The Never Ending Question deel 85
zondag 10 juni 2012 om 10:10
zondag 10 juni 2012 om 13:39
In mijn topic 'mensen met paranormale ervaringen' heb ik al verteld over een slecht hotel waar ik verbleef, waar toen een moord plaatsvond. Enge, enge plek.
En vorig jaar op vakantie in Nice, FR, had ik met een vriendin een goedkoop hotel geboekt wat tussen een striptent en een gokhal inzat, in een slechte buurt. We wilden de taxi eigenlijk niet uitstappen!
Wat is het duurste beauty product dat je ooit voor jezelf hebt gekocht?
En vorig jaar op vakantie in Nice, FR, had ik met een vriendin een goedkoop hotel geboekt wat tussen een striptent en een gokhal inzat, in een slechte buurt. We wilden de taxi eigenlijk niet uitstappen!
Wat is het duurste beauty product dat je ooit voor jezelf hebt gekocht?
zondag 10 juni 2012 om 14:57
Ik koop niet zoveel beautyspul. Denk dat het duurste wat ik ooit heb gekocht emijn scheermeshouder en bijbehorende mesjes zijn....
Voor welk concertkaartje (of ander entreebewijs voor een muziekevenement) heb je het meeste geld neergeteld? En was het het waard?
Voor welk concertkaartje (of ander entreebewijs voor een muziekevenement) heb je het meeste geld neergeteld? En was het het waard?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 10 juni 2012 om 15:31
Hooikoortskriebels, harde irritante geluiden, indringende (bijv. nagellak of benzine-) geur, een mug die als je inslaapt rond je hoofd vliegt, maar als je het licht aandoet onvindbaar is, mensen die zichzelf op de borst kloppen of in de supermarkt -als ik een rek sta te bekijken en er is nog een ruimte tussen mij en het rek-, hier gewoon tussen gaan staan alsof ik er niet ben.
(*Verder ben ik heeeeel tolerant!* )
Jij?
(*Verder ben ik heeeeel tolerant!* )
Jij?
zondag 10 juni 2012 om 17:48
Onbeschofte mensen, als je bijvoorbeeld naar een plekje in de trein loopt en dat iemand dan snel voor je rent om dat plekje te bemachtigen! Kan dat niet uitstaan. Of mensen die niet tolerant zijn en meteen commentaar leveren op mensen die ze niet eens kennen. Mensen die teveel praten. Dat was het wel...
Vraag blijft, vind 'm leuk!
Vraag blijft, vind 'm leuk!
zondag 10 juni 2012 om 18:29