overjarig?

04-06-2012 19:22 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft geen zin meer, mijn mening is dat dit een kinderachtig forum is zonder waarde voor mij.

Groet.
anoniem_153131 wijzigde dit bericht op 07-06-2012 18:59
Reden: effectiviteit
% gewijzigd
quote:nettel schreef op 04 juni 2012 @ 21:32:

Beste ben, volgens mij druk je je niet zo handig uit, en wordt gedacht dat je een grap probeert uit te halen.

Of ik ben erg naief.

Verder, luister naar meisie, en probeer nieuwe spannende leuke dingen. Ga een weekend weg naar een goedkoop hotel, of naar de camping, leer de momenten die je samen hebt weer waarderen..

OK niet handig hoe ik dit onderwerp aansnij wellicht, doch ik ben echt serieus hier bij VIVA en maak geen grappen over de relatie.

Kan best zijn dat ik niet goed begonnen ben hier, maar het is voor het eerst dat ik meedoe met enige vorm van een Forum.

Wél heb ik jarenlang gechat bij Messenger, vóór mijn relatie met M.

Ben mijn partner tegengekomen bij Lexa, de datingsite en ik heb het gevoel dat de ontwikkelingen qua verliefd worden miss. té snel gegaan zijn allemaal. Na één jaar latten meteen gaan samenwonen is wat snel volgens mij, maar wij waren (en zijn!) direct helemaal wég van elkaar na elkander te hebben ontmoet. Na amper 2 weken te hebben bericht via Lexa, dE ontmoetting die ook direct helemaal raak was. Niet de sex bedoel ik, die 'kwam' normaal na enige dagen na een ieder beter te hebben leren kennen.

M. heeft volgens mij wél nog onverwerkte emoties, binnen één jaar een broer, zus en schoonzus moeten verliezen aan die nare ziekte K. Dit is besproken met elkaar, kan zijn dat er enige tijd (lichamelijke) afstand gehouden worden moet?. Tot M. haar verdriet kan verwerken wellicht........hoor je.
Je taalgebruik klopt niet beste Ben; zgn oud Hollands en puberafkortingen en ....."hoor je".

Zet MTV lekker op, en op tijd naar bed want morgen weer school!
quote:rara70 schreef op 04 juni 2012 @ 21:57:

Je taalgebruik klopt niet beste Ben; zgn oud Hollands en puberafkortingen en ....."hoor je".

Zet MTV lekker op, en op tijd naar bed want morgen weer school!Zijn we in het ooitje genomen ?! Ik begon al te twijfelen bij het woord gelijkgestemden .
Nou ja, Ben, ik geef je de voordeel van de twijfel. Wat wil je met je verhaal bereiken? En dan graag een antwoord in 2 zinnen in normaal Nederlands. En geen gedraai of geneuzel.
quote:alviraan schreef op 04 juni 2012 @ 19:39:

Toevallig is dat mijn specialiteit. De vibrerende rollator is één van mijn best verkochte producten.

Kan je je adres en telefoonnummer nog posten? Er leest toch niemand mee, en privacy is zo jaren 90.

Nee, serieus: verwijder best je identiteitsgegevens. En als je sex wil, maak je het toch weer eens spannend? Je hebt vast wel ideetjes.

Best wel eerst de huisarts consulteren als je ideetje bijzonder spannend is. Een ongeluk is rap gebeurd op die leeftijd.

[verwijderd door Junior Moderator, naw gegevens]
Ik zei toch al dat Ben een vreemde man is?
Slecht!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:alviraan schreef op 04 juni 2012 @ 19:39:

Toevallig is dat mijn specialiteit. De vibrerende rollator is één van mijn best verkochte producten.

Kan je je adres en telefoonnummer nog posten? Er leest toch niemand mee, en privacy is zo jaren 90.

Nee, serieus: verwijder best je identiteitsgegevens. En als je sex wil, maak je het toch weer eens spannend? Je hebt vast wel ideetjes.

Best wel eerst de huisarts consulteren als je ideetje bijzonder spannend is. Een ongeluk is rap gebeurd op die leeftijd.

dawas niet serieus, hoop op normale gesprekken over gewone zaken als dát wat mij bezig houdt.
Nou hup, tandenpoetsen en naar bed!
En of dat het wel een serieuze tip was om je gegevens te verwijderen hier en het gewoon weer spannend te maken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:mafibe30 schreef op 04 juni 2012 @ 22:29:

[...]

Heereweg 254, 2161 BS Lisse

Postbus 200, 2160 AE Lisse

Tel.: (0252) 433222

Fax: (0252) 433240

E-mail: gemeente@lisse.nl

Das het gemeentehuis van Lisse..

O haha, dat staat er trouwens ook onder

(denk dat ik mijn bedje maar eens opzoek)
quote:rara70 schreef op 04 juni 2012 @ 22:41:

Nou hup, tandenpoetsen en naar bed!

TANDEN??????????????????........HAHAHAHA.

Hoor je
Oke, in een bakje doen dan!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 juni 2012 @ 21:32:

En Maria mist het helemaaL niet?

Wat dát betreft, vanaf het moment dat het ging afkoelen zijn wij daarin gelijk opgegaan.

Zijn daarmee ook enigszins berust, doch na een jaar zonder sex met elkaar ben ik erover gaan praten.

Dat ik het tóch wel mis, van M. komt er geen initiatief en ik word hierdoor geremd. Zij mist het niet nee, en ik voel dat ik het wél ga missen.
quote:rara70 schreef op 04 juni 2012 @ 22:54:

Oke, in een bakje doen dan!

Vind het maar rara hoor, tanden bakje toch niet
Waarom plaats je naw-gegevens van het gemeentehuis?
Iedereen al tandjes gepoetst en naar bed?, stil geworden opeens.
quote:mafibe30 schreef op 04 juni 2012 @ 23:00:

[...]

Wat dát betreft, vanaf het moment dat het ging afkoelen zijn wij daarin gelijk opgegaan.

Zijn daarmee ook enigszins berust, doch na een jaar zonder sex met elkaar ben ik erover gaan praten.

Dat ik het tóch wel mis, van M. komt er geen initiatief en ik word hierdoor geremd. Zij mist het niet nee, en ik voel dat ik het wél ga missen.Dus eigenlijk vind je dat zij het initiatief moet nemen? En als zij nou vindt dat jij dat moet doen? Dan zitten jullie nog jaren op elkaar te wachten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 juni 2012 @ 23:24:

[...]

Dus eigenlijk vind je dat zij het initiatief moet nemen? En als zij nou vindt dat jij dat moet doen? Dan zitten jullie nog jaren op elkaar te wachten.

Dat vind ik niet nee, zij verwacht (en wil?) weinig van mij. Maar zoals ik Nettel al schreef; M. heeft volgens mij wél nog onverwerkte emoties, binnen één jaar een broer, zus en schoonzus moeten verliezen aan die nare ziekte K. Dit is besproken met elkaar, kan zijn dat er enige tijd (lichamelijke) afstand gehouden worden moet?. Tot M. haar verdriet kan verwerken wellicht

Heb niet ál te veel ervaringen met vrouwen en zeker niet samenwonen, daarom hoop ik hier iets wijzer te worden d.m.v. uitwisselingen met anderen.
PRATEN jullie wel met elkaar? Je vult nu van alles voor haar in over dat ze afstand wil om haar verdriet te verwerken, maar wat zegt zij daar zelf over?

En als zij zegt dat sex van haar niet meer zo hoeft dan is het einde gesprek? Daarmee is jouw probleem (dat JULLIE probleem is) niet opgelost.

Jij wilt meer intimiteit wat me een hele redelijke eis lijkt. Je leeftijd lijkt me geen reden om maar van sex af te zien, je bent 61, niet 91. Ga samen eens goed praten over hoe jullie meer intimiteit in jullie relatie kunnen krijgen op een manier waarop jullie er allebei tevreden mee zijn.

En hee zeg, ik weet dat de doelgroep van Viva jonger is, maar er zitten ook vrouwen van 40 en ouder op dit forum.

Die grappen over rollators zijn flauw maar je stelt je in je openingspost ook wel een beetje op als een bejaarde.
Ondanks de andere flauwe reacties hier, geef ik je het voordeel van de twijfel. Praat met elkaar, misschien kan zij nog wel wat hulp gebruiken bij de verwerking van het één en ander.

En omdat jullie beiden thuis zitten, misschien weer eens gaan 'daten'? Elkaar meenemen naar nieuwe plekken?
H
quote:smukje schreef op 05 juni 2012 @ 08:58:

Ben hoe gaat het verder met Maria? Ik bedoel buiten de lakens, hoe is ze bij haar dagelijkse bezigheden. Als ze nog verdrietig is door alle sterfgevallen in de familie, kan het daar zeker door komen. Maar ze kan ook in de overgang zijn bijvoorbeeld.

Nou Smukje, was ik eigenlijk van plan om mij weer uit te schrijven hier door alle flauwe reacties. Maar kon die mogelijkheid niet zo 123 vinden en heb dit zo gelaten gister. Zie daar, kwamen er gelukkig toch 3 serieuse reacties vannacht en vanmorgen heel vroeg...dus ik ga ff verder hier.

Met M. gaat het redelijk in en met haar dagelijkse bezigheden. Dit trouwens al zo lang als ik haar ken, verzorgend en lief, alles overhebbend voor alles en iedereen. Dit komt denk ik ook omdat zij de oudste is van een grote familie met 9 broers en zussen, vroeg haar ouders verloren en zodoende de leidinggevende functie had voor hun met alle meekomende verantwoording.

In tegenstelling tot mij, 1 zus die reeds op 14 jarige leeftijd een vriend had en nu 40 jaar later al 34 jaar mee is getrouwd. Dus ik eigenlijk als enigskind opgegroeid met sinds mijn 14e enige last ondervind van epilepsie, die zich, soms..1X per maand uit met een kleine aanval. Dit alleen dan s'nachts in de periode van de diepe slaap naar de lichte slaap, en niemand die daar last van had behalve ik met een tongbeet of hoofdpijn. Dit nog steeds zo maar M. heeft dat geaccepteerd en voor haar geen probleem. Wil hiermee zeggen dat alle problemen voor mij in het leven achter mij, altijd door mijn ouders uit de weg werd geruimd en ik laks geworden ben.

Makkelijk leven aan één kant, niets gewend maar moet(st) knokken om sterk te wezen en blijven. M. heeft het wellicht met mij wat moeilijk, de zorg over haar 2 poezen, verdriet over de sterfgevallen. 1 Poes heeft 1½ jaar terug een aanval gezien, veel ruzie van ons meegemaakt, heeft van dit een trauma overgehouden vermoedden wij. Heeft heel duidelijk al 3½ jaar blazend en vluchtend een vijandige houding naar mij, wat mij ook erg hoog is gaan zitten en spanningen veroorzaakt in de relatie tussen M. en mij. Bij M. is 30 jaar geleden de vrouwelijke delen weggehaald vanwege K. en heeft vroeg de overgang al gehad. Maar ik lees elders dat daarom de zin in sex ook verdwenen kan zijn, en zij snel 'aangebrand' kan wezen. De relatie is niet wat hij zou moeten zijn, maar we praten er zéker en vaak over.
quote:dfduo schreef op 05 juni 2012 @ 07:31:

Ondanks de andere flauwe reacties hier, geef ik je het voordeel van de twijfel. Praat met elkaar, misschien kan zij nog wel wat hulp gebruiken bij de verwerking van het één en ander.

En omdat jullie beiden thuis zitten, misschien weer eens gaan 'daten'? Elkaar meenemen naar nieuwe plekken?

Dank je wel, praten doen wij best veel maar M. is koppig hoor, erg zelfstandig terwijl ik dit minder ben. Door het verschil in opgroeien en opvoeding, nemen wij aan. Maar praten kunnen wij goed, alhoewel we allebei een tamelijk groot ego hebben. Initiatief om te gaan wandelen of daar heen te gaan waar wij in het begin ook kwamen, toen alles nog pril was, komt van mijn kant.

Gaan wij dan ook doen binnenkort (Amstelpark), maar eigenlijk zijn we huismussen (geworden) en willen dit veranderen. Anders worden wij labiel en willen géén sleur. Ik denk eraan om een geplande sex-afspraak te gaam maken met M. om de 'zin' weer kans te geven, zou dit werken?...
O

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven