Verbroken vriendschap
maandag 4 juni 2012 om 08:43
maandag 4 juni 2012 om 09:11
Lijkt me dat die affaire de breuk heeft veroorzaakt, niet de zoen met jou. Vreemd dat ze het daar nu op gooit. Ik zou me er niet voor laten lenen. Ga gewoon lekker stappen met je vrienden, en laat haar probleem dat zijn: haar probleem. Als al die vrienden vragen naar de hoed en de rand zou ik eerlijk zijn.
maandag 4 juni 2012 om 09:25
Die lange affaire heeft meer bijgedragen aan de breuk dan de zoen met jou. Haar ex gaf aan dat hij het niet zo erg vond dat jullie gezoend hadden. Maar die twee voorvallen bij elkaar doen hem wel inzien dat je vriendin een onbetrouwbaar persoon is en weinig respect heeft voor hem.
Ik denk dat ze zich schaamt voor haar acties en daarom wil dat alles in de doofpot wordt gestopt. Echter, zodra je merkt dat jij wordt gezien als degene die het allemaal gedaan heeft en je door haar als de schuldige wordt afgeschilderd, heb je alle recht om de waarheid te vertellen.
Ik denk dat ze zich schaamt voor haar acties en daarom wil dat alles in de doofpot wordt gestopt. Echter, zodra je merkt dat jij wordt gezien als degene die het allemaal gedaan heeft en je door haar als de schuldige wordt afgeschilderd, heb je alle recht om de waarheid te vertellen.
maandag 4 juni 2012 om 10:10
maandag 4 juni 2012 om 10:15
Met dit soort vriendinnen heb je geen vijanden meer nodig. Zij gaat al een jaar vreemd met de beste vriend van haar vriend, haar vriend komt erachter en dan is het ineens allemaal jouw schuld?
Leg me dat eens uit
Wat anderen hier ook al zeggen: zij offert jou op, geeft jou een schuldgevoel terwijl je alleen maar gezoend hebt. Eén keertje! Alsjeblieft, laat je niet in de luren leggen door haar hoor!
Sterkte
Leg me dat eens uit
Wat anderen hier ook al zeggen: zij offert jou op, geeft jou een schuldgevoel terwijl je alleen maar gezoend hebt. Eén keertje! Alsjeblieft, laat je niet in de luren leggen door haar hoor!
Sterkte
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
maandag 4 juni 2012 om 10:36
De hele vriendengroep wist al wat er gaande was met die andere jongen namelijk...
Dit vind ik altijd zo erg. Waaruit bestaat die 'vriendschap' dan zou je zeggen..
Je wordt niet alleen genaaid door je vriend[in], maar door de hele groep.
Komt alleen maar ellende van, zo'n groep die het met allemaal met elkaar wil doen.
Wat zal die jongen zich enorm verraden voelen..
En TO, als je zo nodig met een bezopen kop eens met een vrouw wilt zoenen, doe dat dan met iemand die niks met de 'vriendengroep' te maken heeft. Dan heb je dit gelazer ook niet.
Zou je nuchter ook met haar willen vrijen? Denk het niet he?
Dit vind ik altijd zo erg. Waaruit bestaat die 'vriendschap' dan zou je zeggen..
Je wordt niet alleen genaaid door je vriend[in], maar door de hele groep.
Komt alleen maar ellende van, zo'n groep die het met allemaal met elkaar wil doen.
Wat zal die jongen zich enorm verraden voelen..
En TO, als je zo nodig met een bezopen kop eens met een vrouw wilt zoenen, doe dat dan met iemand die niks met de 'vriendengroep' te maken heeft. Dan heb je dit gelazer ook niet.
Zou je nuchter ook met haar willen vrijen? Denk het niet he?
maandag 4 juni 2012 om 10:47
Volgens mij benoemde ik hier ook dat het se stomste keuze is geweest die ik toen maakte, dus je hoeft me niet aan te vallen hoor
daar ben ik me al bewust van... Door mijn vrienden word ik niet genaaid.l, ze wisten dat ze een affaire had, ze weten niet dat er nu een breuk is en dat wil zij ook niet met het hele verhaal vertellen maar straks weten de wel dat wij geen contact meer hebben. Ik ben bang dat ik erop word aangekeken..