(Nog) Wakker ? !

07-05-2012 01:41 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wakker, awake, éveillé, wach, despierto, sveglio, vågen, probudit, våken, buden, vaken, uyanık, acordado, przebudzony, effro, vakandi...

Kortom, voor iedereen die (nog/al) wakker is en wil kletsen op wat voor tijdstip dan ook.
:hello: als je op schiphol bent is de stress weg hoor Moos. Geniet er lekker van!

Hoi allemaal en tegelijk trusten. Ben net thuis. Druk gehad en moe!
Ieuwww bloedworst, dat aten we vroeger thuis ook met gebakken appel. Ik heb het nooit gegeten, die lucht alleen al.
Jonari schreef op 31 mei 2012 @ 00:32:

Hoi Con! Hoe is het met jou?

ehm.. tsja.

Erg wisselend. Veel gaande en stress eigenlijk en dat conflicteerd nogal met een hoop emotie's.

Eigenlijk een heel verhaal maar sec komt het er op neer dat ik het stiefmoederschap best zwaar vind.Niet omdat het niet goed gaat tussen mij en de kinderen. Juist enorm goed.

Voel mij alleen zo verdomd verantwoordelijk voor ze en ze hangen ook enorm aan mij, ik kan alleen met een hoop zaken niets en dat breekt mijn hart zo vaak :-(
Huilen voor vertrek jeetje dat heb ik (gelukkig) nog nooit gehad. Wel ben ik al enorm aan het inpakken haha. Dat had ik wel vroeger als ik op vakantie ging dat ik droomde dat ik allerlei belangrijke spullen vergat.

Enorm mooie jurk (voor als ik uit eten ga in Griekenland buiten hotel) gekocht en een heel mooi badpak. Mijn zus had gezegd dat ik condooms mee moest nemen en daar had ik nogal vinnig op gereageerd en op een ander forum schreven ze dat ook. Dat had ik aan mijn schoonmoeder vertelt en liet haar net de kleding zien. (was vanavond bezorgd bij de buren en zij was er dus ik liet het zien. De jurk is wel best diep ingesneden en het badpak is best uhm tja zeg maar sexy zegt ze ineens: Ik ga toch je zus maar bellen dat ze moet aandringen dat je die condooms echt mee moet nemen X-D

Ze is wel lief hoor want laatst zei ze dat, als ik er ooit aan toe was, ze graag een lieve schoonzoon erbij wilde krijgen. Doet me wel goed dat ze er zo over denkt. Neemt niet weg dat ik daar nog lang niet aan toe ben maar toch.
mocy schreef op 31 mei 2012 @ 00:33:

Zou dat iets van alleen vrouwen zijn, dat pré-vakantie stressgedoe. De mannen bij mij hebben er geen enkele last van.

Ik denk het wel.

Wij zijn onverwacht naar pinkpop gegaan 3 dagen. Nou nou.. poeh, eer we weg waren zat ik tegen het plafond en vriend lijkt niet te verblikken of te verblozen( al is hij wel druk met mij kalmeren)
Marjo41 schreef op 31 mei 2012 @ 00:36:

Ieuwww bloedworst, dat aten we vroeger thuis ook met gebakken appel. Ik heb het nooit gegeten, die lucht alleen al.
Ja wij ook. Is echt ouderwets. Toen vond ik het best lekker.
mocy schreef op 31 mei 2012 @ 00:34:

Ieb dat is bloedworst! Heel gezond en lekkerrrrrr...... (not).
ow aha ik dacht dat dat ging om hetgeen wat op een slechte ontlasting leek. Wat is dat dan? :-$
Oeh lekker ieb, naar griekenland!

Heerlijk meid, het is je zo gegund.
Ieb, wat lief van je schoonmoeder. En wat fijn dat je zo goed geslaagd bent. Wanneer ga je naar dat onwijs gezellige plaatsje (ik herinner me nog altijd dat beeld van op een heel leuk terrasje, uitkijkend over die baai).
Con, gaaf Pinkpop!!! Heb op tv gekeken vond The Cure echt goed en leuk.
mocy schreef op 31 mei 2012 @ 00:42:

Con, gaaf Pinkpop!!! Heb op tv gekeken vond The Cure echt goed en leuk.

Jaaaa!! dat was echt super! was echt helemaal in euforie!

En vriend... die kende ze niet eens, ook echt geen enkel nummer!

