Wat eet je op dit moment?

22-02-2012 08:30 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt me op dat ik 's ochtends de meest rare dingen naar binnen schuif.

Ook de combinaties eten zijn op zijn zachtst gezegd nogal vreemd.

Wat eet jij op dit moment?

Ik eet nu roggebrood met boter en spek, en heb daarvoor een reep witte chocola weggewerkt. Om het geheel weg te spoelen een kopje munt thee.

(Dit geheel uiteraard buiten het zicht van mijn kinderen)
quote:elastiekje_ schreef op 10 juni 2012 @ 18:04:

Maaltijdsalade (spekjes, druiven, fusili, kaasvlokken, ijsbergsla, rucola, honing mosterddressing, komkommer)

Dat klinkt lekker!

Nu zalm in bladerdeeg uit de oven, een salade erbij en wat aardappelkoekjes.
Pasteitjes met chilisaus.
Alles in een pan gedonderd: chorizo in stukken, uien, knoflook, spaanse peper, paprika's in stukken, champignons, sperzieboontjes, paprikapoeder, pimenton, peper, zout, citroensap, snufje suiker. Dat met stokbrood uit de oven. Yess!
Mini solero ijsje
Een Lion.
Net op: pasta putanesca + salade van rucola, tomaat en groene olijven. Nu aan een espresso met een scheut hete opgeklopte melk.
quote:very__cherry schreef op 10 juni 2012 @ 17:19:

Rode grapefruit.

Lekker! Lang niet gehad. Nostalgie. Kreeg het als kind best vaak, doormidden gesneden, wat suiker erover en dan leeglepelen.

Morgen maar weer 's halen.
Net achter de kiezen een koffie verkeerd met suiker en twee zelfgebakken appelflappen met een beetje custardpoeder erin.
quote:leentjedb schreef op 10 juni 2012 @ 20:29:

Net achter de kiezen een koffie verkeerd met suiker en twee zelfgebakken appelflappen met een beetje custardpoeder erin.Strooi je dat gewoon zo op het bladerdeeg, voordat je de appel erop doet?
Nee, ik doe het door het mengsel van appelblokjes, rozijnen, kaneel, pijnboompitjes en suiker. Voor 10 appelflappen met 2 hele grote of 3 kleinere Goudrenetten twee flinke eetlepels custardpoeder. Voordeel is dat het deeg minder vochtig en na het bakken minder klef wordt. En het smaakt ook nog eens prima.
Die ga ik onthouden.

Ontopic heb ik trouwens net M&M's gegeten en kamillethee gedronken.
Kaasvlinders met daarop een plakje van rolletjes van ham met Monchou waar ik honing en mosterd doorheen geroerd heb. En halve gekookte eieren met daarop een beetje heel fijngehakte ansjovis. Drink daarbij een glas rode wijn en een glas Bar le Duc met prik.
Broodje knakworst.

Ik moet echt vanaf de vakantie weer normaal gaan eten en meer gaan sporten.
Internagelaktisch
Hé joh, je hebt net het diner en twee appelflappen op.
Twee nectarines
Heb 6 bollen knoflook (met bovenkant eraf gesneden, ingesmeerd met olijfolie) in aluminiumfolie in de oven liggen voor de gepofte knoflooksoep van AH waar ik hier al vaker over gelezen heb. Die ga ik dus morgen maken.

Twee van die bollen smeer ik zo uit over een paar afbak stokbroodjes, doe er dan camembert, honing en verse tijm op en leg ze even in de oven om de kaas te laten smelten.
bakje ijs... half straciatella (hoe spel je dat ookalweer...) en half chocolade...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Een plakje graskaas bij mn biertje. Die valt niet goed, vrij veel gesport vandaag en ook nog laat, dus voelde al een beetje slap in de benen, nu helemaal :D
quote:leentjedb schreef op 10 juni 2012 @ 20:37:

Nee, ik doe het door het mengsel van appelblokjes, rozijnen, kaneel, pijnboompitjes en suiker. Voor 10 appelflappen met 2 hele grote of 3 kleinere Goudrenetten twee flinke eetlepels custardpoeder. Voordeel is dat het deeg minder vochtig en na het bakken minder klef wordt. En het smaakt ook nog eens prima. !
Ik eet nu een beschuitje met aardbeien, een boterham pindakaas en drink daarbij en glas groene thee citroen.
Gisteravond op terras twee witbiertjes; daarna ineens koud, dus thuis een grote mok warme chocolademelk en een stroopwafel.

Nu: twee bruine boterhammen met boter en pure hagelslag.
Mok earl grey + een krentenbol met oude kaas.
Ontbijtkoek, kop koffie.
Een maaltijd shake van weight care...
Flinke kom havermoutpap met rozijnen en kaneel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven