Maar ik word misselijk van chocola...

05-06-2012 10:21 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Poging om o.a. uitgesproken meningen en het filosoferen over achtergronden af te splitsen van fv's topic. Hier is het onderwerp breder dan seksueel geweld. Alle vormen van grensoverschrijdend, manipulatief gedrag en opvoedingsfouten kunnen uitgesproken, geanalyseerd en bediscussieerd worden.
Ik kom van het platteland, daar gebeurt het ook. Alleen noemen ze daar potloodventers, maismannetjes.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 juni 2012 @ 15:56:

[...]

Echt wel; flirten, drankje aannemen, dansen, je er op kleden, alleen over straat. Het staat nog net niet op je voorhoofd dat jij die mascararoller tegen je prostaat wil voelen, hoor.

Nee, dat is geen uitlokking.

Kom nu met een iets grijzer voorbeeld, iets gedurfder.
quote:mrsstanleywalker schreef op 07 juni 2012 @ 15:57:

Ik kom van het platteland, daar gebeurt het ook. Alleen noemen ze daar potloodventers, maismannetjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 juni 2012 @ 15:57:

[...]

Het is op zijn minst gezegd vragen om moeilijkheden.Ja, dat iemand dat niet tijdens zijn opvoeding meekrijgt. Dat een ouder zegt: als je je zo gedraagt, dan vraag je er om.
quote:eleonora schreef op 07 juni 2012 @ 15:56:

[...]

Nou ja, kijk, op zich moet dat natuurlijk kunnen, zo'n strakke broek en dan flirten en drankjes aannemen, maar je geeft wél dubbele signalen af.Jij bent heel diplomatisch gevaarlijk..
quote:eleonora schreef op 07 juni 2012 @ 15:56:

[...]

Nou ja, kijk, op zich moet dat natuurlijk kunnen, zo'n strakke broek en dan flirten en drankjes aannemen, maar je geeft wél dubbele signalen af.Hoe bedoel je?
quote:mrsstanleywalker schreef op 07 juni 2012 @ 15:57:

Ik kom van het platteland, daar gebeurt het ook. Alleen noemen ze daar potloodventers, maismannetjes.En koffie over de laptop! Dank je.
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 15:58:

[...]

Kom nu met een iets grijzer voorbeeld, iets gedurfder.Nee hoor, je gaat ook niet op mijn wél serieuze vragen in. Je bent selectief leesblind.
quote:mrsstanleywalker schreef op 07 juni 2012 @ 15:40:

Ach shahla, zo bedoelde hij het niet hoor. Nu trek je alles uit zijn verband.

*trekt wenkbrauw op*
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:

kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 15:54:

[...]

Nee.

quote:

kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 15:52:

[...]

Als je dochter in een heel kort rokje met een enorme decoleté naar de kroeg gaat ergens achter in de grote stad, zeg jij haar dan niet om voorzichtig te zijn?

H Y P O C R I E T
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:eleonora schreef op 07 juni 2012 @ 15:57:

[...]

Je hebt gelijk, moet ik niet doen. Ik snap er alleen geen hol van.Voor sommige mensen is het heel moeilijk om platgeschreven woorden naar waarde te schatten. Maak je niet druk meid.

[...]

Hoe bedoel je?Dat sommige, ja SOMMIGE mannen er dan kennelijk toch ook vragen. Met hun dubbele signalen en mascara roller vragende ogen.
quote:Cateautje schreef op 07 juni 2012 @ 15:57:

[...]

Dat gebeurt dagelijks in het echt.Nee, geen uitlokking, ook niet als je de rollen omdraait, niet zoals Bianca het heeft omschreven.

[...]

Kom nu met een iets grijzer voorbeeld, iets gedurfder.

Oké, doen we eens gek;

Jij mist de laatste bus, je hebt een relatie, hebt me dat verteld, ik bied je een slaapplaats aan want je kan nergens heen, je ligt op de bank, ik pak - terwijl je slaapt - mijn haarborstel en ik geef je prostaat een nieuw kapsel.

Uitlokking?
quote:mrsstanleywalker schreef op 07 juni 2012 @ 15:45:

Oeh, dat is wel een heel voortvarend plan, shahla. Samenwerken. Zijn we daar niet te vals, gemeen en geniepig voor?Ik snap dat het een brug te ver kan zijn en dat het toch wel heel vernieuwend is maar we doen het toch.
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 15:56:

[...]

Nee.Maar dit gebeurt vrouwen dagelijks en die snap je dan weer niet. Tjonge.

[...]

Hoe bedoel je?Dat is wat een vrouw zich dagelijks afvraagt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 juni 2012 @ 16:00:

[...]

Oké, doen we eens gek;

Jij mist de laatste bus, je hebt een relatie, hebt me dat verteld, ik bied je een slaapplaats aan want je kan nergens heen, je ligt op de bank, ik pak - terwijl je slaapt - mijn haarborstel en ik geef je prostaat een nieuw kapsel.

Uitlokking?

Volgens mijn eigen regels niet. Maar ja, hij had natuurlijk ook zijn relatie kunnen bellen met de vraag om hem op te halen. Dus ja, toch eigen schuld en uitlokking*.

Next.

(* is dus sarcastisch bedoeld, ik zeg eht er maar effe bij he).
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 juni 2012 @ 15:58:

[...]

Nee hoor, je gaat ook niet op mijn wél serieuze vragen in. Je bent selectief leesblind.

Ik krijg ook zo'n twaalf vrouwen tegelijk over me heen, ondubbelzinnig bedoeld, vergeef het me als ik niet op alles kan reageren.

Maar ik sta nog steeds open voor een beter voorbeeld.

[...]

Hoe bedoel je?Dat is wat er tegen vrouwen gezegd wordt als ze zoiets overkomt. Vooral dat van die dubbele signalen.
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 16:02:

[...]

Maar ik sta nog steeds open voor een beter voorbeeld.

Sta je daar open voor? Mhhhhhhhhhhh, pak áán! ( douwt borstel op plekje waar K zijn haar nooit kamt ).

Agressief? Welnee; je wou het toch zelf? Echt hoor, ik hoorde het je zeggen. Nou niet doen of het niet zo is.
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 16:00:

[...]

Nee, geen uitlokking, ook niet als je de rollen omdraait, niet zoals Bianca het heeft omschreven.

Toch blijf je er op drammen dat het wel zo is, je haast je te zeggen, soms, en verschuil je dan acht o.a. mij.

Wat wil je nou eigenlijk?
Je nieuwe voorbeeld staat er al; stukje naar beneden, Kadanz.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 juni 2012 @ 16:03:

[...]

Sta je daar open voor? Mhhhhhhhhhhh, pak áán! ( douwt borstel op plekje waar K zijn haar nooit kamt ).

Agressief? Welnee; je wou het toch zelf? Echt hoor, ik hoorde het je zeggen. Nou niet doen of het niet zo is.BGB, het beste voorbeeld tot nu toe! (Je wou het toch zelf??!!)
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 15:52:

[...]

Als je dochter in een heel kort rokje met een enorme decoleté naar de kroeg gaat ergens achter in de grote stad, zeg jij haar dan niet om voorzichtig te zijn?

Ga het nou niet weer omdraaien.

Het gaat er om dat jij van plan bent het zo aan je kind te brengen dat ze bepaalde dingen kan uitlokken. Dát vind ik erg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven