Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Ja, graag Indianrose! Lief!

Je mag ze ook verdelen over meerdere mensen hoor, als je nog meer meldingen krijgt?

.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
@ Himalaya: wie het eerst komt, wie het eerst maalt Ik stuur je zo een mailtje, mailadres kan weg! Veel plezier ermee!
quote:layla1969 schreef op 05 juni 2012 @ 20:46:

[...]

Oh grappig, ik kreeg vanmiddag het promo materiaal binnen, maar ik heb bijna alles al uitgedeeld, is ook niet handig dat het veel later binnen komt. Er zaten wel 10 vouchers bij waarmee je 100% geld terug krijgt, waarvan ik er 3 zelf kan gebruiken, de andere 7 kan ik nog uitdelen.Heb ook dat mailtje ontvangen. Leuk, is makkelijker dan op een plaats ver weg een tas vol ophalen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Vraagje: veranderd dat assortiment van optimel sparen vaak? Ik heb namelijk nog 50 euro tegoed maar er zit niet echt iets bij wat ik graag zou willen en dat in mijn budget past (vind dat servies met die gekleurde strepen zo leuk maar dat is te duur voor een kluns als ik).

Wat ik echt nog graag wil is een mooi houten snijplank maar die is nu niet te koop daar. Ik laat dat tegoed maar staan, misschien vind ik nog eens iets wat ik graag wil hebben en anders kan mijn moeder de punten gebruiken voor een dagje sauna.

Heb trouwens ook de papier werk van insiders binnen. wel slordig trouwens want onder mijn adres sticker zat een ander adres sticker en kon precies de naam en adres lezen.

En wat fijn dat Bol.com nu kookspullen heeft en gratis bezorgd als je voor meer dan 20 euro besteld (dacht al zoiets te horen op de reclame maar dacht dat ik het verkeerd had gehoord.)

trusten allemaal!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Er zijn hele betaalbare houten snijplanken te koop bij action, in allerlei maten!
Zeg maar Spijker.
@spijk-er: ik heb daar al een paar keer gekeken maar dat valt hier heel erg tegen. Tenminste niet een die ik graag wil hebben. maasr ach ik loop vanzelf tegen de ideale plank aan en tot dan doe ik het met mijn plastic plankjes.
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
quote:mountainbike schreef op 05 juni 2012 @ 18:08:

Zojuist mijn schaal vol kaarsen (wat eigenlijk een niet-meer-brandende schaal vol kaarsvet was geworden) omgetoverd tot een grote vierkante melkpak-size kaars! Bedankt voor de tip!

Een tip retour voor alle anderen: niet per ongeluk kaarsvet in de gootsteen knoeien en dit vervolgens wegspoelen met koud water. Kon tijdens het hard worden van de kaars de gootsteen ontstoppen Leuk dat iemand er meteen iets mee doet! Wel niet heel slim van dat kaarsvet in de gootsteen, haha! Dat stolt natuurlijk en dan is het een harde klont..
quote:layla1969 schreef op 05 juni 2012 @ 20:46:

[...]

Oh grappig, ik kreeg vanmiddag het promo materiaal binnen, maar ik heb bijna alles al uitgedeeld, is ook niet handig dat het veel later binnen komt. Er zaten wel 10 vouchers bij waarmee je 100% geld terug krijgt, waarvan ik er 3 zelf kan gebruiken, de andere 7 kan ik nog uitdelen.

Hier hetzelfde, dus als iemand interesse heeft....

Maar volgens mij heb je de coupon niet nodig, er staat koop een verpakking, ga naar die en die site en volg de vragen op... (zo ongeveer dan) er staat op welke producten mee doen. Maar ik kan hem dus inscannen zodat er meer vrekkers kunnen proeven, 3 bonnen mag ik zelf gebruiken en 1 heb ik er al weggeven.

Volgens mij heb ik aan 1 bon zelf genoeg, maar dat weet ik niet, ik heb het nog niet gedaan, heb nog wat staan in de koelkast en vind het erg lekker op brood, dus ik wacht nog even met bij halen ;). Ga nu wel nog de tuinkruiden proberen, die zat niet in het insiders pakket.
Ik ga toch ook maar over op de lenzen van Hans Anders, deze vind ik veel fijner (ik heb nu de proeflenzen die je een tijdje geleden kon bestellen, bij mijn eigen opticien had ik de meest simpele lenzen), en ze zijn normaal al goedkoper, dan ook nog 30% korting eraf nu (en tegen de tijd dat ik ze weer nodig heb is er vast weer wel een aanbieding). Bovendien draag ik ook vaak een bril, dus ik vind het wel mooi zo! Nu alleen even wachten tot de website van euroclix het weer doet, dan kan ik via hen bestellen, krijg ik ook nog eens een vergoeding!
Ah, dacht dat het aan mij lagt dat Euroclix niet werkte. Op mijn foon werkt het namelijk wel.
quote:lydiam1 schreef op 06 juni 2012 @ 08:49:

[...]

Maar volgens mij heb je de coupon niet nodig, er staat koop een verpakking, ga naar die en die site en volg de vragen op... (zo ongeveer dan) er staat op welke producten mee doen. Maar ik kan hem dus inscannen zodat er meer vrekkers kunnen proeven, 3 bonnen mag ik zelf gebruiken en 1 heb ik er al weggeven.

Volgens mij heb ik aan 1 bon zelf genoeg, maar dat weet ik niet, ik heb het nog niet gedaan, heb nog wat staan in de koelkast en vind het erg lekker op brood, dus ik wacht nog even met bij halen ;). Ga nu wel nog de tuinkruiden proberen, die zat niet in het insiders pakket.

hoi lydiam: kun je die sabra gewoon in de supermarkt kopen? als dat zo is, dan heb ik wel interesse in zo'n gta bon. mijn adres mugske (at) live . nl

Bij de bolletje GTA had ik een verpakking met 'probeer gratis'-sticker. ik ging naar de site en daar kon je actiecode/streepjescode invoeren. ik kon geen actiecode vinden en heb dus de streepjescode ingevoerd. kreeg meteen een bevestigings e-mail dat het bedrag naar mij overgemaakt gaat worden. (bedrag was trouwens 5 cent hoger dan prijs die ik in de winkel betaald heb, supervrekken dus )
Lydiam, ik ben een vaste meelezer en heb hier in het verleden ook wel gepost. Zou ik van jou zo'n Sabrabon mogen? Ben dol op houmous. Maak het geregeld zelf, maar vind die van Sabra ook lekker. Mijn mailadres: mailingelynn at gmail punt com.
He Mugske,

Ik heb Bolletje bij AH gekocht voor 1,25 euro, dus 15 cent winst ;)

Goede tip van Hans Anders! Ik ben bij een particuliere opticien waar mijn zus werkt en krijg 20% familiekortng, maar dan nog betaal ik ruim eenderde meer dan op internet!

En ik heb dure lenzen, dat weet ik wel...

Alleen jammer dat ze mijn lenzen niet in torisch hebben, heb een kant torisch. Maar al een andere website gevonden en die heeft ze wel en ook goedkoop!
mugske en elynn, ik ga de bonnen inscannen en ik mail ze naar jullie!
Lief. Bedankt alvast.
thanx lydiam
35% korting nog tot 9 juni!!

http://www.pearle.nl/nl_nl/vriendenweek
quote:Mugske schreef op 06 juni 2012 @ 09:55:

Bij de bolletje GTA had ik een verpakking met 'probeer gratis'-sticker. ik ging naar de site en daar kon je actiecode/streepjescode invoeren. ik kon geen actiecode vinden en heb dus de streepjescode ingevoerd. kreeg meteen een bevestigings e-mail dat het bedrag naar mij overgemaakt gaat worden. (bedrag was trouwens 5 cent hoger dan prijs die ik in de winkel betaald heb, supervrekken dus )Ja, je kunt dus ook de productiecode of streepjescode invullen en aanvinken dat je geen actiecode hebt. Fijn!
quote:lydiam1 schreef op 06 juni 2012 @ 08:49:

Volgens mij heb ik aan 1 bon zelf genoeg, maar dat weet ik niet, ik heb het nog niet gedaan, heb nog wat staan in de koelkast en vind het erg lekker op brood, dus ik wacht nog even met bij halen ;). Ga nu wel nog de tuinkruiden proberen, die zat niet in het insiders pakket.Ik zou em ook wel willen!
Zijn er ook mensen die de C1000 geluksvogeltjes hebben en er niks mee doen? ik heb er wel interesse in.

Ik had gisteren de Ariel tabs (van de kv) op mijn rekening.

Piet Kerkhof heeft op zijn site momenteel hoge kortingen.
Hoi

ik heb toch een tijdje terug meegegdaan met whiskas, teon heb ik dat filmpje ge-upload van mijn kat. Helaas zal ik niet meedingen om naar de bahama's te gaan (ondanks jullie stemmen) maar ik heb wel een leuk pakketje gekregen.

Inhoud:

- 8 maaltijd zakjes gewoonweglekker

- 3 maaltijd kuipjes.

- 2 verpakkingen dentabites.

- 1 verpakking met 3 snoepsticks.

Dat in combinatie met de 2 verpakkingen purina one van 2 halve prijs + 1 volledig bedrag retour en een proef verpakking hier thuis en bij vriend ook 1 proef verpakking purina one en 3 zakken whiskas uit de aanbieding heeft mijn kat voorlopig niets te klagen denk ik haha! Nou maar hopen dat ze het allemaal lekker vind, maar ergens twijfel ik daar helemaal niet aan!
Klinkt goed adios!

Straks nog even op yunomi wat nomi's proberen te halen, ik moet er nog 80 geloof ik. Ben benieuwd wat er voor dat kwartaalpakket in de plaats komt...
Leuk pakket Adios!

En janna, ik heb jou ook genoteerd ;) komt er vanmiddag aan als het lukt!
Piet Kerkhof, grappig, dacht dat dat alleen hier bekend was... (in het zuiden, waar onze Piet vandaan komt ;))
Adios, wat een leuk pakket!

XJanna, volgens mij is dit het laatste pakket van Yunomi in deze vorm. Helaas, ik was er altijd erg blij mee. Zeker dit pakket, alle produkten die erin zitten gebruiken wij normaal ook in het dagelijkse leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven