Entertainment alle pijlers

genoeg van voetbal

08-06-2012 22:53 565 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie wordt er ook zo doodziek van het voetbal op tv?

elke reclame wordt ermee besmet, en welke zender ik ook opzet, overal word ik geconfronteerd met voetbal.......en IK WIL HET NIET!!
Iedereen mag toch meekletsen?

Als je maar niet komt zeggen dat we zeikerds zijn omdat we niet van top tot teen in het oranje voetbal zitten te kijken.
quote:noa schreef op 09 juni 2012 @ 19:19:

Oh lees even terug en jullie wisten al hoe dat heette, duhuhh. Nouja, kwam ook gewoon zo onuitgenodigd binnenvallen.

Geeft toch niets, deed ik ook hoor, zó binnenvallen.

Maar je doelde op Flor de Blason?
Mijn oma had trouwens vroeger een geweldige "fruitschaal" die werd gedragen door een stuk of 8 engeltjes met van die lendedoekjes en dikke buikjes. Hij stond in de kast trouwens want ze verfoeide het ding.

Is helaas kapotgevallen met een verhuizing.

Zij was blij dat het lelijke ding kapot was, ik moest even slikken omdat ik er een band mee had.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:eleonora schreef op 09 juni 2012 @ 19:22:

Iedereen mag toch meekletsen?

Als je maar niet komt zeggen dat we zeikerds zijn omdat we niet van top tot teen in het oranje voetbal zitten te kijken.Ik ga straks nog even onder de zonnebank...word ik vanzelf oranje hahaha.
Alleen als je bruin zonder zon gebruikt als het goed is Sprokkel....
Ik zou mss voetbal gaan kijken met een aantal fanatiekelingen, maar had daar zo geen zin in, zit nu dus in mn joggingpak op de bank (geen oranje) iets anders op tv te kijken. Af en toe kijk ik wel wat de stand is.
Cum non tum age
quote:molly74 schreef op 09 juni 2012 @ 19:05:

Haha Noa, hier dan:

[afbeelding]

Nu herinner ik 'm weer!Ohh! Mijn moeder is daar gek van!
Ik zit nu op een mac te forummen, geen idee hoe ik plaatjes kan plakken en te lui om mn eigen laptop te pakken.
Cum non tum age
Bak ze bruin (euh... oranje) Sprokkel!

Zonde van die fruitschaal, ik herken het. Heb ook zo'n ding in de huiskamer, komt van mijn moeder. Met dito tabakspot. Vind het prachtig staan hier! En heb er ook een band mee.
quote:eleonora schreef op 09 juni 2012 @ 19:27:

Alleen als je bruin zonder zon gebruikt als het goed is Sprokkel.... Ja die van vroeger wel...tegenwoordig zijn die ook stukken verbeterd hoorrrrr
Saracenen, van dat luchtje is je moeder gek, of van die afbeelding/looks?

Noa, geef maar opdracht aan ons als je iets geplakt wil hebben. We zitten er toch.

Ik hoor trouwens nog steeds geen gejuich buiten.....
quote:vosje78 schreef op 09 juni 2012 @ 18:59:

[...]

Shit, zeg. Ben je voor niets ge-emigreerdShit zeg, inderdaad. Heb hier wel een leuke vent gevonden, die is alleen wel fan van Oranje.Hopelijk blijft het 1-0
Sprokkel, dit is nog een leuk idee. Een behangetje aan één kant (of op de deur!) in deze stijl!

Thanks Molly.
Cum non tum age
Ook leuk, zo'n jaren '60 kapsetje.

Tegeltjes met allerlei simpele spreuken doen het volgens mij ook goed op een kitschtoilet.
Cum non tum age

En om je handen te wassen?

En deze hadden wij vroeger thuis ook:

Mooi Saracenen!!

Die met die aluhoedjes van mij: heeft natuurlijk niets met Sprokkel d'r wc te maken, maar vond hem wel toepasselijk hier op het forum. Lees er zo vaak iets over!
Ik vind het wel gezellig een beetje forummen zo, heb dat al in geen tijden gedaan.
Cum non tum age
Je hebt toch van die overtrekjes voor het toiletdeksel. Geen idee hoe die dingen heten, maar iets in oudroze zou niet misstaan.
Cum non tum age
En de volgende is er eentje uit eigen ervaring (maar dan met plassen)...

quote:noa schreef op 09 juni 2012 @ 19:44:

Ik vind het wel gezellig een beetje forummen zo, heb dat al in geen tijden gedaan.Vind ik ook, soms best leuk. Je hoeft er niet teveel bij na te denken, kunt je eventuele zorgen even vergeten, ideaal.
quote:noa schreef op 09 juni 2012 @ 19:45:

Je hebt toch van die overtrekjes voor het toiletdeksel. Geen idee hoe die dingen heten, maar iets in oudroze zou niet misstaan.

'wc-dekselovertrek'

Ja die met die duifjes is helemaal kitsch, brr.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven