Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Hier ook positieve ervaringen met Groupon, vaak zijn het vrij nieuwe restaurants die hiermee nieuwe klanten willen trekken, dus dan kunnen ze het zich niet veroorloven om slecht eten te serveren.

Ik ga niet vaak uit eten, maar als we een goede aanbieding van Groupon zien laat ik me soms wel verleiden.

Ik ben trouwens geselecteerd door Trnd om Beckers snacks uit te proberen, ik mag in de winkel een (?) verpakking kopen en krijg dan het aankoopbedrag vergoed.

Verder vandaag een leuke broek in de Miss Etam outlet gekocht, op het kaartje stond dat hij was afgeprijsd van 42'95 naar 14,95 en bij de kassa hoefde ik maar 9,95 af te rekenen!

Ik was vorige week bij de Aldi en daar hadden ze een maaltijdvervangende shake mix in de aanbieding voor 3,49 per blik. Omdat ik nog wat kilo's kwijt wil had ik 1 blik meegenomen om uit te proberen en hij is prima, dus heb vandaag nog 4 blikken in verschillende smaken gekocht. Uit 1 verpakking kun je 17 porties halen,dus dat is niet duur.
Hier ook erg goede ervaringen met groupon en restaurants, wel altijd de restaurants waar je gewoon van de kaart kunt kiezen, anders krijg je snel zo'n standaardmenu wat echt heel weinig is of smaakloos.
bol.com heeft vanaf nu altijd gratis verzenden vanaf een bestelling van 20 euro. (En ook kookspullen te koop.)
Jeej daar ben ik heel blij mee. Ik bestel vaak bij Bol.com, omdat hier maar heel weinig boekenwinkels zitten, maar die verzendkosten vind ik toch altijd wel weer zonde. Wanneer je het boek in de winkel koopt zou dat dan toch weer schelen, maar goed nu maakt dat niet zoveel meer uit wanneer ik boven de 20 euro bestel. ^^
quote:xJanna schreef op 05 juni 2012 @ 17:02:

bol.com heeft vanaf nu altijd gratis verzenden vanaf een bestelling van 20 euro. (En ook kookspullen te koop.)

Ik zag het ook in mijn mail. Handig.

Ik denk dat ze gemerkt hebben dat toch wel veel mensen wachten met bestellen tot ze weer een actie hadden waarbij je geen verzendkosten hoeft te betalen.

En dat ze nu, door het minimum bedrag op ¤ 20,- te stellen, verwachten dat men nog wel iets er bij besteld om toch maar aan dat bedrag te komen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En ik denk dat dat nog zo werkt ook. Ik betaal ook liever bijv. 3 euro meer dat ik dan iets van 5 euro koop, ipv 2 euro verzendkosten te moeten betalen.
quote:xJanna schreef op 05 juni 2012 @ 17:28:

En ik denk dat dat nog zo werkt ook. Ik betaal ook liever bijv. 3 euro meer dat ik dan iets van 5 euro koop, ipv 2 euro verzendkosten te moeten betalen.Tenzij je het niet nodig hebt natuurlijk, en alleen koopt zodat je aan de gratis verzendkosten komt...
Kreeg net mail via Euroclix.. Je kunt nu gratis een proefrit van 24 uur aanvragen in een Nissan Lead, een elektrische auto.

Er lijken geen haken en ogen aan te zitten, dus mocht je goedkoop een dagje willen rijden...

Google op Nissan Leaf 24 uur en dan de Turn Me On site..
quote:himalaya schreef op 05 juni 2012 @ 17:31:

Tenzij je het niet nodig hebt natuurlijk, en alleen koopt zodat je aan de gratis verzendkosten komt... Nou, dat zijn dan ook dingen die ik niet perse nodig heb, maar nog wel eens handig zijn. Zoals een curver bewaarbakje ofzo, om maar iets te noemen. Geen goede vrekacties dus
die MM ek-rebus kun je gewoon invullen, je hoeft er geen parels voor in te leveren.

vandaag bolletje ontbijtkoek gevonden met 'probeer nu gratis'. blijkt dat je die sticker niet nodig hebt, via de site kun je de streepjescode invoeren. dat is voldoende.
Mugske, je moet niet de streepjescode invoeren, maar de actiecode. En die zit alleen op verpakkingen met een 'probeer nu gratis sticker'.
GTA Dove Men + Care fresh awake: Stuur je aankoopbewijs van Dove Men + Care Fresh Awake 250 ml of 400 ml voorzien van bankrekeningnummer, naam en adres naar: Dove Men + Care

Antwoordnummer 1075, 6200 VB Maastricht. Postzegel niet nodig, Geldig tot 18 juni 2012.
Zojuist mijn schaal vol kaarsen (wat eigenlijk een niet-meer-brandende schaal vol kaarsvet was geworden) omgetoverd tot een grote vierkante melkpak-size kaars! Bedankt voor de tip!

Een tip retour voor alle anderen: niet per ongeluk kaarsvet in de gootsteen knoeien en dit vervolgens wegspoelen met koud water. Kon tijdens het hard worden van de kaars de gootsteen ontstoppen
quote:xJanna schreef op 05 juni 2012 @ 17:02:

bol.com heeft vanaf nu altijd gratis verzenden vanaf een bestelling van 20 euro. (En ook kookspullen te koop.)Dat zijn leuke berichten!
Ik heb trouwens nog steeds geen geld terug gekregen van die Ariel Tabs, jullie wel? Ik vind het echt belachelijk lang duren!
quote:xJanna schreef op 05 juni 2012 @ 17:34:

[...]

Nou, dat zijn dan ook dingen die ik niet perse nodig heb, maar nog wel eens handig zijn. Zoals een curver bewaarbakje ofzo, om maar iets te noemen. Geen goede vrekacties dus Precies! Ik heb laatst stofzuigerzakken besteld via bol, ook handig en zeer nuttig.
Voor boekenliefhebbers in het noorden: volgende week weer boekenfestijn in Leeuwarden: http://www.boekenfestijn.com/index.php
Net een bericht gehad van The Insiders dat ik Sabra-spul ook mag testen Ik krijg coupons door de brievenbus ofzo, en moet het via Qnippos claimen.
Wie heeft interesse in een actiecode van minipizza’s van Oetker? Met drie codes kan je een DVD of bioscoopbon twv 5 euro krijgen.
quote:Moondancer schreef op 05 juni 2012 @ 18:05:

GTA Dove Men + Care fresh awake: Stuur je aankoopbewijs van Dove Men + Care Fresh Awake 250 ml of 400 ml voorzien van bankrekeningnummer, naam en adres naar: Dove Men + Care

Antwoordnummer 1075, 6200 VB Maastricht. Postzegel niet nodig, Geldig tot 18 juni 2012.

Daar heb ik een tijdje terug alles voor opgestuurd, maar nog steeds geen geld terug :( Ik ben ook vergeten de kassabon in te scannen of te kopieren, dus ik kan nu ook niks meer doen om alsnog mijn geld te krijgen. Beetje stom van mezelf.

quote:zenga schreef op 05 juni 2012 @ 18:57:

Voor boekenliefhebbers in het noorden: volgende week weer boekenfestijn in Leeuwarden: http://www.boekenfestijn.com/index.phpDaar ben ik vorig jaar ook geweest, ik hoop dat ik volgende week ook weer tijd heb.
quote:chrissiy schreef op 05 juni 2012 @ 19:40:

Net een bericht gehad van The Insiders dat ik Sabra-spul ook mag testen Ik krijg coupons door de brievenbus ofzo, en moet het via Qnippos claimen.Oh grappig, ik kreeg vanmiddag het promo materiaal binnen, maar ik heb bijna alles al uitgedeeld, is ook niet handig dat het veel later binnen komt. Er zaten wel 10 vouchers bij waarmee je 100% geld terug krijgt, waarvan ik er 3 zelf kan gebruiken, de andere 7 kan ik nog uitdelen.
Bij Cosmox (net zoiets als Bol.com) is het altijd gratis verzenden, ongeacht het bedrag waarvoor je besteld.
quote:greatwhitesilence schreef op 04 juni 2012 @ 19:49:

Daarnet lekker gevrekt: ik heb voor mijn man en mijzelf voor een jaar lenzen besteld bij de Hans Anders met 30% korting. Via Euroclix, dus hopelijk ook nog clix erbij.

Ik heb ook mijn lenzen besteld. Uiteraard wel even gekeken her en der of het niet nóg goedkoper kon, maar dat was niet zo. Ik heb de mazzel dat ik dezelfde afwijking aan mijn beide ogen heb, dus ik heb 3 verpakkingen besteld en kreeg dus nog meer korting. En besteld via MoneyMiljonair (dank voor de tip, ik had er zelf niet aan gedacht!) en dus weer dik 100.000 parels ontvangen.

Maar wel weer een anti-vrekactie gedaan: via een dagaanbieding van Groupon daar (dus hé, wel weer Parels ) een half jaar Quest besteld voor 14,50. Ik vind het een leuk blad en na mij gaat hij van hand-tot-hand, dus dat is dan wel weer goed besteed.
Ook zag ik dat ik alweer ¤ 35,- heb staan, misschien binnenkort maar uit laten betalen voor het leuke-dingen-potje.
Dames, hier een stille meelezer: ik heb 4 Optimel codes in de aanbieding. Daar kan ik vast iemand van jullie blij mee maken, Himalaya bijvoorbeeld? Wie heeft interesse en een mailadres?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven