burengezeik
zaterdag 2 juni 2012 om 10:12
Jezus wat vervelende mensen die naast je wonen!
Je hebt gelijk in ''dat je er boven moet staan''
Probeer zoveel mogelijk het te negeren. Hoewel als ze aan jou huis/autó gaan zitten, zou ik er wel een melding van maken en bij de politie aangeven ( of ze er wat mee kunnen, misschien niet. maar dan zijn ze wel op de hoogte voor het geval er nog meer gebeurt)
Verder wens ik je sterkte ermee.
Je hebt gelijk in ''dat je er boven moet staan''
Probeer zoveel mogelijk het te negeren. Hoewel als ze aan jou huis/autó gaan zitten, zou ik er wel een melding van maken en bij de politie aangeven ( of ze er wat mee kunnen, misschien niet. maar dan zijn ze wel op de hoogte voor het geval er nog meer gebeurt)
Verder wens ik je sterkte ermee.
zaterdag 2 juni 2012 om 10:20
Ze zijn 18 en 19. Jonge buren omdat dit heel onvolwassen gedrag is. Wat je eerder ziet bij jonge onvolwassen mensen. Ze zijn van oorsprong kampers. Tegen mijn vriend doen ze heel amicaal. Mijn vriend is heel boos geworden maar het werkt niet. Hij zegt nu gewoon negeren en anders politie maar ik vind het heel eng bang dat alles erger word.
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
zaterdag 2 juni 2012 om 10:31
zaterdag 2 juni 2012 om 10:34
Gaat het misschien om jongeren die begeleid wonen? Een kennis van me woont in een complex waar een aantal tweekamer appartementjes wordt gehuurd voor mensen die worden begeleid door de Pameijer Stichting, daar gebeuren soms ook vreemde dingen, zoals onverklaarbare ruzies en scheldpartijen. Nog niet zo lang geleden heeft iemand zijn halve meubilair naar beneden gegooid.
verba volant, scripta manent.
zaterdag 2 juni 2012 om 10:35
Kan het zijn dat ze een verslavingsprobleem hebben dat ze zo uit het niets zulk gedrag vertonen?
Wat een mafkees. Je zou haast denken dat hij jaloers is op jouw vriend..het begon immers toen je die relatie kreeg, niet?
Ik weet niet wat je kan doen. Woon zelf in een achterbuurt waar zulke Tokkies wonen en niemand die er wat aan kan doen. Heel erg.
Misschien tijdelijk inwonen bij je vriend en van daaruit zoeken naar een nieuwe woning kan een optie zijn.
Wat een mafkees. Je zou haast denken dat hij jaloers is op jouw vriend..het begon immers toen je die relatie kreeg, niet?
Ik weet niet wat je kan doen. Woon zelf in een achterbuurt waar zulke Tokkies wonen en niemand die er wat aan kan doen. Heel erg.
Misschien tijdelijk inwonen bij je vriend en van daaruit zoeken naar een nieuwe woning kan een optie zijn.
zaterdag 2 juni 2012 om 10:41
Marianne, in zo'n flat woon ik ook. Ik als student, verder wonen er nog bejaarden en veel sociale huurders en jongeren die begeleid wonen. De politie staat wekelijks voor de deur en laatst sprong iemand van het balkon. Heel gezellig allemaal!
Maar als het inderdaad daarom gaat, kun je zeer gemakkelijk bij de woningbouwvereniging een klacht indienen. In mijn flat wordt daar heel goed mee om gegaan. En jongens van 18.. ik weet niet hoe oud je zelf bent, maar ik zou in ieder geval niet bang voor ze zijn dan. Weet jij veel, misschien gebruiken ze wel drugs of zo.
Maar als het inderdaad daarom gaat, kun je zeer gemakkelijk bij de woningbouwvereniging een klacht indienen. In mijn flat wordt daar heel goed mee om gegaan. En jongens van 18.. ik weet niet hoe oud je zelf bent, maar ik zou in ieder geval niet bang voor ze zijn dan. Weet jij veel, misschien gebruiken ze wel drugs of zo.
zaterdag 2 juni 2012 om 10:57
zaterdag 2 juni 2012 om 10:57
Als iemand stijf staat van de drugs of starnakel bezopen is valt er niet te praten. Zo'n dertig jaar geleden had ik een vrijgezellenflatje, ik had ook een vrijgezelle bovenbuurman die regelmatig midden in de nacht ging drummen, uiteindelijk is hij eruit gezet, niet alleen vanwege de overlast, ook door een huurachterstand, de halve flat werd knettergek van die vent. Hij kotste in de stortkoker en in de lift, gooide 's nachts zijn lege flessen door de stortkoker. Politie deed weinig tot niets.
verba volant, scripta manent.
zaterdag 2 juni 2012 om 11:08
Wat een rare mensen. Er moet toch een aanleiding zijn (of iets dat zij als aanleiding ervaren)? Hoe dan ook, als je woonplezier zo verpest wordt door die mensen, kan je dan niet terecht bij de woningbouwvereniging of de politie? Zelf kan je dit in ieder geval niet oplossen en wie weet loopt het anders uit de hand.