Zucht

01-06-2012 17:31 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
It is what it is and that's what it is!
Hulpverlener en hulpvrager is per definitie een ongelijkwaardige relatie en kan erg schadelijk zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Andere hulpverlener zoeken en afstand tot hem houden.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hoi Enn

Bedankt voor je antwoord. Maar ik noem het zo, omdat ik in een speciale organisatie zit waarbij dit "deontologisch" niet verantwoord is/zou zijn. Maar als hij er zo over denkt, dan begin je niet over persoonlijke dingen, zou ik zeggen... Niet?

Ook is het geen psychologische hulpverlener, hij heeft een "controlefunctie" over de organisatie, waarin ik werk bij een klein stukje van het groter geheel. Omdat het niet vlot in dat klein stukje heb ik zijn hulp gevraagd, of beter; heeft hij het aangeboden.

Grtjs
Misschien vraag blijft of het dus gezond is doordat beroepsethiek aangeeft dat het niet 'mag'.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Geen relaties met hulpverleners en geen relaties op de werkvloer.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ok, ik zal me dus verder geen vragen stellen over het hoe en waarom.... :)
Misschien heeft hij zich gerealiseerd dat hij op de één of andere reden geen onprofessioneel contact meer met je kan hebben. Misschien omdat hij getrouwd is of vanwege dat hulpverlener-verhaal...?

Vraag het hem gewoon!

Waarom doe je de laatste tijd zo professioneel tegen me??
Klinkt mij allesbehalve professioneel in de oren. Niet aan beginnen, zou zelfs een andere hulpverlener zoeken...
Nachtelijke smsjes onder invloed van alcohol verstuurd?
vicelos schreef op 01 juni 2012 @ 17:45:

ok, ik zal me dus verder geen vragen stellen over het hoe en waarom.... :)
Misschien niet een leuke manier van me, want ik snap best dat je het spannend vindt. Maar doe het je zelf gewoon niet aan want die code bestaat niet voor niets. :)
O sorry, het gaat niet over psychologische hulpverlening. Misschien had hij die nacht gedronken en was het een soort van booty call? En heeft hij zich nuchter bedacht dat dat niet handig van hem was?
Lauren29, ik heb er geen idee van. Natuurlijk heb k het berichtje pas later gezien omdat ik in dromenland zat na een dubbele shift gedraaid te hebben. In het geniep heb ik gedacht om de volgende keer te antwoorden dat ik vlakbij op cafe zit en of hij wil afkomen (zonder dat ik daar ben natuurlijk en als ik het berichtje op tijd zie) . Eens zien hoe hij daarop zal reageren... Als hij al reageert

Ik hou niet zo van die onduidelijkheid. Maar geloof mij, zolang ik niets van hem hoor, hoort hij ook niets van mij. En als ik hem hoor, zal ik niet meteen antwoorden of misschien helemaal niet.
Het feit dat hij in eerste in instantie vaag reageert op je voorstel ipv positief en uitnodigend, het feit dat hij je dan ´s nachts lastig valt zegt mij (naast de enigszins onprofessioneel werkrelatie) dat het niet klopt en zeer waarschijnlijk niet ok is en zeker niet ok gaat worden.

Een man die in jou geïnteresseerd is gaat je niet ´s nachts oproepen voor een eerste date...tenzij hij in één ding geïnteresseerd is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Lauren29 schreef op 01 juni 2012 @ 17:51:

O sorry, het gaat niet over psychologische hulpverlening. Misschien had hij die nacht gedronken en was het een soort van booty call? En heeft hij zich nuchter bedacht dat dat niet handig van hem was?
Zo klinkt het wel ja.
Wat het ook is, het is geen echte liefde.
amand1969 schreef op 01 juni 2012 @ 19:03:

[...]

Zo klinkt het wel ja.
MMm een soort van professionele psychologisch verantwoorde bootycall :peep: met een misschien getrouwde collega.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef op 01 juni 2012 @ 19:39:

[...]

MMm een soort van professionele psychologisch verantwoorde bootycall :peep: met een misschien getrouwde collega.
RFR!
Ik denk dat hij jou leuk/interessant vind maar het (meestal) niet verstandig vindt om daar iets mee te doen en ik denk dat hij gelijk heeft. M.a.w., niet aan beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven