Goed tapas restaurant?
woensdag 6 juni 2012 om 21:52
Tapas, heerlijk!
Helaas hebben wij een keer tapas gegeten bij een restaurant in Zeeland en daar draaide mij maag 3x van rond thuis. Vond het eten ook al niet zo lekker, en zag naderhand ook slechte beoordelingen op internet.
Ik maak regelmatig tapas thuis. Lekker samen met mijn partner of vrienden.
Ik zoek nu dus een lekker tapas restaurant in de buurt van den bosch.
Heb zelf natuurlijk ook even gekeken op internet alleen daar vind ik dan recensies van twee jaar geleden of slechte resensies. Het is vanzelf sprekend dat wij liever niet naar een rest. Gaan met slechte beoordelingen.
Heeft iemand tips? :d
Ohja het liefst onbeperkt tapas haha
Helaas hebben wij een keer tapas gegeten bij een restaurant in Zeeland en daar draaide mij maag 3x van rond thuis. Vond het eten ook al niet zo lekker, en zag naderhand ook slechte beoordelingen op internet.
Ik maak regelmatig tapas thuis. Lekker samen met mijn partner of vrienden.
Ik zoek nu dus een lekker tapas restaurant in de buurt van den bosch.
Heb zelf natuurlijk ook even gekeken op internet alleen daar vind ik dan recensies van twee jaar geleden of slechte resensies. Het is vanzelf sprekend dat wij liever niet naar een rest. Gaan met slechte beoordelingen.
Heeft iemand tips? :d
Ohja het liefst onbeperkt tapas haha
woensdag 6 juni 2012 om 21:53
woensdag 6 juni 2012 om 21:59
woensdag 6 juni 2012 om 22:01
quote:Bianca1986 schreef op 06 juni 2012 @ 21:58:
19juni: Hoezo? Mag hopen dat onbeperkt tapas eten ook gewoon goed moet zijn?
Zou je wel verwachten ja.
Maar mijn eigen ervaring is dat eten van de zogenaamde onbepert eten restaurants bij mij ook niet altijd goed valt. Het lijkt me dat ze toch ergens hun kosten moeten drukken, ze zullen veel aan massaproduktie moeten doen omdat ze van te voren niet weten wat er besteld gaat worden. Kan me voorstellen dat ze sommige gerechten dan net iets langer in de koeling laten staan...
Vandaar dat 'all you can eat' mijn ding niet meer is.
19juni: Hoezo? Mag hopen dat onbeperkt tapas eten ook gewoon goed moet zijn?
Zou je wel verwachten ja.
Maar mijn eigen ervaring is dat eten van de zogenaamde onbepert eten restaurants bij mij ook niet altijd goed valt. Het lijkt me dat ze toch ergens hun kosten moeten drukken, ze zullen veel aan massaproduktie moeten doen omdat ze van te voren niet weten wat er besteld gaat worden. Kan me voorstellen dat ze sommige gerechten dan net iets langer in de koeling laten staan...
Vandaar dat 'all you can eat' mijn ding niet meer is.
woensdag 6 juni 2012 om 22:06
woensdag 6 juni 2012 om 22:12
woensdag 6 juni 2012 om 22:16
woensdag 6 juni 2012 om 22:18
Ik ben ook een student die op de centen moet letten en voor tapas ga ik altijd naar La Cubanita. Heeft meerdere locaties, volgens mij ook in Den Bosch. Toevallig ben ik er vanavond nog geweest, ze hadden wat nieuwe gerechten op de kaart en het was we erg lekker. Maandag t/m donderdag is er onbeperkt voor een vaste prijs, site is wel te vinden via google
woensdag 6 juni 2012 om 22:31
woensdag 6 juni 2012 om 23:45
quote:Bianca1986 schreef op 06 juni 2012 @ 21:57:
Bedankt voor je berichtje! Helaas kun je daar niet onbeperkt tapas eten
had hem ook al gezien.
Natuurlijk kun je daar onbeperkt tapas eten.
Je betaalt alleen per item wat je eet, en geen eenheidsprijs.
Persoonlijk heb ik bij van die 'onbeperkt' concepten altijd het idee dat het kwalitatief (net iets) minder is.
Bedankt voor je berichtje! Helaas kun je daar niet onbeperkt tapas eten
had hem ook al gezien.
Natuurlijk kun je daar onbeperkt tapas eten.
Je betaalt alleen per item wat je eet, en geen eenheidsprijs.
Persoonlijk heb ik bij van die 'onbeperkt' concepten altijd het idee dat het kwalitatief (net iets) minder is.
donderdag 7 juni 2012 om 07:26
La Cubanita in Rotterdam is vreselijk sorry, de hapjes die je daar gereserveerd krijg heb ik van mijn levensdagen nog nooit in Spanje gegeten, macaronisalade, paar garnalen, wat gehaktballetjes..Tis inderdaad altijd druk maar vast niet door het eten, de ambiance is gezellig, tis gewoon een makkelijk concept waar mensen voor gaan. Als ik tapas eet kies ik nooit voor all you can eat, liever kwaliteit voor een stuk of 3 bordjes tapas met een goed glas wijn en vers brood, betaal je inderdaad zo een 60 euro. In Rotterdam weet ik wel wat adresjes, maar dat is te ver voor jou zie ik! Succes met zoeken!
Groetjes Mafalda
Groetjes Mafalda