg van handelingen waarbij ofwel de ene partner met aandacht en beleid de ander pleziert, danwel waarbij de beide partners gestimuleerd worden. Dat hij zichzelf aftrekt met behulp van mijn borsten zonder dat dat mij stimuleert, daarbij mijn borsten ook nog eens in een rare toestand duwend, geeft mij een bijzonder ambivalent gevoel.
Overigens dacht ik ook dat dit standje al lang 'uit' was?
zondag 27 mei 2012 om 00:22
Ik vind het heerlijk! Maar gewoon voor tussendoor tijdens wilde seks. Het gaat geen hoogtepunt opleveren. Ik vind het ook heerlijk als ik op mijn rug lig en ze gaat met haar borsten erlangs.. Het heeft niks met reduceren tot object te maken denk ik hoor, het is gewoon een lekker gevoel en gezicht. Ik doe ook alles om het de ander naar de zin te maken, voel me echt niet gereduceerd tot iets en de ander zien genieten vind ik ook opwindend.
zondag 27 mei 2012 om 01:22
Dat doet ik ook regelmatig en ik geniet erg van de blik die dan ineens in zijn ogen schiet. Maar dat is dan ook iets wat IK doe, niet dat HIJ iets 'voor zichzelf aan het doen is' met behulp van twee delen van mij terwijl ik, voor mijn gevoel iig, weinig meer keuze heb dan liggen en toekijken hoe mijn mooie borsten worden samengedrukt.
Vind het wel grappig dat ik de enige lijk te zijn die dat zo ervaart, zal het topic in de gaten houden voor tips