Trakteren op mijn werk vanwege verjaardag anderhalve week geleden en verder niks eigenlijk. Mijn vakantie is weer afgelopen. Dinsdag begin ik weer. Oh ja, morgen even shoppen.
Morgen naar de huisarts voor mijn verwijskaart voor de psych om ADD vast te laten stellen, ben ik oprecht blij mee. Fijn om niet meer op mijn tenen te hoeven lopen. Dinsdag lekker vrij door een uitgevallen zorgplan gesprek. Woensdag met (bijna) alle vrienden in een caféetje voetbal kijken. Dus wel wat leuke vooruitzichten
Ik vind sterrenmunt heel erg lekker. Maar vanwege mijn idioot hoge bloeddruk mag ik die niet meer (zit zoethout in) Dus dan kies ik winterthee en bosvruchtenthee.
Welk biertje vind je het lekkerst als je moet kiezen?
Geen idee wat de naam is maar gepureerde aardbeien met wodka, bacardi razz, beetje ijs en sinaasappelsap vind ik heerlijk! Maar er zijn zoveel lekkere cocktails te bedenken...
Wat drink je nu?
Anoniem_151650
zondag 10 juni 2012 om 20:16
Zwarte suede pumps, een ijsblauwe tregging, een oud-roze sjaal en een zwart kort vestje (gedetailleerd genoeg? )
Wat wil jij absoluut nog een keer doen in je leven?
Anoniem_151650
zondag 10 juni 2012 om 20:17
Oh ik zat op de eerste pagina te lezen!
Ik drink nu zelfgemaakte ijsthee VRaag blijft staan.
Bij de tandarts in de stoel liggen - heerlijk om straks weer helemaal gepolijst naar huis te gaan Dan neem ik mezelf ook weer voor om weer trouw te gaan stokeren En zo gaat het iedere 6 mndn