Nou ja.. vraag mij af onder welke steen hij heeft gezeten in de 80tiger jaren.
Wat vond jij het best?
Het bestaat uit bloed,reuzel en spek en het is een bijproduct van de slacht zegt Wiki.

Ik heb ineens geen trek meer :)
mocy schreef op 31 mei 2012 @ 00:43:

Wat vond jij het best?

Oei, lastige...

The cure was voor mij wel het hoogtepunt maar daar zit ook zoveel jeugdsentiment aan vast.

Linkinpark was heel goed.

Maar was toch ook wel erg geraakt door mumford en son's. Dat was prachtig!

Seasick steve was hilarisch! voor mij het optreden dat het meeste respect verdiende.
Seasick steve,

Als je na een zwerversbestaan waar je muziek maakte op eigengemaakte instrumenten alsnog na je 65e weet door te breken en op de grootste festivals beland dan verdien je van mij een diepe buiging.
consuelabananahammok schreef op 31 mei 2012 @ 00:46:

[...]

...... wel erg geraakt door mumford en son's. Dat was prachtig!

Seasick steve was hilarisch! voor mij het optreden dat het meeste respect verdiende.

Eens! Ting Tings vind ik ook altijd wel leuk (gewoon leuk).

Bruce hoeft voor mij niet zo, respect voor man en band, maar ben nooit fan geweest.
Oh en Kiteman Orchestra maakte ook wel indruk op mij.
Marjo41 schreef op 31 mei 2012 @ 00:44:

Het bestaat uit bloed,reuzel en spek en het is een bijproduct van de slacht zegt Wiki.

Oh vies he. Die geur en kleur alleen al.

Gister was er bij Topchef een Topclass en daar moesten ze een amuse maken van Reuzel, Zwezerik bleg. Orgaanvlees is niet aan mij besteed.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Marjo41 schreef op 31 mei 2012 @ 00:44:

Wat erg eigenlijk dat wij dat vroeger gewoon geregeld kregen!
Ex-man was gek van zwezerik, ook zo iets raars. Kan me herinneren dat het nogal nauw luisterde dat klaar te maken.
mocy schreef op 31 mei 2012 @ 00:49:

[...]

Eens! Ting Tings vind ik ook altijd wel leuk (gewoon leuk).

Bruce hoeft voor mij niet zo, respect voor man en band, maar ben nooit fan geweest.

Things heb ik niet gezien, moet toch keuzes maken.

Bruce hoefde van mij ook niet, heb een uurtje gekeken want tsja... ik was er en moest het toch meekrijgen. Maar is ook niet mijn ding en we zijn op tijd vertrokken om de massa voor te zijn( want het was druk toen!! )
Het hoort bij mij in de categorie balkenbij, zult en lever brrrr.

Ik lust heel veel maar dat echt niet.

Zwezerik schijnt wel een delicatesse te zijn.
Ik vond Bruce leuk op tv, ik was vroeger wel een fan.

Seasick Steve is echt geweldig met zijn zelfgemaakte gitaar.

Hij ging spontaan jammen met Erik Corton, zo leuk om te zien!
pinkpop was leuk dit jaar begreep ik idd. Wat een leuke verrassing.

Vandaag best lang over mijn ouders gepraat. Ook over de stress en zwaarte die mijn zus en ik hadden door de depressie van mijn moeder. Merk nu pas dat mijn behandelaar gelijk heeft en dat ik daar meer over moet gaan praten.

Moet zo echt gaan slapen want morgen vroeg op maar veel muggen, erg warm en buikpijn van komende menstruatie.
mocy schreef op 31 mei 2012 @ 00:50:

Oh en Kiteman Orchestra maakte ook wel indruk op mij.

Dat was idd ook fenomenaal. 1 grote explosie van muziek op het podium.

Keane was weer betoverend mooi.

Oh en Racoon was muziekaal ook heel sterk.

Ach... we hebben gewoon enorm genoten samen :)

Daar waren we ook erg aan toe, even de zorgen achter ons laten en weer even in alle rust voelen hoeveel we van elkaar houden.

En ik in een tent!! voor het eerst en dan op een festivalcamping, mijn god wat een drempel waar ik overheen ben gegaan en het was te doen, zelfs nog leuk!

Wie had dat ooit gedacht( niemand, want mijn hele omgeving was in shock)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven