Mode & Beauty alle pijlers

Te oud voor.....?

02-06-2012 19:47 114 berichten
Mintgroene nagellak, neon shirtjes/accessoires, skinny jeans etc als je 35+ bent?

Dit soort dingen draag ik dus graag, maar mijn vriend moet dus af en toe wel lachen om wat ik aan heb. Ik zie er jonger uit, ben slank en draag geen minirokjes, korte topjes etc., maar is dit dan ook te kinderachtig?

Ben benieuwd wat andere 35+ ers ervan vinden .
Alle reacties Link kopieren
Even voor mijn beeldvorming, wat is een schaamstreekspijkerbroek? Een heule strakke of lage of.....?
oh ik ben bijna 43, net een leuke knaloranje blazer gekocht van expresso en ook leuke oranje nagellak gekocht op . Ik ga niet voor de h&M uitvoering daar vind ik mezelf dan weer wel te oud voor...
Ik vind alles wat je in de openingspost schrijft, op de neon shirts na, prima voor iemand van 35+ hoor

Overigens vind ik neon shirts voor mensen jonger dan 35 ook niet mooi ;)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
waarom jezelf triest vertonen?
Het ligt er erg aan hoe goed je verder nog geconserveerd bent vind ik ;)

Er zijn hele mooie vrouwen van 35 met nog niet veel rimpels en een natuurlijk uiterlijk waarbij neon best zou kunnen staan.. Maar er zijn ook vrouwen van 35 die toch al niet meer zo'n best huidje hebben en waardoor neonkleuren op mij overkomen op een té wanhopige poging om "hip" te willen zijn..

Hiervoor moet je ook een realistische kijk op jezelf hebben en om dan even door te gaan op Hotter Than My Daughter, bij die vrouwen schort het daar flink aan.. Of ze hebben gewoon oprecht overal schijt aan! ;)

Wat betreft de mintgroene nagellak, erg leuk mits je gewoon mooie verzorgde handen hebt die nog enigszins jeugdig ogen..:)

Ik zie wel eens oudere vrouwen (en nee, daarmee bedoel ik geen 35, maar eerder 50+) met allerlei felle nagellakkleuren terwijl ze van die rimpelhandjes hebben, brrrr... Op een gegeven moment moet je maar gewoon accepteren dat het niet meer kan..
Gut wordt er nu ook al op je nagels gelet als je ouder bent?o-0 0mg dan ben ik vast en zeker een oude gek, heb welgeteld 103 kleuren nagellak en die verander ik om de dag, en jah ook de neon kleur, van knalrose tot babyblue. Nooit afgevraagt of dat uberhaupt nog wel kon met mijn leeftijd.

En dan nog, boeien als iemand pimpelpaars met een randje lelijk vind. Ik zeg: kijk dan naar een andere kant.

#ikbennietzielugikheblolinverschillendkleurennagellak
quote:Mademoiselle85 schreef op 03 juni 2012 @ 11:58:

Het ligt er erg aan hoe goed je verder nog geconserveerd bent vind ik ;)

Er zijn hele mooie vrouwen van 35 met nog niet veel rimpels en een natuurlijk uiterlijk waarbij neon best zou kunnen staan.. Maar er zijn ook vrouwen van 35 die toch al niet meer zo'n best huidje hebben en waardoor neonkleuren op mij overkomen op een té wanhopige poging om "hip" te willen zijn..

Hiervoor moet je ook een realistische kijk op jezelf hebben en om dan even door te gaan op Hotter Than My Daughter, bij die vrouwen schort het daar flink aan.. Of ze hebben gewoon oprecht overal schijt aan! ;)

Wat betreft de mintgroene nagellak, erg leuk mits je gewoon mooie verzorgde handen hebt die nog enigszins jeugdig ogen..:)

Ik zie wel eens oudere vrouwen (en nee, daarmee bedoel ik geen 35, maar eerder 50+) met allerlei felle nagellakkleuren terwijl ze van die rimpelhandjes hebben, brrrr... Op een gegeven moment moet je maar gewoon accepteren dat het niet meer kan..Wat een bullshit.
Leven en laten leven. Het is dat mijn nagels ervan gaan splijten, anders droeg ik ook alle kleuren van de regenboog er op (40).
quote:fairy1 schreef op 03 juni 2012 @ 10:40:

Even voor mijn beeldvorming, wat is een schaamstreekspijkerbroek? Een heule strakke of lage of.....?

zoiets, maar dan in spijkerbroek

EDIT: of nee, dit is een cameltoe, op geen enkele leeftijd smakelijk..

Een schaamstreekbroek is denk ik eentje die zo laag is dat je niet moet vergeten je bikinilijn een cm of 10 naar beneden te schroeven..
zoiets:

http://www.nga.ch/img/Blu ... gy%20Pop/Iggy%20Pop11.jpg
Quinty

Quinty kan bijvoorbeeld echt alles hebben vind ik!
quote:girlinthefire schreef op 03 juni 2012 @ 14:44:

zoiets:

http://www.nga.ch/img/Blu ... gy%20Pop/Iggy%20Pop11.jpgYep.
Ben 25 maar toch ff: Ik vind dat het prima kan als je het figuur ervoor hebt! dus gewoon blijven dragen
Ik geloof dat het allemaal wel meevalt als ik het zo lees. Leuk dat er meerdere dames zijn die een beetje dezelde stijl hebben :-).

Over de neon, ik bedoel dus niet dit ;-):

Kan deze voor in de supermarkt? Als Cateautje en eindeloos samen gaan..... Dan dit met platte teenslippers? Ik kan niet op hakken,,,,

Neonkleuren vind ik zelf niet zo mooi.Is een kwestie van

smaak.Ik hou wel van intensieve en opvallende kleuren maar

zie mezelf niet in neonkleuren lopen.Voor de rest vind ik dat het

vooral afhangt van je kledingcombinatie en wat voor type je bent

en niet alleen van je leeftijd.De een is de andere niet.Als jij je

daar lekker in voelt en dat ook gewoon uitstraalt dan zou ik het

gewoon dragen als ik jou was en me niet tegen laten houden

door wat anderen ervan vinden.
Alsof je met 35 ergens te oud voor zou zijn....

Of met 50 rimpelhandjes zou hebben....

Ik ben 53 en ben rimpelloos, ook in mijn gezicht.

Even zonder gekheid, iedere vrouw moet dragen waar zij zich prima bij voelt en wat bij haar type past.

Neonkleuren staan mij niet en voor sexy lieslaarzen en minirokjes ben ik geen type, ook niet toen ik 20 was.

Maar als het je staat, gewoon doen en je van de hele wereld niets aantrekken, ongeacht je leeftijd.
Wat mij betreft kun je tot je 100ste dragen wat je zelf wil... of het nu mintgroene nagellak is of een skinny jeans. Je moet er natuurlijk wel voor oppassen dat je figuur het toelaat en dat het niet te sleazy (ordi) wordt. Bij jonge meiden die 20 kg te zwaar zijn is een skinny ook niet echt flatteus, dat heeft dus helemaal niets met leeftijd te maken. Ik persoonlijk vind het geweldig als ik een oudere dame zie in een hippe out-fit! Er zijn al genoeg grijze muizen op de wereld! Maar bovenal moet iedereen gewoon de vrijheid (en het recht hebben) om te dragen waar men zich prettig in voelt!
Ik zag trouwens die Thijs van 35 (die ook in de Andrelon reclame speelt) in een blad waar hij een broek draagt... Als dat geen luierbroek met te korte pijpen genoemd kan worden.

Ik zou hem graag willen zien hard lopen met zo'n ding. Kijken hoe dat ding dan staat. Moet er altijd stiekem om lachen als ik jongens zie die zo'n laaghangend geval regelmatig op lopen te sjorren, omdat ze anders in hun onderbroek staan.

Maar.. zou ik bijna vergeten. Hij was het ook die ik ooit stijladviezen voor schaamhaar heb horen geven.
Ik ben bijna 55 en vind kleding van miss etam niet leuk.Wel leuk vind ik Expresso, Mexx. Ik ben wel slank, maat 36-38 en ben 1.75m

Ik zie er wel jonger uit dan ik ben. Toch vind ik het moeilijk om een bepaalde stijl in kleding te vinden. En dan ook nog een beetje betaalbaar.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Prachtige (wat oudere) dames op www.advancedstyle.blogspot.com
quote:Jetty1969 schreef op 03 juni 2012 @ 11:03:

oh ik ben bijna 43, net een leuke knaloranje blazer gekocht van expresso en ook leuke oranje nagellak gekocht op . Ik ga niet voor de h&M uitvoering daar vind ik mezelf dan weer wel te oud voor...Ik kijk regelmatig op het topic over wat je vandaag aan hebt, en vind jouw stijl eerlijk gezegd wat truttig. Heel veel jasjes en blousjes. Ik ben iets jonger dan jij maar kleed me heel anders. Maar misschien vind jij dat dan weer vreemd.
quote:Eindeloos schreef op 02 juni 2012 @ 22:33:

[...]

Geen probleem, ik heb deze besteld bij de firma Hoer& Co, mag ik je maat even weten, bestel ik voor jou ook een paar, gaan we zaterdag als 2 zussen.....

[afbeelding]Dit is ook niet mijn smaak, maar ik draag echt wel overknees bij een kort jurkje. Maar dan wel stijlvol, geen marktkleding.
quote:Pumps_italiaans schreef op 03 juni 2012 @ 21:39:

Kan deze voor in de supermarkt? Als Cateautje en eindeloos samen gaan..... Dan dit met platte teenslippers? Ik kan niet op hakken,,,,

[afbeelding]De stof ( volgens mij is het leer of latex) vind ik lelijk en ordinair, maar het model vind ik leuk. Ik draag zoiets of een straplessjurkje vaak naar feestjes. Niet als ik mijn kinderen naar school breng. En vind het ook goed kunnen.
Ik zie liever een mooi verzorgde vijftiger die heeft nagedacht over wat ze draagt (lees: kleding die past bij haar type en figuur, ook als dat een roze of gele chino is voor mijn part)

dan een 15 jarige slons met een muffintopbroek, nep uggs en afgebladderde nagellak.

Die dames in het programma van Gordon, hoe zij zich kleden vind ik sowieso ook super ordinair voor een twintiger met een strak lijfje.

Mijn criteria (voor mezelf)

Geen minirokjes met blote benen (wel met een dikke maillot of panty)

Geen legging met een korte top

Geen naveltruitjes

Geen 2 vlechtjes in mijn haar (behalve als ik bij 30 graden aan het klussen ben thuis)

Geen ultra lang haar meer.

Geen skinnyjeans met strak shirt (met vestje of jasje weer wel)

Ben 38, heb (na 31 kilo te zijn afgevallen) best weer een goed figuur en zie er best jong uit in mijn gezicht.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven