Maar ik word misselijk van chocola [deel 2]
zaterdag 9 juni 2012 om 01:00
zaterdag 9 juni 2012 om 01:01
quote:mrsstanleywalker schreef op 09 juni 2012 @ 00:53:
Ik vind Pamela Anderson geen verraadster van de vrouwenzaak en ik ik reduceer haar niet tot object.
Ik ook niet. Sympathieke vrouw. Met idd geweldige humor Leo .
Ik denk dat het er niet toe doet, hoe mannen naar haar of naar anderen kijken. Dat zegt niets over wie ze zijn, hooguit of ze "neukbaar" zijn. Dat boeit mij nou echt helemaal niet. Ik hoef er niet mee te neuken, doe mij maar een leuk gesprek.
Ik vind Pamela Anderson geen verraadster van de vrouwenzaak en ik ik reduceer haar niet tot object.
Ik ook niet. Sympathieke vrouw. Met idd geweldige humor Leo .
Ik denk dat het er niet toe doet, hoe mannen naar haar of naar anderen kijken. Dat zegt niets over wie ze zijn, hooguit of ze "neukbaar" zijn. Dat boeit mij nou echt helemaal niet. Ik hoef er niet mee te neuken, doe mij maar een leuk gesprek.
zaterdag 9 juni 2012 om 01:04
quote:gunstig schreef op 09 juni 2012 @ 00:59:
[...]
dat je ooit iets gaat hebben aan een man in je bed
Oke op die manier.
Ik vraag mij af of Megimpi het ook zo bedoeld heeft.
Daarbij vind ik het onnodig en ook triest om een vrouw die die illusie heeft (of heeft gehad) op seksistische wijze aan te vallen.
Dan mag je mij ook de grond in boren bij deze.
[...]
dat je ooit iets gaat hebben aan een man in je bed
Oke op die manier.
Ik vraag mij af of Megimpi het ook zo bedoeld heeft.
Daarbij vind ik het onnodig en ook triest om een vrouw die die illusie heeft (of heeft gehad) op seksistische wijze aan te vallen.
Dan mag je mij ook de grond in boren bij deze.
zaterdag 9 juni 2012 om 01:09
quote:gaia9 schreef op 09 juni 2012 @ 01:04:
[...]
Dan mag je mij ook de grond in boren bij deze.?? Wie? Hoe bedoel je? Ik brand de mannen af die (o.a.) Pamela een hoop ellende bezorgd hebben in haar leven.
[...]
Dan mag je mij ook de grond in boren bij deze.?? Wie? Hoe bedoel je? Ik brand de mannen af die (o.a.) Pamela een hoop ellende bezorgd hebben in haar leven.
zaterdag 9 juni 2012 om 01:13
zaterdag 9 juni 2012 om 01:15
zaterdag 9 juni 2012 om 01:15
quote:megimpi schreef op 09 juni 2012 @ 01:09:
[...]
?? Wie? Hoe bedoel je? Ik brand de mannen af die (o.a.) Pamela een hoop ellende bezorgd hebben in haar leven.
Jij.
Ik vond het overkomen als een aanval op haar, en je liet ons maar raden alsof wij dit punt niet zouden snappen.
We snappen het, bij deze.
Dacht dat er een verrassing zou komen.
[...]
?? Wie? Hoe bedoel je? Ik brand de mannen af die (o.a.) Pamela een hoop ellende bezorgd hebben in haar leven.
Jij.
Ik vond het overkomen als een aanval op haar, en je liet ons maar raden alsof wij dit punt niet zouden snappen.
We snappen het, bij deze.
Dacht dat er een verrassing zou komen.
zaterdag 9 juni 2012 om 01:19
quote:megimpi schreef op 09 juni 2012 @ 01:15:
[...]
Dat doen mannen en ik doe dat even na. Gotsamme hoeveel mojitos hebben jullie op?
Geen. Helaas. En bedankt, nu wil ik een mojito!
Maarre... het was echt niet zo duidelijk ondanks dat ik 'm nu snap. Juist omdat ik regelmatig vrouwen Pamela heb horen afkammen. Ik was helegaar verward.
[...]
Dat doen mannen en ik doe dat even na. Gotsamme hoeveel mojitos hebben jullie op?
Geen. Helaas. En bedankt, nu wil ik een mojito!
Maarre... het was echt niet zo duidelijk ondanks dat ik 'm nu snap. Juist omdat ik regelmatig vrouwen Pamela heb horen afkammen. Ik was helegaar verward.
zaterdag 9 juni 2012 om 01:20
Heeft niks met mojito's te maken, ik drink port. Maar is het zo raar dat ik zo reageer dan? Heb je meegelezen op dat topic van whateverbuckley? Gezien hoe vrouwen steeds de schuld bij vrouwen leggen. Nou, je hebt me betrapt. Ik heb ook een negatief beeld van vrouwen.
You know how I know? Because I reeaally think so!