Verbroken vriendschap

04-06-2012 08:38 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
Uit respect voor haar vriend??

Als het niet zo verdrietig voor je was, zou ik dat echt hilarisch vinden.

Het klinkt mij ook als een smoesje in de oren.

Als jij het wel met vrienden wil delen, zou ik dat gewoon doen trouwens. Jammer dan voor haar. Nu ben jij de zondebok in de vriendengroep.
Dat gevoel krijg ik nu dus ook. We zouden binnenkort avondje allemaal gaan stappen. Nu gaat zij niet mee omdat ze mij niet wilt zien... Lijkt niet of ik iets lelijks tegenover haar heb gedaan ofzo...
Waar zou het een smoesje voor kunnen zijn? Dat ze niet wil dat iedereen weet dat ze is vreemdgegaan? De hele vriendengroep wist al wat er gaande was met die andere jongen namelijk...
Lijkt me dat die affaire de breuk heeft veroorzaakt, niet de zoen met jou. Vreemd dat ze het daar nu op gooit. Ik zou me er niet voor laten lenen. Ga gewoon lekker stappen met je vrienden, en laat haar probleem dat zijn: haar probleem. Als al die vrienden vragen naar de hoed en de rand zou ik eerlijk zijn.
Je maakt de juiste analyse: ze schuift verantwoordelijkheid af en wil jou opofferen.

De juiste conclusie is dan dat ze zich gedraagt als een manipulatieve bitch en dat je haar nu ook even zo moet behandelen. Laat niet over je lopen.
Die lange affaire heeft meer bijgedragen aan de breuk dan de zoen met jou. Haar ex gaf aan dat hij het niet zo erg vond dat jullie gezoend hadden. Maar die twee voorvallen bij elkaar doen hem wel inzien dat je vriendin een onbetrouwbaar persoon is en weinig respect heeft voor hem.

Ik denk dat ze zich schaamt voor haar acties en daarom wil dat alles in de doofpot wordt gestopt. Echter, zodra je merkt dat jij wordt gezien als degene die het allemaal gedaan heeft en je door haar als de schuldige wordt afgeschilderd, heb je alle recht om de waarheid te vertellen.
Dank jullie wel. Ik weet ook zeker dat haar affaire de breuk veroorzaakt maar maar mijn gevoel zegt ook dat ik geen goeie vriendin ben geweest. Nu weet ik ook dat ze nu geen vriendin voor mij wil zijn, dat maakt het voor mijn geweten weer wat goed. Dank voor jullie reacties tot nu toe. Opbeurend
Met dit soort vriendinnen heb je geen vijanden meer nodig. Zij gaat al een jaar vreemd met de beste vriend van haar vriend, haar vriend komt erachter en dan is het ineens allemaal jouw schuld?

Leg me dat eens uit

Wat anderen hier ook al zeggen: zij offert jou op, geeft jou een schuldgevoel terwijl je alleen maar gezoend hebt. Eén keertje! Alsjeblieft, laat je niet in de luren leggen door haar hoor!

Sterkte
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Ze zegt wel dat ik me niet schuldig moet voelen en dat het gaar eigen schuld is maar ze wil geen contact meer met me......
De hele vriendengroep wist al wat er gaande was met die andere jongen namelijk...

Dit vind ik altijd zo erg. Waaruit bestaat die 'vriendschap' dan zou je zeggen..

Je wordt niet alleen genaaid door je vriend[in], maar door de hele groep.

Komt alleen maar ellende van, zo'n groep die het met allemaal met elkaar wil doen.

Wat zal die jongen zich enorm verraden voelen..

En TO, als je zo nodig met een bezopen kop eens met een vrouw wilt zoenen, doe dat dan met iemand die niks met de 'vriendengroep' te maken heeft. Dan heb je dit gelazer ook niet.

Zou je nuchter ook met haar willen vrijen? Denk het niet he?
Volgens mij benoemde ik hier ook dat het se stomste keuze is geweest die ik toen maakte, dus je hoeft me niet aan te vallen hoor ;) daar ben ik me al bewust van... Door mijn vrienden word ik niet genaaid.l, ze wisten dat ze een affaire had, ze weten niet dat er nu een breuk is en dat wil zij ook niet met het hele verhaal vertellen maar straks weten de wel dat wij geen contact meer hebben. Ik ben bang dat ik erop word aangekeken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven