Gezondheid
alle pijlers
Ervaring cafeine poeder.
zaterdag 2 juni 2012 14:20
Ik heb van een vriend van mij een potje cafeine poeder gehad. Ik ben de laatste tijd heel erg moe en hij zei dat je je dan weer wat opgewekt voelt. Wie heeft hier ervaring mee ? Het is namelijk niet gewoon bij de drogist te koop maar bij een growshop.
Ben een beetje wantrouwig. Die vriend zei dat het geen kwaad zou kunnen. En dat 1 thee lepeltje door wat vruchtensap genoeg is om weer uit die moeheid te komen.
Ben een beetje wantrouwig. Die vriend zei dat het geen kwaad zou kunnen. En dat 1 thee lepeltje door wat vruchtensap genoeg is om weer uit die moeheid te komen.
zaterdag 2 juni 2012 14:33
het ding is dat het werkt als koffie. Je word er wakker van. Maar net als bij koffie gaat het effect verloren dus heb je meer nodig.
Ik denk dat het handiger is om naar de huisarts te gaan en bloed te prikken op B12, D en ferritinine en ijzer.
Kijken wat daaruit komt. Misschien ook op lyme en pfeiffer?
Je kunt het best als ondersteuning gebruiken (doe ik ook met koffie en energiedrankjes) maar niet de hele week en elke dag want dan gaat de werking verloren.
Ik denk dat het handiger is om naar de huisarts te gaan en bloed te prikken op B12, D en ferritinine en ijzer.
Kijken wat daaruit komt. Misschien ook op lyme en pfeiffer?
Je kunt het best als ondersteuning gebruiken (doe ik ook met koffie en energiedrankjes) maar niet de hele week en elke dag want dan gaat de werking verloren.
zaterdag 2 juni 2012 14:41
Ja bloedprikken en alles heb ik al gedaan . Ik ben telkens zo moe omdat mijn lichaam probeert ontstekingen te voorkomen. En daar is eigenlijk niks tegen te doen behalve extra vitamines slikken wat ik ook doe natuurlijk .
Maar dan gooi ik het toch maar weg. Want zoals ik lees is het niet helemaal oke. Ik dacht eigenlijk als ze het verkochten in een growshop dat het niet zoveel kwaad zou kunnen . Maar als het als speed werkt dan blijf ik er netjes van af. Dat is zeker niet de bedoeling
Maar dan gooi ik het toch maar weg. Want zoals ik lees is het niet helemaal oke. Ik dacht eigenlijk als ze het verkochten in een growshop dat het niet zoveel kwaad zou kunnen . Maar als het als speed werkt dan blijf ik er netjes van af. Dat is zeker niet de bedoeling
zaterdag 2 juni 2012 14:44
donderdag 30 juni 2016 23:10
Waarom zou je caffeine poeder nemen i.p.v. koffie ?
caffeine poeder is handig als je het wil nemen voor het sporten aangezien je zeer nauwkeurig kunt doseren. Voor een kleine dagelijkse boost kun je beter wat koffie nemen
Caffeine poeder is echter wel goedkoper. Heb het hier gekocht.
http://gymguide.nl/product/caffeine-poeder
caffeine poeder is handig als je het wil nemen voor het sporten aangezien je zeer nauwkeurig kunt doseren. Voor een kleine dagelijkse boost kun je beter wat koffie nemen
Caffeine poeder is echter wel goedkoper. Heb het hier gekocht.
http://gymguide.nl/product/caffeine-poeder