Entertainment alle pijlers

Het EK voetbal topic

07-06-2012 12:41 452 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen gaat het beginnen!

Een topic over voetbal Ik heb er zin in, jullie ook?!

vri 8-jun 18:00 Polen - Griekenland 1-1

vri 8-jun 20:45 Rusland - Tsjechië 4-1

zat 9-jun 18:00 Nederland - Denemarken 0-1

zat 9-jun 20:45 Duitsland - Portugal 1-0

zon 10-jun 18:00 Spanje - Italië 1-1

zon 10-jun 20:45 Ierland - Kroatië 1-3

ma 11-jun 18:00 Frankrijk - Engeland 1-1

ma 11-jun 20:45 Oekraïne - Zweden 2-1

din 12-jun 18:00 Griekenland - Tsjechië 1-2

din 12-jun 20:45 Polen - Rusland 1-1

woe 13-jun 18:00 Denemarken - Portugal 2-3

woe 13-jun 20:45 Nederland - Duitsland 1-2

don 14-jun 18:00 Italië - Kroatië 1-1

don 14-jun 20:45 Spanje - Ierland 4-0

vri 15-jun 18:00 Oekraïne - Frankrijk 0-2

vri 15-jun 20:45 Zweden - Engeland 2-3

zat 16-jun 20:45 Griekenland - Rusland 1-0

zat 16-jun 20:45 Tsjechië - Polen 1-0

zon 17-jun 20:45 Portugal - Nederland 2-1

zon 17-jun 20:45 Denemarken - Duitsland 1-3

ma 18-jun 20:45 Kroatië - Spanje 0-1

ma 18-jun 20:45 Italië - Ierland 2-0

din 19-jun 20:45 Zweden - Frankrijk 2-0

din 19-jun 20:45 Engeland - Oekraïne 1-0

do 21-jun 20:45 Tsjechië - Portugal 0-1

vr 22-jun 20:45 Duitsland - Griekenland 4-2

za 23-jun 20:45 Spanje - Frankrijk 2-0

zo 24-jun 20:45 Engeland - Italie 0-0

wo 27-jun 20:45 Portugal - Spanje

do 28-jun 20:45 Duitsland - Italie

zo 1-jul 20:45 FINALE

De onderlinge standen in de poules:

Poule A:

Tsjechië IIIII I

Griekenland IIII

Rusland IIII

Polen II

Poule B:

Duitsland IIIII IIII

Portugal IIIII I

Denemarken III

Nederland

Poule C:

Spanje IIIII II

Italie IIIII

Kroatie IIII

Ierland

Poule D:

Engeland IIIII II

Frankrijk IIII

Oekraine III

Zweden III

Wie wordt Europees Kampioen? Hoe gaat Nederland het doen? Wie wordt de sterspeler? Wie zakt er door het ijs? Gaan we winnen tegen de Duitsers? Waar gaan jullie kijken? En nog veel meer in het EK 2012 topic
Neehee bankje
Vind een EK of WK helemaal geweldig, en ben nog fanatieker dan mijn vriend haha ! Ik heb een positief gevoel over Oranje en hoop oprecht dat 'we' ver komen. Ben al weken in de ban, en volg elk nieuwtje. Voor vanavond heb ik een gevoel van zenuwachtigheid en opwinding :-)

Bovendien is het geweldig om de mooiste speler ter wereld te zien....Robin van Persie.
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake
Ik zal de stand ook even bijhouden in de OP
Hup Holland! Dochter en ik zijn er klaar voor in onze oranje shirts! helaas is mijn vriend er niet bij vanavond vanwege zijn werk, maar wij zullen extra goed kijken;-)

Ik denk 2-1 voor Nederland.....
quote:Donkeyshot schreef op 08 juni 2012 @ 00:22:

Ja hoor. Gewoon je TV uitzetten dan maar.

Wij gaan lekker kijken en genieten van een mooi toernooi.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:bankje schreef op 09 juni 2012 @ 13:00:

Ach, na 3 wedstrijden mogen ze weer naar huis really?
Iemand die ook de rest van het EK volgt of alleen NL? Ben nu dui-por aan het kijken. Het geeft me iets meer hoop na onze start. Ik vind Portugal nl. niet echt imponeren. Dus die moeten we wel kunnen hebben.

Dus nu hoop ik op;

Duitsland 2x winst, 1x gelijk

DK 1x winst, rest verliezen

POR 1x winst, van DK, rest verliezen

NL, 1x winst tegen POR, 1x gelijkspel tegen DUI

en dan zouden we door moeten zijn, haha

Waar is Ballack trouwens gebleven? Vond ik altijd een legitieme reden om naar Duitsland te kijken :P
Eens, vind Portugal ook nog niet erg sterk.

Ballack is niet meer opgeroepen door de bondacoach.

Ik ben er best wel flauw van, 2 loepzuivere handsmomenten... Nou ja ze hebben het zelf laten liggen, maar hoop wel dat woensdag de vechtersmentaliteit weer helemaal terug is!
quote:zazu_ schreef op 09 juni 2012 @ 21:30:

Iemand die ook de rest van het EK volgt of alleen NL? Ben nu dui-por aan het kijken. Het geeft me iets meer hoop na onze start. Ik vind Portugal nl. niet echt imponeren. Dus die moeten we wel kunnen hebben.

Portugal werd beter nadat ze op achterstand kwamen.

Rusland was gisteren top.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 09 juni 2012 @ 23:29:

[...]

Portugal werd beter nadat ze op achterstand kwamen.

Rusland was gisteren top.

Nou, Portugal ging pas voetballen toen ze op achterstand kwamen, i.p.v. proberen de tegenstander een kaart aan te naaien.

Want dat is wel hun gebruikeklijke soort spelletje. Dus ik zat te juichen toen Duitsland scoorde,
quote:zazu_ schreef op 09 juni 2012 @ 21:30:

Dus nu hoop ik op;

Duitsland 2x winst, 1x gelijk

DK 1x winst, rest verliezen

POR 1x winst, van DK, rest verliezen

NL, 1x winst tegen POR, 1x gelijkspel tegen DUI

en dan zouden we door moeten zijn, haha

Waar is Ballack trouwens gebleven? Vond ik altijd een legitieme reden om naar Duitsland te kijken :PDie deed gewoon mee. Boateng is zijn achternaam toch? Die het een paar dagen geleden met een naaktmodel heeft gedaan.
quote:ketricken schreef op 09 juni 2012 @ 23:32:

[...]

Nou, Portugal ging pas voetballen toen ze op achterstand kwamen, i.p.v. proberen de tegenstander een kaart aan te naaien.

Want dat is wel hun gebruikeklijke soort spelletje. Dus ik zat te juichen toen Duitsland scoorde,

Daar heb je ook wel weer gelijk in.

Volgens mij was gelijkspel beter geweest voor Nederland.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:steph schreef op 09 juni 2012 @ 23:38:

[...]

Die deed gewoon mee. Boateng is zijn achternaam toch? Die het een paar dagen geleden met een naaktmodel heeft gedaan.En wat doet dat ertoe? Als hij maar kan voetballen toch?
Onee, Duitsland hebt ook een Michel Boateng. Geen idee wie er dan voetbalde. What ever.
quote:hollebollegijs schreef op 09 juni 2012 @ 23:39:

[...]

Daar heb je ook wel weer gelijk in.

Volgens mij was gelijkspel beter geweest voor Nederland.Ja, gelijkspel was zeker beter geweest voor Nederland. Maar als ik zie hoe die Portugezen "voetballen" juich ik voor iedereen die van hen wint.
quote:ketricken schreef op 09 juni 2012 @ 23:43:

[...]

Ja, gelijkspel was zeker beter geweest voor Nederland. Maar als ik zie hoe die Portugezen "voetballen" juich ik voor iedereen die van hen wint.

Ik zat met wat dames te kijken en die hadden vooral oog voor

Cristiano Ronaldo ik durfde bijna niet voor de Duisters te juichen
quote:steph schreef op 09 juni 2012 @ 23:38:

[...]

Die deed gewoon mee. Boateng is zijn achternaam toch? Die het een paar dagen geleden met een naaktmodel heeft gedaan.

Neeeej, Ballack is zn achternaam, Michael zn voornaam. Deze!

Maar die is dus niet meer opgeroepen las ik net hier. Jammer :P
quote:ketricken schreef op 09 juni 2012 @ 23:41:

[...]

En wat doet dat ertoe? Als hij maar kan voetballen toch?Nou, dat deed er zeker wat toe. Natuurlijk niet voor jou en mij, maar hij had behoorlijke bonje met zn coach daarover geloof ik.
@ hollebollegijs: hahaha... . Dan hebben die dames met wie jij voetbal keek toch echt geen smaak....of ze vallen niet op echte mannen: die Ronaldo is echt een watje: hij ging in de rust zijn haar re-stylen!! Welke man doet dat nou???!!!
quote:_nut_ schreef op 09 juni 2012 @ 22:30:

Ik ben er best wel flauw van, 2 loepzuivere handsmomenten... Nou ja ze hebben het zelf laten liggen, maar hoop wel dat woensdag de vechtersmentaliteit weer helemaal terug is!

Ja, zeker die 2e had een penal moeten zijn, maar toch.... Ik blijf dat een beetje versieren van penals vinden (want het was geen schot op doel en deed verder eigenlijk weinig), omdat je blijkbaar te zwak bent om gewoon zelf te winnen/ te scoren met weet ik hoeveel pogingen.

En ja, ik ben zéker voor Nederland hoor ;) Laat ik het misschien anders verwoorden; ik heb liever dat ze gewoon met een nette goal winnen, loepzuiver, dan dat we weer alles gaat wijten aan de scheids die geen penal gaf ofzo, terwijl je 20 kansen laat liggen (en nee, dat deed jij niet, maar even algemene opmerking).
quote:zazu_ schreef op 10 juni 2012 @ 00:00:

[...]

Ja, zeker die 2e had een penal moeten zijn, maar toch.... Ik blijf dat een beetje versieren van penals vinden (want het was geen schot op doel en deed verder eigenlijk weinig), omdat je blijkbaar te zwak bent om gewoon zelf te winnen/ te scoren met weet ik hoeveel pogingen.

En ja, ik ben zéker voor Nederland hoor ;) Laat ik het misschien anders verwoorden; ik heb liever dat ze gewoon met een nette goal winnen, loepzuiver, dan dat we weer alles gaat wijten aan de scheids die geen penal gaf ofzo (en nee, dat deed jij niet, maar even algemene opmerking).Helemaal mee eens!
Dat was een deceptie zeg, gisteravond! Jammer jammer Nu moet het woensdag gebeuren tegen Duitsland! Waaah!
Wat een ellende, meteen al de eerste wedstrijd verliezen. Ik was al zeer sceptisch, en het is niet beter geworden. We gaan naar huis aanstaande zaterdag. Crap.
quote:Lonkaa schreef op 10 juni 2012 @ 11:03:

Dat was een deceptie zeg, gisteravond! Jammer jammer Nu moet het woensdag gebeuren tegen Duitsland! Waaah!Pfffffffffffff dat is niet zomaar gewonnen vrees ik
Dat hoeft op zich ook niet (maar wel zeker een gelijkspel), maar dan moet Portugal wel echt van DK winnen. En die spelen voor ons toch? Dus om 8 uur weten of het echt ontzettend tricky gaat worden of dat er nog redelijke kansen open liggen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven