Liefdesverdriet

30-05-2012 19:11 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

2 weken geleden ben ik na een intense relatie gedumpt door nu mijn ex-vriend. Het kwam als een grote schok. Omdat wij hiervoor nog een goed gesprek hebben gehad. Onze relatie was niet meer gezond en daar hebben we een week voor uitgaan over gepraat, wat ons beiden dwars zat etc, hij zei toen ook dat hij niet meer met mij verder wilde, omdat ik niet alle inzet toonde volgens hem, ik was het er niet mee eens, en wilde alles proberen om de relatie te redden. het was een erg open gesprek.

Omdat wij een lange afstandsrelatie hebben, ik woon in Amersfoort en hij in Eindhoven, heb ik hem na het gesprek niet meer gezien. Omdat we allebei studeren is het erg lastig om te plannen. Hij zit ook nog op een studentenvereniging, wat ook veel tijd kost.

Na het gesprek moest het een tijdje tot me doordringen wat er allemaal is gezegd. Dit heeft een week geduurd. in deze week was ik erg afstandelijk en vooral radeloos met de situatie. Maar op de dag dat ik besefte dat ik met hem verder wilde en een echte toekomst wilde opbouwen was het te laat. Hij heeft me terwijl hij uit was met vrienden en dronken opgebeld dat hij het uitmaakte.

Mijn wereld storte in, net op dat moment dat ik besefte dat ik echt verder wilde met hem, zei hij dat hij niet met mij verder wilde. Ik kon er niets meer aan doen. Ik dacht dat het wel weer goed zou komen.

Maar toen vertelde hij dat hij weer was vreemdgegaan. de 3x. Ik weet ook wel dat ik dit helemaal niet moet pikken, maar toen vond ik dat totaal onbelangrijk.

De dagen na het uitgaan hebben we nog wel contact gehouden, praatten over koetjes en kalfjes. Het grote gesprek van het echte waarom, wat je voert als je weer redelijk kan denken bleef enige tijd uit. Tot vandaag.

Ik heb alle vragen gesteld die ik wilde weten, en daarna heeft hij al het contact verbroken. En ik kan hier niet mee omgaan, het voelt net alsof hij dood is en ik geen afscheid meer kan nemen. Dit valt mij echt erg zwaar, ookal hebben we maar een relatie van 11 maanden gehad, we kennen elkaar al 4 jaar en hebben tot vandaag elkaar elke dag gesproken. Hij was mijn beste vriend.
Zo gaat dat als het uit is. Je moet ook niet verwachten dat je er in een keer goed mee om kan gaan en dat het je niks doet. Dat kost gewoon (een hoop) tijd. Sterkte
Tijd heelt alle wonden!

Ik weet makkelijker gezegd dan gedaan, probeer de draad van je leven weer op te pakken en door te gaan.

Sterkte
Hij had in dat "open" gesprek al aangegeven dat hij niet meer met je verder wilde. Hoe groot was de schok precies toen hij het nogmaals via de telefoon uitmaakte? Dat jij eindelijk besefte dat je met hem verder wilde maakt niet zoveel uit... Misschien heb je te lang je kop in het zand gestoken.

Maar, het klinkt niet als een beste kerel dus get yourself together en leef!
Single zijn is ook niet verkeerd! Je moet eens weten hoeveeel leuke jongens er op de wereld zijn. Snel met je vriendinnen naar feestjes gaan. hihi
Dat doet pijn als iemand je buitensluit. Zeker als je elkaar al jaren elke dag spreekt, dan valt er heel veel weg.

Maar hij is niet dood, jullie bewandelen alleen nu even twee verschillende paden. De wegen zijn gescheiden maar niemand weet of ze elkaar in de toekomst niet nog eens kruisen. Dan kan je nog eens afscheid nemen, hem zien voor wie hij is, of komt het weer goed, wie weet..

Voor nu zal je moeten accepteren dat je even alleen loopt. Huil uit, zoek vriendinnen op, nieuwe hobby, een kat whatever om dit verlies weer op te vullen. Veel sterkte!
ik kan me voorstellen dat dit pijn doet. Wat voor mij goed werkt als het uit is gegaan met mijn "grote" liefde is alle slechte kanten die die heeft constant herhalen (later is er echt wel weer ruimte voor de goede dingen maar in eerste instantie is het in mijn ogen de grootste zak die er rond loop en mocht hij blij wezen met iemand als ik :rolling: ). Ga ook leuke dingen doen met vrienden aan het begin is het moeilijk maar na verloop van tijd slijt het gevoel vanzelf.

en voor de rest: :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven