In dat kader: toen mijn moeder binnenkwam toen ik net klaar was met zelfbevrediging..... Had het geheel redelijk verbloemt dus weet niet of ze het door was, maar was wel behoorlijk genant.
Wat ontroerde jou onlangs nog?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Anoniem_65740
dinsdag 5 juni 2012 om 06:59
De film "The Help" die ik gister heb gezien (aanrader!)
Hoeveel geld schat jij maandelijks aan boodschappen kwijt te zijn?
Toevallig gister nog over nagedacht. Met twee personen (vriend en ik) zijn we gemiddeld ¤100.- tot ¤120.- per maand aan boodschappen kwijt, denk ik.
Vraag blijft.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Anoniem_65740
dinsdag 5 juni 2012 om 08:15
Ik vind het heel lastig maar ga daar wel overheen denk ik. Inclusief eten op mijn werk en drank zit ik ergens rond de ¤250,- per maand. Mijn vriend en ik eten bijna nooit samen dus hij haalt ook vaak zijn eigen boodschappen, gezamenlijke dingen verdelen we een beetje.
Net boven mijn knieholtes nog, maar niet verder naar boven. Net even voorzichtig bij vriend gecheckt, hij had 't niet door, dus niet echt nodig Verder ziet toch niemand ze.
Een getekende roos in een lijst, van mijn vriend, avondje tapas eten van en met zus, een zelfgemaakt keramiek schaaltje van vriendin, een kaart van mijn moeder waarop ze schrijft hoe trots ze op me is, een buddha oliebrander met mijn favoriete olie van een stel vrienden, leuke 2ehands stoelen van ikea (ps) van mijn zus voor mijn uitzet (staan er nog steeds). Dus geen hele dure spullen, wel cadeaus met betekenis!
Vorig jaar naar het graf van mijn oma geweest. Ik heb daar een tak van mijn paarse hortensia neergelegd. Het is een dubbelgraf. Mijn opa was een rotvent met losse handjes. Mijn oma probeerde altijd alles maar recht te breien in hun gezin met moeilijke jongens (5st.) Stond daar op dat moment ineens erg bij stil. Dus hortensia aan haar kant neergelegd.
Moet je ook weleens niesen als je net je mond vol hebt...?
Mwoh...Ik zie wel. Wrs vind ik het minder erg dan de gemiddelde NL-er om het per ongeluk te missen.
heb jij WEL goede ervaringen met 'tele2'....? (*vroeg ze gefrustreerd*)
Anoniem_55368
woensdag 6 juni 2012 om 14:03
Nee. Ik kreeg altijd aanmaningen van ze, als ik al had betaald. Toen heb ik ze stop gezet. Toen ik ooit een mobiel bij ze bestelde ging het meteen al weer mis, dat heb ik onmiddellijk gecanceld, en sindsdien zijn ze geen optie meer voor me