***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Gefeliciteerd Vincent en een hele fijne verjaardag! Esan ook gefeliciteerd!

En dan gaat Lara maar weer in de regen hockeyen...

Gefeliciteerd Vincent!!!En Esan natuurlijk!
Elke dag uitkoken? Ik doe de flessen gewoon om de dag in de afwasmachine. Dat is ook prima hoor (en scheelt veel werk)
Ik heb ook enigzins kunnen uitslapen, met zomertijd tot half 8. En gisteren ook pas erg laat gaan slapen. Ik was met de meubels aan het schuiven gegaan (vanwege de nieuwe box) en ja, dat moet dan wel klaar zijn voordat ik ga slapen!

Ha, ik vind be nieuwe box nu eiegnlijk leuker dan die we hebben geleend!

Ook nog allemaal tapas zitten maken met Fachatman. Krijg vandaag mijn ouder te eten nog. Vind het dan niet leuk om de hele tijd in de keuken te staan!
Nemen jullie trouwens allemaal vrij op de verjaardag van de kinderen? Ik wel, wil dan gewoon thuis zijn. Maar Fachatman gaat gewoon werken. Hoe doen jullie dat?
Trouwens over dat boekje van de mol hoor ik echt alleen maar goede verhalen! Iedereen vindt hem fantastisch. Idd een goede kadotip! Schoonmoeder geeft altijd mooie boeken, ik zal haar eens tippen!
Fachat ik was ingepland voor een curcus op de verjaardag van Luna (enOle!) en daar heb ik vrij om gevraagd en ook gekregen. Ik wil niet werken op haar eerste verjaardag! Mijn vriend is iedere maandag vrij dus die was sowieso vrij!
Moe moe moe... hier is de zwangerschap volgens mij echt toegeslagen. Ook de hele tijd een misselijk weeeg gevoel. HEb ik de vorige keer geen last van gehad. Ook ik vindt dat ik al dik geworden ben. Gaat ineens wel heel hard terwijl ik volgens mij nog geen 10 weken zwanger ben. pffff.

Voor alle jarigen (en geweeste jarigen) van harte gefeliciteerd. Gezellige dag allemaal. Ik ga weer bankhangen. Heb echt 0 energie.

Hoop later weer wat meer te reageren.

xx
Verloor net enorm mijn geduld! Ik gaf tommy een broodje, en het was wèèr DRAMA! (zoals elke dag maar dan iets erger) huilen krijsen, uitspugen etcetc. Ik kon er niet meer tegen, en vriend trok mij bij tommy weg, want ik had bijna het brood in z'n gezichtje gegooid, en z'n stoel omgegooid! Vreselijk toch?

Ik probeer het brood gewoon zo trouw elke dag, en het werd mij even teveel...Hormonen zullen ook wel een rolletje spelen...pfff was echt een slechte moeder net!

Buitenmeis Sterkte met je kwaaltjes!! Zo zie je maar weer, elke ZS is anders....Heb je ook een 12weken echo eigenlijk?

Fachat, vriend neemt wel vrij op Tommys verjaardag (ook op die van mij) dit voornamelijk omdat ik dit zo graag wil hoor!
esan gefeliciteerd met vincent !!

dikke knuffel aan framboos !
Esan gefeliciteerd met Vincent!

arme Framboos, je bent helemaal geen slechte moeder hoor! Ik denk dat die kleintjes ons nu af en toe helemaal aan het uittesten zijn en tja als je dan 7 maanden zwanger bent is dat niet fijn. Dikke knuffel!

Spitsmuis, ik moest ook zo lachen om jouw verhaal over de blokfluit. Ik heb het boekje gelijk besteld bij Bol.com, ik had er al eerder over gelezen en was het vergeten, is een leuk boekje voor Zahra's verjaardag. Dat boekje van de mol die wil weten wie er op zijn hoofd gepoept heeft heb ik ook.

Zahra was vanmorgen trouwens laat wakker, kwart voor 9 (zomertijd) terwijl ze normaal gesproken echt om kwart voor 7 (wintertijd) wakker wordt. Ik heb ze om 10 uur weer in bed gestopt en nu slaapt ze nog steeds! Ik denk dat ik haar fruithapje maar oversla vanmorgen en ze straks gelijk een boterham geef. (of een stukje croissant want daar is ze gek op!)

Buitenmeisje, wat naar dat je je zo misselijk voelt, ik heb er gelukkig (nog) geen last van, wel van de vermoeidheid, maar ik geef er gewoon lekker aan toe en doe lekker een dutje 's middags als Zahra ook slaapt. Verder begint mijn buik nu ook al uit te zetten, dus ik denk dat ik ook binnenkort naar de zwangerschapsbroeken moet.(bij de vorige zwangerschap met 14 weken) Ik heb nog een paar zwangerschapsbroeken besteld bij H&M.
Gefeliciteerd met je allereerste verjaardag Vincent! En Esan natuurlijk ook van harte!

Het feestje gister was een succes. Ik had me er voor niets zorgen over gemaakt, maar Kaj was erg vrolijk, heeft niet gehuild en vond alle kadootjes prachtig! Hij is vreselijk verwend: o.a. vanalles van little people, een brandweerwagen, bert en ernie knuffels, bestekset met zijn naam ingegraveerd, regenlaarsjes, een schommel en een feuteuil van Polo sport, echt heel stoer. Was wel blij dat ik een einddatum op de kaartjes had gezet. Dat was 18.00 uur en om 18.30 uur gingen de laatsten weg. Behalve mijn broer en vriendin want die bleven eten. Kaj was echt gesloopt en lag om half 8 heerlijk te slapen.

Fachat, Kaj was op een dag jarig dat ik niet hoef te werken, dus dat scheelde. Anders had ik wel vrij genomen. Mijn man wilde vrij vragen, maar was te laat (typisch iets voor hem). Maar uiteindelijk was hij 's middags ook thuis.

Framboos
Hieperdepiep hoera voor Vincent!! Fijne dag Esan en familie!

Fachat, oh oh oh, ik heb vorige week een maxicosi gekocht, had ik het maar geweten! Wij hebben al onze oude spullen weggegeven (voordat ik wist dat ik zwanger was natuurlijk), dus de complete kinderwagen van Lars inclusief maxicosi, de oude dubbele wagen, wieg is ook weer weg... Nu moeten we dus een nieuwe maxicosi hebben (hebben we inmiddels) en een wieg! Lekker onhandig! Heb je toevallig geen wieg in de aanbieding? Of iemand een wieg te leen?

Buitenmeisje, sterkte met de misselijkheid! Het staat me nog zo goed bij (logisch, het is een paar weken geleden), hopelijk wordt het niet al te erg!

Arme Framboos, knuffel voor jou!

Moet gaan handhaven hier, later meer!
Micha, wat jammer van die maxicosi! Maar, ik heb wel nog een wieg in de aanbieding! Ik moest hem nog even in elkaar zetten om op MP te zetten! Je kan hem ook zo van me lenen als je wilt! Het is wel een ouderwetse hoor! Ik zal even een plaatje zoeken.

Arme Framboos, dikke knuffel voor jou!
Kan niet echt een goed plaatje vinden, maar hier lijkt hij wel wat op: Het is een rotan wieg met witte bestikte bekleding.

Vincent, gefeliciteerd jochie!

Arme Framboos! Je bent helemaal geen slechte moeder, in tegendeel zelfs! Het is ook vreselijk frusterend als jij je stinkende best staat te doen en je krijgt er een groot drama voor terug! Het is helemaal niet gek dat je je geduld verloor, echt niet. Ik had het laatst met Hugo. Huug is een vreselijk leuk, pittig, temperamentvol klein boefje dat een hekel heeft aan schone luiers. En met hekel bedoel ik ook echt een bloedhekel! Liggen? Ben je gek! Doen wat je moeder vraagt? Laat dat rare mens maar kletsen! Even rustig doen zodat mamma je een schone luier kan geven? Doe normaal! Het is veel leuker om het moeders zo moeilijk mogelijk te maken! Ik wilde hem dus een schone luier om doen en wat ik ook deed, Huug draaide alle kanten op, ging staan, ging op zijn knietjes zitten, tijgerde over de bank en ga zo maar door. Na een minuut of tien was ik er echt helemaal klaar mee (lees; ik was pissjacherijnig) en heb ik hem in de houtgreep op de bank gelegd terwijl ik ondertussen hem iets te streng toe sprak. Achteraf vond ik het echt heel zielig voor hem en baalde ik van mezelf, maar op dat moment had ik het zo gehad! Kinderen hebben is nu eenmaal niet altijd leuk! Meestal wel (gelukkig maar), maar er zijn dagen dat ik echt helemaal geen zin heb om continu te waarschuwen, op te letten, mezelf opzij te schuiven en dergelijke. Lief Framboosje, je bent echt niet de eerste (en ook zeker niet de laatste!) die haar geduld verloor!

Buitenmeisje, wat balen dat je je zo blegh voelt! Hopelijk ben je er snel vanaf en voel je je weer fit!

Leen, ik kook de flesjes al een maand of acht niet meer uit. We hebben een vaatwasser en dat gaat net zo goed, maar dan met veel minder moeite voor me!

Ik weet niet meer wie, maar wij hebben inderdaad ook dat boekje "De mol die wilde weten wie er op zijn kop gepoept had"! Het is een dikke hit hier, maar dan niet onder de jongens. (want: te klein) Ik vind het geweldig! Ik lig serieus dubbel van het lachen om de tekeningen!

Ik zou vanochtend een hockeywedstrijd hebben en ik was te laat van huis gegaan. Ik kwam dus tien minuten te laat en had onderweg al een pracht van een smoes verzonnen. (Hugo was vies en moest schone kleertjes aan. Was niet zo!) Kom ik op de club, blijkt dat de tegenpartij om 10:10 had afgebeld! Ik was er om 10:15 en de wedstrijd zou om 10:30 beginnen! Belachelijk! Echt, ik was niet blij. Ik had dat roteind al in dit takkeweer gefietst, bleek het dus voor de kat zijn viool te zijn.
Nou ben weer bijgekomen hoor! Thanx voor jullie support!!

Muis, lief verhaal! Altijd prettig om een soort gelijke frustratie van iemand anders te lezen....Dat verhaal van het verschonen is hier ook nog steeds dagelijkse kost. Tommy doet echt alsof ik hem wat aandoe terwijl ik hem slechts verschoon... (met liefde!)

Wat doe je eraan hè? niks vrees ik...hoopte op een korte fase, maar hij wil al maanden lang niet verschoont worden helaas...

(hihi ik doe het wel natuurlijk)

ehhh hoezo belt een hockeyclub eigenlijk af?? vanwege ziekte ofzo?lullig hoor!! Deed mij trouwens wel een beetje denken aan een fragment uit de fim All stars...stromende regen...club die niet komt opdagen....Arme jullie!

Layla lekker weer positie mode geshopt!? heerlijk toch? kijk je ook wel eens op MP? Ik heb daar een paar leuke rokjes gescoord, waar ik al een tijd enorm blij mee ben!

Mich alles weggedaan??? wat zonde!!!Had je echt geen plan meer voor een 3de? of zaten jullie er qua ruimte te erg mee in jullie maag?

Wij zijn ook altijd heel snel in het verkopen/weggooien van spullen, omdat wij bijna geen bergruimte hebben...
anoniem_43240 wijzigde dit bericht op 30-03-2008 14:30
Reden: even correctie kwam een beetje gek over!hihi
% gewijzigd
Esan gefeliciteerd met Vincent!

Lilien ook nog gefeliciteerd met Kaj!

Het was gister erg geslaagd, maar ook ontzettend druk vooral 's ochtends veel mensen.

Kieran vond het allemaal wel ok, alleen had hij meer aandacht voor de mensen dan voor zijn cadeau's.

Lara ik lees nog wel mee, alleen heb aan het einde van een lange werkdag vaak weinig puf meer om 4of 5 pagina's door te lezen en te reageren.

Vind het juist leuk om jullie herkenbare verhalen te lezen, en wie er allemaal weer zwanger is

Fachat ik heb geen vrij genomen op Kieran zijn verjaardag. We vierden het toch op een zaterdag dan kan iedereen ook komen.

Framboos dikke knuffel voor jou. Lijkt me ook best zwaar als je zwanger bent en nog een kleintje in het gareel moet houden.
Framboosje, het kan iedereen gebeuren! Kinderen proberen je gewoon uit (en het wordt nog erger...!), dus het hoort er een beetje bij. Zolang het niet te vaak gebeurt is er weinig aan de hand. Je bent ook maar een mens hoor, niet te hard voor jezelf zijn.

Spitsmuis: pffff, zo laat afgebeld. Wat stom! Hebben jullie toen wel even gezellig koffie gedronken?

Micha: oef, wat balen dat jullie alles hebben weggegeven! Wij hebben geen wiegje (want geleend) en ik denk dat al onze spullen naar mijn nieuwe neefje of nichtje gaan, dus ik kan je niet helpen... sorry!

Wij hebben het zowaar droog gehouden op het veld. Gelukkig maar. Het enige nadeel was dat Puk net een half uurtje sliep en ik hem echt mee moest nemen. Gelukkig bleef hij lief en heeft hij netjes tussen de dames zijn boterhammetjes opgegeten. Thuis viel hij in 3 seconden in slaap, dus dat scheelt.

Volgens mij zijn we eindelijk het punt voorbij waarop hij direct moet slapen, omdat hij anders uberhaupt niet meer slaapt. Wel makkelijk, zeker op hockeydagen.

Volgens mij heb ik smeer in mijn trainingsbroek en hockeyshirt. Eens even met Vanish aan de slag, of heeft iemand anders een gouden tip?
Poez: het maakt ook niet uit hoor, ik vroeg het me gewoon af.

Oh en het verschonen is ook een drama hier. Wat is er nu in godsnaam zo erg aan?? Het stomme is dat als ik het aankleedkussen op de grond leg, hij wel stil ligt. Misschien een beetje stom, maar daar wil ik dus niet in meegaan. ALs ik hem zijn tandenborstel geef om op de knagen is het trouwens ook prima.

De laatste tijd wil hij de laatste fles ook niet meer op de bank hebben. Neeeee...., meneer wil hem liggend in bed. Aangezien hier mijn nachtrust op het spel staat, doe ik daar dus wel aan mee . Tanden poetsen we dus ook maar in bed. Wat een mannetje.
lara wat jij zegt, ze iets in de handjes geven tijdens het verschonen helpt enorm! (niet altijd, maar wel vaak...)

Zijn er trouwens nog meer mama's bij jullie hockey club?

En hoe komt er nou smeer in je hockey kleding???Zou het iig even in de week zetten....
Nee, ik ben de enige in ons team. Op zich best makkelijk hoor, want zo zijn er altijd wel meisjes die met Puk willen slepen voor en na de wedstrijd. Zeker geen aandachttekort voor deze jongen.

Tijdens de wedstrijd zit hij in de Bugaboo in de dug out en dan let de wissel op hem. Als het niet gaat dan ga ik er natuurlijk uit, maar dat is nog niet voorgekomen.

Ik heb geen idee! Ik zag het ineens toen ik het veld op liep. Echt balen, want die broek was nieuw...

Oh, Puk wakker.
Framboos, de tegenpartij had afgebeld, omdat ze maar met z'n vieren waren! Idioot toch? Dit is iets wat ze van te voren hadden kunnen en moeten weten! In al die jaren dat ik hockey is het nog nooit, echt nog nooit, voorgekomen dat ik voor Jan met de korte achternaam op de club stond!
Lara, ik ben trouwens ook de enige moeder in mijn team! Er zijn wel teams met meer moeders, maar die zijn lang niet zo gezellig als mijn teampje!
Muis: komt A. dan deze zomer lekker met de jongens kijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven