Glossy Box - wie?
zaterdag 26 mei 2012 om 22:06
zondag 27 mei 2012 om 11:14
Mij trekt de Beautybox het meest aan, tot nu toe eigenlijk altijd tevreden geweest.
De glossybox ontvang ik ook nog steeds maar ik vind het een aflopende zaak.
Trulyyours heb ik niet omdat de boxen me niet aanspreken. Blendbox zou ik niet doen.
Op de sites van alle boxen kun je zien wat er in de voorgaande boxen zat. Daarop kan je baseren welke jou het leukst lijkt.
zondag 27 mei 2012 om 11:31
Ga op de websites van de boxen de inhoud van de afgelopen maanden bekijken en beslis dan welke merken/boxen je het meest aanspreken.
Tot nu toe vind ik de TY box het leukst, ondanks dat ik deze maand minder vind. Heb ze gemaild over iets en een hele leuk mail terug gehad.
Vind niet alle artikelen/boxen van TY even fijn, dat is nu eenmaal zo de ene maand zit het mee de andere tegen.
Heb het al eerder gezegd, zie het als een soort lot, je kunt winnen en verliezen.
Glossybox heeft regelmatig artikelen die je daarna zelf ook bij etos/kruidvat kunt kopen dus als je dat leuk vindt is dat een optie.
Beautybox weet ik niets van en dan heb je nog de blendbox, ik moet nog zien of dat goed komt heb er vooralsnog niet zo veel vertrouwen in maar wie weet zit ik er compleet naast.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
zondag 27 mei 2012 om 13:28
In augustus komt de fashionbox, die lijkt me wel leuk. Ik ben niet zo van de dure cremes/parfums en lipgloss van meer dan 5 euro. De beautybox wordt, als het goed is, wat gevarieerder (huidverzorgingsproducten, make-up, accessoires, sieraden, magazines en cadeaubonnen). Maar het blijft een gok, dat blijkt wel uit alle reacties hier.
zondag 27 mei 2012 om 14:47
Kerstklok daarom heb ik de blendbox ook niet besteld.
Bij de TY verscheen vooraf een aantal artikelen bijvoorbeeld deze zodat je een beetje een indruk had wie er achter zitten.
Ik weet zo niet wie er achter de glossybox zit maar wel dat er laatst een bericht kwam dat een russische miljardair er in geinvesteerd heeft. klik hier voor nieuwsbericht, staat ook meer over achtergrond glossybox in
Bij de TY verscheen vooraf een aantal artikelen bijvoorbeeld deze zodat je een beetje een indruk had wie er achter zitten.
Ik weet zo niet wie er achter de glossybox zit maar wel dat er laatst een bericht kwam dat een russische miljardair er in geinvesteerd heeft. klik hier voor nieuwsbericht, staat ook meer over achtergrond glossybox in
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
dinsdag 29 mei 2012 om 10:07
UPDATE VERZENDING:
Lieve allemaal,
Zojuist hebben we een up-date ontvangen van de distributeur. Helaas is er in de nacht van vrijdag op zaterdag een technische storing opgetreden bij Selektvracht waardoor de pakketten niet konden worden gesorteerd. Wegens het Pinksterweekend kan het probleem vandaag pas verholpen worden. Dit betekent dat de pakketten vandaag per regio gesorteerd gaan worden en morgen voor het eerst worden aangeboden door de postbezorger. Helaas is dit overmacht en konden we niks doen om dit te voorkomen, onze oprechte excuses voor het ongemak.
Het Beautybox-team besteedt veel zorg en aandacht aan dit speciale cadeautje en we vinden het dan ook heel jammer dat jullie deze maand wat langer op de box moeten wachten. Nog een nachtje slapen en dan eindelijk genieten van de box vol beauty-verrassingen.
Bedankt voor jullie geduld, we waarderen jullie support en betrokkenheid enorm!
Mocht je specifieke vragen hebben, stuur dan een mailtje naar klantenservice@beautybox.nl
Veel liefs,
Het Beautybox team
*Jammer*
Lieve allemaal,
Zojuist hebben we een up-date ontvangen van de distributeur. Helaas is er in de nacht van vrijdag op zaterdag een technische storing opgetreden bij Selektvracht waardoor de pakketten niet konden worden gesorteerd. Wegens het Pinksterweekend kan het probleem vandaag pas verholpen worden. Dit betekent dat de pakketten vandaag per regio gesorteerd gaan worden en morgen voor het eerst worden aangeboden door de postbezorger. Helaas is dit overmacht en konden we niks doen om dit te voorkomen, onze oprechte excuses voor het ongemak.
Het Beautybox-team besteedt veel zorg en aandacht aan dit speciale cadeautje en we vinden het dan ook heel jammer dat jullie deze maand wat langer op de box moeten wachten. Nog een nachtje slapen en dan eindelijk genieten van de box vol beauty-verrassingen.
Bedankt voor jullie geduld, we waarderen jullie support en betrokkenheid enorm!
Mocht je specifieke vragen hebben, stuur dan een mailtje naar klantenservice@beautybox.nl
Veel liefs,
Het Beautybox team
*Jammer*
woensdag 30 mei 2012 om 17:38
Hier nog geen inhoudbeschrijving?
Komt ie:
Vorige keer had ik geen kaartje, nu het kaartje van de moederdagdoos :s.
- Eylure Katy Perry lashes. Mooie! Ik draag vaak wimpers dus blij mee.
- Dermalogica Cleanstart lipshine (fullsize)
- Looks Lippencil in miracle pink + kortingsbon (fullsize)
- Scharzkopf Moisturekick spray (50ml)
- Scharzkopf Colorfreeze shampoo (50ml)
- Sans soucis Bodymilk (40ml.
- Sugarpill eyeshadow in Lumi sample.
- Ladytalk membership.
Het is veel deze keer. 3 fullsizes en ruime samples.
I'm happy!
Komt ie:
Vorige keer had ik geen kaartje, nu het kaartje van de moederdagdoos :s.
- Eylure Katy Perry lashes. Mooie! Ik draag vaak wimpers dus blij mee.
- Dermalogica Cleanstart lipshine (fullsize)
- Looks Lippencil in miracle pink + kortingsbon (fullsize)
- Scharzkopf Moisturekick spray (50ml)
- Scharzkopf Colorfreeze shampoo (50ml)
- Sans soucis Bodymilk (40ml.
- Sugarpill eyeshadow in Lumi sample.
- Ladytalk membership.
Het is veel deze keer. 3 fullsizes en ruime samples.
I'm happy!