Maar ik word misselijk van chocola...
dinsdag 5 juni 2012 om 10:21
donderdag 7 juni 2012 om 15:58
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 juni 2012 @ 15:56:
[...]
Echt wel; flirten, drankje aannemen, dansen, je er op kleden, alleen over straat. Het staat nog net niet op je voorhoofd dat jij die mascararoller tegen je prostaat wil voelen, hoor.
Nee, dat is geen uitlokking.
Kom nu met een iets grijzer voorbeeld, iets gedurfder.
[...]
Echt wel; flirten, drankje aannemen, dansen, je er op kleden, alleen over straat. Het staat nog net niet op je voorhoofd dat jij die mascararoller tegen je prostaat wil voelen, hoor.
donderdag 7 juni 2012 om 15:58
donderdag 7 juni 2012 om 15:59
quote:
kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 15:54:
[...]
Nee.
quote:
kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 15:52:
[...]
Als je dochter in een heel kort rokje met een enorme decoleté naar de kroeg gaat ergens achter in de grote stad, zeg jij haar dan niet om voorzichtig te zijn?
H Y P O C R I E T
kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 15:54:
[...]
Nee.
quote:
kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 15:52:
[...]
Als je dochter in een heel kort rokje met een enorme decoleté naar de kroeg gaat ergens achter in de grote stad, zeg jij haar dan niet om voorzichtig te zijn?
H Y P O C R I E T
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 7 juni 2012 om 16:00
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 15:58:
[...]
Oké, doen we eens gek;
Jij mist de laatste bus, je hebt een relatie, hebt me dat verteld, ik bied je een slaapplaats aan want je kan nergens heen, je ligt op de bank, ik pak - terwijl je slaapt - mijn haarborstel en ik geef je prostaat een nieuw kapsel.
Uitlokking?
[...]
Oké, doen we eens gek;
Jij mist de laatste bus, je hebt een relatie, hebt me dat verteld, ik bied je een slaapplaats aan want je kan nergens heen, je ligt op de bank, ik pak - terwijl je slaapt - mijn haarborstel en ik geef je prostaat een nieuw kapsel.
Uitlokking?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 7 juni 2012 om 16:01
quote:mrsstanleywalker schreef op 07 juni 2012 @ 15:45:
Oeh, dat is wel een heel voortvarend plan, shahla. Samenwerken. Zijn we daar niet te vals, gemeen en geniepig voor?Ik snap dat het een brug te ver kan zijn en dat het toch wel heel vernieuwend is maar we doen het toch.
Oeh, dat is wel een heel voortvarend plan, shahla. Samenwerken. Zijn we daar niet te vals, gemeen en geniepig voor?Ik snap dat het een brug te ver kan zijn en dat het toch wel heel vernieuwend is maar we doen het toch.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
donderdag 7 juni 2012 om 16:02
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 juni 2012 @ 16:00:
[...]
Oké, doen we eens gek;
Uitlokking?
Volgens mijn eigen regels niet. Maar ja, hij had natuurlijk ook zijn relatie kunnen bellen met de vraag om hem op te halen. Dus ja, toch eigen schuld en uitlokking*.
Next.
(* is dus sarcastisch bedoeld, ik zeg eht er maar effe bij he).
[...]
Oké, doen we eens gek;
Uitlokking?
Volgens mijn eigen regels niet. Maar ja, hij had natuurlijk ook zijn relatie kunnen bellen met de vraag om hem op te halen. Dus ja, toch eigen schuld en uitlokking*.
Next.
(* is dus sarcastisch bedoeld, ik zeg eht er maar effe bij he).
donderdag 7 juni 2012 om 16:02
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 juni 2012 @ 15:58:
[...]
Nee hoor, je gaat ook niet op mijn wél serieuze vragen in. Je bent selectief leesblind.
Ik krijg ook zo'n twaalf vrouwen tegelijk over me heen, ondubbelzinnig bedoeld, vergeef het me als ik niet op alles kan reageren.
Maar ik sta nog steeds open voor een beter voorbeeld.
[...]
Nee hoor, je gaat ook niet op mijn wél serieuze vragen in. Je bent selectief leesblind.
Ik krijg ook zo'n twaalf vrouwen tegelijk over me heen, ondubbelzinnig bedoeld, vergeef het me als ik niet op alles kan reageren.
donderdag 7 juni 2012 om 16:03
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 16:02:
[...]
Sta je daar open voor? Mhhhhhhhhhhh, pak áán! ( douwt borstel op plekje waar K zijn haar nooit kamt ).
Agressief? Welnee; je wou het toch zelf? Echt hoor, ik hoorde het je zeggen. Nou niet doen of het niet zo is.
[...]
Sta je daar open voor? Mhhhhhhhhhhh, pak áán! ( douwt borstel op plekje waar K zijn haar nooit kamt ).
Agressief? Welnee; je wou het toch zelf? Echt hoor, ik hoorde het je zeggen. Nou niet doen of het niet zo is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 7 juni 2012 om 16:03
donderdag 7 juni 2012 om 16:04
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 juni 2012 @ 16:03:
[...]
Agressief? Welnee; je wou het toch zelf? Echt hoor, ik hoorde het je zeggen. Nou niet doen of het niet zo is.BGB, het beste voorbeeld tot nu toe! (Je wou het toch zelf??!!)
[...]
Agressief? Welnee; je wou het toch zelf? Echt hoor, ik hoorde het je zeggen. Nou niet doen of het niet zo is.BGB, het beste voorbeeld tot nu toe! (Je wou het toch zelf??!!)
donderdag 7 juni 2012 om 16:05
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 15:52:
[...]
Ga het nou niet weer omdraaien.
Het gaat er om dat jij van plan bent het zo aan je kind te brengen dat ze bepaalde dingen kan uitlokken. Dát vind ik erg.
[...]
Ga het nou niet weer omdraaien.
Het gaat er om dat jij van plan bent het zo aan je kind te brengen dat ze bepaalde dingen kan uitlokken. Dát vind ik erg.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)