burengezeik

02-06-2012 10:08 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Maar waarom dan?

En waarom heeft jouw vriend niet doorgevraagd?

Heeft hij dat biertje aangenomen?
Jezus wat vervelende mensen die naast je wonen!

Je hebt gelijk in ''dat je er boven moet staan''

Probeer zoveel mogelijk het te negeren. Hoewel als ze aan jou huis/autó gaan zitten, zou ik er wel een melding van maken en bij de politie aangeven ( of ze er wat mee kunnen, misschien niet. maar dan zijn ze wel op de hoogte voor het geval er nog meer gebeurt)

Verder wens ik je sterkte ermee.
Jeetje!! Wat erg zeg. Ik heb niet echt advies of tips, maar ben wel benieuwd, wat voor types zijn dat?! Zijn het studenten of 'tokkies' of heel gewone mensen? Meerdere mannen? man/vrouw? Pff succes!
Wat erg dat zij niet willen vertellen wat er aan de hand is.

Zo te horen zijn je buren niet helemaal goed in hun hoofd?

Verhuizen naar je vriend is geen optie?
Een dagboek bij houden van pesterijen. Contact opnemen met woningbouw, dat je een dagboek bij houdt hier over.

Je kan ook voorzichtig informeren of er ook andere buren zijn, die moeite hebben met deze buren.
En hele jonge buren? Je noemt hem zelfs je buur jongen, waarom is hun leeftijd relevant voor jou?
Eh, woningbouwvereniging en wijkagent benaderen? Wat een toestand zeg!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
@ Carpediem

Waarom nu gelijk weer in een 'hokje' willen plaatsen??
Fame schreef op 02 juni 2012 @ 10:14:

Eh, woningbouwvereniging en wijkagent benaderen? Wat een toestand zeg!

Dit, en wat al eerder is gezegd een dagboek bijhouden, desnoods voorzien van foto's.

Sterkte!
Wat vervelend! Ik zou het inderdaad proberen te negeren en doen wat hierboven staat! Politie/woningbouw informeren en dat dagboek bijhouden. Die foto's zijn ook een erg goed plan!
Ze zijn 18 en 19. Jonge buren omdat dit heel onvolwassen gedrag is. Wat je eerder ziet bij jonge onvolwassen mensen. Ze zijn van oorsprong kampers. Tegen mijn vriend doen ze heel amicaal. Mijn vriend is heel boos geworden maar het werkt niet. Hij zegt nu gewoon negeren en anders politie maar ik vind het heel eng bang dat alles erger word.
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Ik heb even terug geloept, maar jij bent ook vrij jong.
Vreemd verhaal, er moet toch wel iets zijn voorgevallen? Wat zeggen ze dan als je vraagt wat er aan de hand is? Dit kan toch niet uit het niets komen?
Iedere keer de politie bellen en een klacht indienen bij de woningbouwvereniging. Meer kun je niet doen (behalve verhuizen)
18 en 19 jaar, word het wel legaal verhuurd dan? Hoe krijgen ze dat voor elkaar zo jong huurwoning? Is het via woningbouwvereniging ?
Dan waren ze 16&17 toen ze er kwamen wonen? Woon je in een studentenflat o.i.d? Ik zou alles documenteren, opschrijven met datum en tijd en eventuele getuigen en foto's maken. Aangifte doen van ieder incident en een klacht indienen bij de verhuurder.
Gaat het misschien om jongeren die begeleid wonen? Een kennis van me woont in een complex waar een aantal tweekamer appartementjes wordt gehuurd voor mensen die worden begeleid door de Pameijer Stichting, daar gebeuren soms ook vreemde dingen, zoals onverklaarbare ruzies en scheldpartijen. Nog niet zo lang geleden heeft iemand zijn halve meubilair naar beneden gegooid.
verba volant, scripta manent.
Kan het zijn dat ze een verslavingsprobleem hebben dat ze zo uit het niets zulk gedrag vertonen?

Wat een mafkees. Je zou haast denken dat hij jaloers is op jouw vriend..het begon immers toen je die relatie kreeg, niet?

Ik weet niet wat je kan doen. Woon zelf in een achterbuurt waar zulke Tokkies wonen en niemand die er wat aan kan doen. Heel erg.

Misschien tijdelijk inwonen bij je vriend en van daaruit zoeken naar een nieuwe woning kan een optie zijn.
Anthonius schreef op 02 juni 2012 @ 10:12:

Maar waarom dan?

En waarom heeft jouw vriend niet doorgevraagd?

Heeft hij dat biertje aangenomen?
Hier ben ik ook benieuwd naar. Het is een raar verhaal, er moet iets meer achter zitten.
Marianne, in zo'n flat woon ik ook. Ik als student, verder wonen er nog bejaarden en veel sociale huurders en jongeren die begeleid wonen. De politie staat wekelijks voor de deur en laatst sprong iemand van het balkon. Heel gezellig allemaal!

Maar als het inderdaad daarom gaat, kun je zeer gemakkelijk bij de woningbouwvereniging een klacht indienen. In mijn flat wordt daar heel goed mee om gegaan. En jongens van 18.. ik weet niet hoe oud je zelf bent, maar ik zou in ieder geval niet bang voor ze zijn dan. Weet jij veel, misschien gebruiken ze wel drugs of zo.
Als ze inderdaad onder begeleid wonen project staan, dan is het een taak van de woningbouw om contact op te nemen met de begeleiding van het stel.
Ik weet niet hoe ze hier terrecht zijn gekomen. Ik ruik wel altijd een blow lucht. Misschien dat dat de oorzaak is. Ik heb niks gedaan. En mijn vriend heeft geen biertje aangenomen.
Als iemand stijf staat van de drugs of starnakel bezopen is valt er niet te praten. Zo'n dertig jaar geleden had ik een vrijgezellenflatje, ik had ook een vrijgezelle bovenbuurman die regelmatig midden in de nacht ging drummen, uiteindelijk is hij eruit gezet, niet alleen vanwege de overlast, ook door een huurachterstand, de halve flat werd knettergek van die vent. Hij kotste in de stortkoker en in de lift, gooide 's nachts zijn lege flessen door de stortkoker. Politie deed weinig tot niets.
verba volant, scripta manent.
Wat een rare mensen. Er moet toch een aanleiding zijn (of iets dat zij als aanleiding ervaren)? Hoe dan ook, als je woonplezier zo verpest wordt door die mensen, kan je dan niet terecht bij de woningbouwvereniging of de politie? Zelf kan je dit in ieder geval niet oplossen en wie weet loopt het anders uit de hand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven