paragnosten
zaterdag 2 juni 2012 om 16:51
Okay ik weet dat ik veel "ben je stom", "ik geef je inzichten gratis" "verspilling van geld" reacties ga krijgen,maar toch wil ik graag even vragen of jullie een goeie paragnost, of tarotist kennen? ik geloof dat sommige gewoon dingen zeggen om geld te verdienen en zijn dus niet betrouwbaar, maar ik denk dat sommige dat wel kunnen.
Hebben jullie ervaring met bellijnen? zo ja vertel
Hebben jullie ervaring met bellijnen? zo ja vertel
zaterdag 2 juni 2012 om 22:57
Ik ben zelf een paar keer naar een man geweest die ik toch wel heel goed vond eigenlijk en een paar dingen die hij toen vertelde zijn al uitgekomen hij heet Peter wauben en kostte 40 euro per uur maar we hebben langer dan 2 uren gepraat en ik hoefde toch maar 40 euro af te rekenen:) je kunt hem trouwens ook bellen.
zaterdag 2 juni 2012 om 23:32
quote:Lizzl schreef op 02 juni 2012 @ 19:28:
Waarom zou je je druk maken om iets wat jou niet boeit?
Omdat een familielid van me een heel domme beslissing genomen heeft op aanwijzing van een 'goede' paragnoste en door haar beslissing een ander mens leed berokkend heeft.
En dat zal vast niet het enige geval zijn.
Omdat een familielid van me een heel domme beslissing genomen heeft op aanwijzing van een 'goede' paragnoste en door haar beslissing een ander mens leed berokkend heeft.
En dat zal vast niet het enige geval zijn.
zaterdag 2 juni 2012 om 23:33
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 juni 2012 @ 19:16:
Ook falen alle "paragnosten" als ze hun gave in een door wetenschappers opgezet onderzoek moeten toepassen. Allemaal. De eerste waarbij de gave wel werkt in een laboratorium krijgt 1 miljoen euro, dat is de beloning. Hij is tot op de dag van vandaag niet uitgekeerd.Dit dus.
Ook falen alle "paragnosten" als ze hun gave in een door wetenschappers opgezet onderzoek moeten toepassen. Allemaal. De eerste waarbij de gave wel werkt in een laboratorium krijgt 1 miljoen euro, dat is de beloning. Hij is tot op de dag van vandaag niet uitgekeerd.Dit dus.
zaterdag 2 juni 2012 om 23:55
quote:Lizzl schreef op 02 juni 2012 @ 19:28:
Omdat mensen (onnodig) sterven aan onzin op basis van het advies van dit soort mafkezen. Dat mensen in sprookjes willen geloven en daar ook nog voor willen betalen is 1 ding; maar er is een deel dat letterlijk over lijken gaat. De voedingsbodem hiervoor kan mij niet klein genoeg zijn.
Persoonlijk lever ik graag een kleine bijdrage aan het debunken van dit soort mafkezen. Als ik die Ogelvile (of hoe die ook mag heten) weer eens iemand een dood kindje zie "aansmeren" en voor zijn eigen gewin mensen zoveel mogelijk voor de camera wil laten huilen, motiveert dat extra.....
Omdat mensen (onnodig) sterven aan onzin op basis van het advies van dit soort mafkezen. Dat mensen in sprookjes willen geloven en daar ook nog voor willen betalen is 1 ding; maar er is een deel dat letterlijk over lijken gaat. De voedingsbodem hiervoor kan mij niet klein genoeg zijn.
Persoonlijk lever ik graag een kleine bijdrage aan het debunken van dit soort mafkezen. Als ik die Ogelvile (of hoe die ook mag heten) weer eens iemand een dood kindje zie "aansmeren" en voor zijn eigen gewin mensen zoveel mogelijk voor de camera wil laten huilen, motiveert dat extra.....
zondag 3 juni 2012 om 10:55
Als mensen zo naïef zijn om hun hele leven om te gooien dankzij paragnost, dan is dat toch meer hun eigen aandeel dan die van de paragnost?
Natuurlijk moeten oplichters gestopt worden, maar mensen die klakkeloos zo'n paragnost naleven en alle andere adviezen (van medici, wetenschappers, naasten) naast zich neerleggen, worden als het niet door een paragnost is wel door een ander opgelicht.
Ik weet niet of ik geloof in paranormale begaafdheid. Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik weet ook niet of iemand eerlijk is. Als ik zo'n verhaal ergens lees dan heb ik geen bewijs of het waar is en geen bewijs of het een leugen is. Ik denk wel dat er hele beurzen voor zijn omdat mensen graag wíllen dat het paranormale bestaat.
Natuurlijk moeten oplichters gestopt worden, maar mensen die klakkeloos zo'n paragnost naleven en alle andere adviezen (van medici, wetenschappers, naasten) naast zich neerleggen, worden als het niet door een paragnost is wel door een ander opgelicht.
Ik weet niet of ik geloof in paranormale begaafdheid. Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik weet ook niet of iemand eerlijk is. Als ik zo'n verhaal ergens lees dan heb ik geen bewijs of het waar is en geen bewijs of het een leugen is. Ik denk wel dat er hele beurzen voor zijn omdat mensen graag wíllen dat het paranormale bestaat.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
zondag 3 juni 2012 om 12:56
Haha, zie dat bepaalde mensen hier nogal doordraven met hun complottheorieen over hoe paragnosten de boel op zouden lichten. Er zullen heus een boel nepperds tussen zitten, maar dat komt omdat het de laatste 10 jaar zo´n hype is geworden en als iets een hype wordt, ziet iedereen er brood in. Zo gaat dat met alles. Mijn moeder en ik hebben zo´n 20 jaar geleden een paragnoste leren kennen die altijd overal! gelijk in kreeg, helaas is ze vorig jaar overleden en het is een gemis. Zij werkte altijd op basis van vrije gift. De reden dat wij daar voor het eerst kwamen is dat mijn moeder´s toenmalige vriend een hersentumor had en volgens de chirurg nog maar 6 weken te leven. Operatie was mogelijk, maar zag de man zelf eigenlijk niet zitten, kansen zouden zeer klein zijn en eigenlijk werd gezegd, doe maar niet en geniet nog van die laatste weken. Deze paragnost zei toen, absoluut operatie doen, man komt er doorheen en heeft nog heel wat goede jaren te gaan. Hij was ook nog maar 34 destijds. Dat heeft hem en ons de moed gegeven om er voor te gaan, en idd. hij is daar goed doorheen gekomen en heeft nog meer dan 10 jaar een goed leven gehad. Zelfs doktoren krabden zich achter het oor, van hoe kan dit??? Sindsdien heeft zij ons bijgestaan met raad en advies en is een goede vriendin van ons geworden! En dan kan meds zeueren wat ze wil, overtuigender bewijs kan mij niet gegeven worden.
dinsdag 5 juni 2012 om 01:03
ik heb inmiddels iemand via een bellijn gevonden, ik vond hem wel redelijk ok.
Jaja jullie gaan weer zeuren en kritiseren, maar goed, ik weet niet of ik namen en website mag noemen, maar als iemand de naam en zo wilt weten let me know.
Ik vond hem wel ok, hij wist me veel te vertellen over dingen die hij eigelijk nooit zou kunnen weten. Vond het wel interessant om te horen.
Jaja jullie gaan weer zeuren en kritiseren, maar goed, ik weet niet of ik namen en website mag noemen, maar als iemand de naam en zo wilt weten let me know.
Ik vond hem wel ok, hij wist me veel te vertellen over dingen die hij eigelijk nooit zou kunnen weten. Vond het wel interessant om te horen.