VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik vind Charlie heel leuk.

Florian pas ook wel bij Lien. Alleen wordt het dan Flo?

Ben zo bezig met de vakantie, zag dat er nu toch nog een plek vrij is een week later dan wij gaan. Wil nu gaan omboeken, dan zitten we namelijk 4 dagen tegelijk met mijn broertje in Frankrijk, die op een camping 15 km verderop zit.
Nope, Bibi had ik vroeger in de klas, dat was niets... En Florian best leuk, maar vent heeft iets heel anders in gedachten. Ook beetje teveel i's en o's, dat hebben ze nu ook al alletwee. Moet dus weer iets anders .
Thomas!

O nee, we moesten voor een meisje. Bij Florian dacht ik trouwens aan een jongen.

Fabienne

Isabel (ik doe hem nog maar een keer, of is dat ook teveel I)
Ik ook Morrie.
Ik vind Isabel leuk, vent vindt het te bekakt....
Haha, dan wordt Fabienne bij ons Faab, weet niet of dat wat is . Kiloknaller heeft een jongen op de creche die Fabian heet en hij heeft het altijd liefkozend over Faab.
Faab klinkt best leuk, het is dan wel geen bestaande naam, maar kan best. Faabje. Of Fabi.
Vindt Faab ook wel gezellig, maar Kiloknaller heeft dus al een Faab in zijn "vriendenkring". Wil het liefst een naam die nog niet op creche groep op schoolklas van kindjes is.
Hier ook een vaak tot Faab afgekorte Fabian in de omgeving. Fabienne vind ik ook wel leuk voor jullie trouwens.

Olivia?
Dat wordt dan Liv ofzo.
Elvira?
Olivia vond ik lief en zou ik met een i van "pit" uitspreken en dat vind ik dan weer te "buitenlands" vergeleken met de reeds bestaande hollandse namen. Ingewikkeld he. Elvira weer niet zo mooi gewoon. Valt nog niet mee he.

En waarom worden kinderen altijd nog vervelende als je zelf zo chagerijnig bent? Krijg het niet voor elkaar vicieuse cirkel te doorbreken en vind dat lullig, want het komt echt door mijn takke-humeur, maar heb helaas niet een tankje energie klaarstaan...
Lien, ik ken het probleem. Een van de nare dingen van alsmaar beroerd zijn tijdens de zwangerschap is dat je niets van de kinderen die je al hebt meer kunt hebben, en ook niets leuks meer met ze kunt doen. Waardoor die derde ineens een stuk minder aantrekkelijk lijkt dan toen je nog niet zwanger was.
Esmeralda.

De laatste tijd valt het me op dat ik ook best negatief ben tegen Schorrie. Ik zal wel ongeduldig zijn, maar hij luistert ook gewoon echt heel slecht. Heb me vanochtend voorgenomen om positief tegen hem te communiceren om het cirkeltje te doorbreken. Maar het is nog niet echt gelukt vandaag.

Hij zegt ook echt meerdere keren per dag tegen mij dat hij het met mij niet leuk vindt als ik weer streng tegen hem doe, het valt hem zelf blijkbaar ook op....

De tweede lijkt me nu juist heel aantrekkelijk, daar ga ik het allemaal nóg beter doen en die maak ik echt helemaal fan van mezelf ipv van de vader.
Nippi luistert ook heel slecht op het moment. Nippa ook, maar die is natuurlijk pas 2 dus daar erger ik me minder aan. Ik heb vandaag echt teveel gemopperd, ik vind dat zelf ook vervelend. En wel 100 keer de verboden waarom-vraag gesteld (als in waarom luister je niet, waarom doe je dat enzovoort).
Bij Esmeralda moet ik trouwens aan een woonwagenkamp denken.
Esmeralda valt voor mij in de groep Priscilla en dat gaat het niet worden .

En ik ga nu naar bed, want ik ben op. Heb nog wel braaf kindjes te eten gegeven en zelfs een toetje, terwijl ik daar geen puf voor had (maar ja, zij waren niet moe, dat was ik, dus was wel erg gemeen om dat over te slaan). Ze liggen er alweer 3 kwartier in, huis is aan kant en ik mag naar bed. Jippie!
Nippo, normaal strompel ik pas rond 5.00-6.00 de deur in, dus nog geen 3 uur en thuis zijn in nuchtere staat is een hele prestatie.

Loeder heeft al 2 keer waterpokken gehad, maar dus ook 2 keer heel licht. Mormel heeft ze echt wel a la krentenbol en noemt het ook echt 'zijn waterpokkies'. Maar hij zit niet echt te krabbelen, maar de blaasjes zien er wel groot uit. Ik hoop inderdaad dat ze snel indrogen.

Drop, ik duim met je mee! Het zou toch wel erg lekker zijn he?
Lien, lig jij echt om 21.00 op bed?
Nee, vind juist stoere naam leuk bij Lien want KK heeft ook zo'n stoere naam. Naam als Koen, Sebastiaan (Bas) enzo vind ik leuk.

Nippo juist weer klassieke namen en Morrie ook stoere naam met Schorrie.
Sterker nog, voor 21.00 uur, want ik ga NU snurkelen . 19.00 uur oude tijd, knap he . Ben dan ook echt kaduuk, vandaar. Vent toch nog aan het werk, dus ik neem het ervan!
Ik ga op het moment ook meestal direct na het eten naar bed. Het is echt genant. Ik doe al 2 weken pogingen om een aflevering van de lama's te kijken, maar ondanks herhalingen enzo zie ik nooit meer dan de eerste 10 minuten. Tot mijn grote frustratie, want dan ben ik dus om 5 uur 's morgens wakker.
Nou truste dan maar. Ik heb geloof ik een heel ander ritme dan Lien :-)

Nippo, dat is momenteel ivm de zwangerschap zeker. Maar ben jij anders ook een vroege slaper?
Redelijk vroeg wel ja. Vroeger hadden wij alleen televisie op de slaapkamer en moest ik altijd vroeg naar mijn werk, dus ook toen lag ik er vroeg in en sliep meestal tussen 10 en 11. Sindsde verhuizing was het denk ik rond 11 uur.
Oh, maar vanaf vandaag is 5 uur wakker 6 uur wakker Nippo, dat scheelt weer

Ik vind de namen van kinderen van Lien ook wel vrij klassiek, en eigenlijk wel in zelfde categorie als die van Nipkinderen vallen. Misschien kunnen jullie wel wat namen uitwisselen -zou niet de eerste keer zijn hier, tenslotte

Nano slaapt. Al tien minuten, zonder te huilen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven