nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
kathy enz: welkom bij de club

Isa: ik zoek me werkelijk het rampesteijn naar magnetronplateau's/rekjes.

heb vandaag half gelderland doorgecrossed op zoek naar dat spu, en heb me dus aardig vermaakt. het was lekker weer dus geen drama (nu onweert het hier trouwens...)

brutaal vraagje: heb jij de bladmuziek (met tekst, wel zo handig) van Ach, ich Fuhl's?? zou ik daar een kopie van mogen??
Alle reacties Link kopieren
@Kathy: Zo makkelijk kom je er niet van af! De Wetenschap is er mee bezig te bewijzen dat verveling wel degelijk een functie heeft. En verveling is dus niet nutteloos. Daarbij is zeggen dat je je verveelt geen geouwehoer. Daarvoor moet je toch uitgebreider beschrijven hoe je je verveelt :-) Verder van harte welkom!

@MissP: Pagina 105!

http://petrucci.mus.auth. ... 4-39087011149657score.pdf
wist je dat vervelen zelfs heel gezond is?

een soort van geestelijke rust/tijd voor jezelf.

je iedere dag ff een poosje vervelen rust je van uit...

Isa: Sie sind fantastisch! die hele Zauberflöte, das ist ser gut,

danke schön!!
Het is een geweldige site, waarop je de meeste bladmuziek gratis kan downloaden. Alleen muziek waar nog copyrights op zitten, staat er niet op (dus als de componist nog geen 75 jaar dood is).
Neee!!!! Mijn TV is stuk!!! Wat moet ik nou met mijn avond? Iets NUTTIGS doen?!
Isa dat is behoorlijk schit!!!
Ha! Goh... Verveling heeft een functie dus?

Ik had er verder nog niet echt over nagedacht. Zo'n dag dat je vanalles kan doen, maar niks doet omdat je er geen zin in hebt/ het niet kan opbrengen.. En dan mopperen dat je je verveelt

Ik leer te vervelen... Heb de opdracht om een tandje minder te doen, en dat valt niet mee.

Oh no! Een kapotte TV! TV is echt perfect voor nutteloos tijdverdrijf!
Hier is de tv volgens mij ook kapot. Hij zendt alleen nog maar voetbal uit
quote:Ookeentheeleut schreef op 11 juni 2012 @ 20:49:

Hier is de tv volgens mij ook kapot. Hij zendt alleen nog maar voetbal uit

Ik heb m maar uitgelaten...
Ok oetl daanman is boven aan het kijken hahaha (ik moet dan wel de hond uit laten straks hopenlijk blijft het droog)
Hier is twee uur geleden het onweer losgebarsten en sindsdien veel regen. Vindt mijn tuin fijn en ik niet erg, omdat ik niet meer naar buiten moet.

Ik luister naar voetbal. Want ik kan de tv nog wel horen.
Ikhad net onderweg ook een hoosbui, kon nauwelijks door mn voorruit kijken. 60 op de snelweg....

Maar hier op mijn plek van bestemming lijkt er niks aan de hand.
Wordt hier inmiddels beetje donker buiten, dus ben benieuwd of we ook nog slecht weer krijgen.

Ga nu nagels lakken....

(heb af en toe zo'n fase)
Is dat niet gewoon schemer?

Nagels lakken kan idd fijn zijn! Heb de mijne afgelopen week vuurrood gelakt, voelt meteen heel sexy
Joepie! Dan ben ik ook sexy!

En nee, is geen schemer... Is beetje onweerslucht.

Heb huilende theezoon in bedje. Die heeft ergens last van. Groeispurt denk ik.
Valt me overigens op dat Daan een heel kruisverhoor kreeg en Kathy komt er makkelijk mee weg... Welkom Kathy!

Dan toch een vraag voor jou, kathy, wat voor toppings kies je op de pizza? Je mag er 4 kiezen....
Arm Theezoontje...En Mama kan niet troosten, want die heeft net haar nagels gelakt...Zullen we daar het nieuwste opvoedboek over schrijven

Mijn liefje heeft cornetto's in huis gehaald en nu probeer ik hun lokroep te weerstaan.
Daan, hoe laat wordt de hond uitgelaten?

(lijkt me zo'n rotklus. Vaak ben ik 's avonds al bijna te moe om mezelf naar bed te slepen. Laat staan een hond te moeten uitlaten)
Ooooo! Een cornetto kan ik wel eten met mijn gelakte nagels als jij even de wikkel eraf haalt Isa!?
quote:Ookeentheeleut schreef op 11 juni 2012 @ 21:20:

Valt me overigens op dat Daan een heel kruisverhoor kreeg en Kathy komt er makkelijk mee weg... Welkom Kathy!

Dan toch een vraag voor jou, kathy, wat voor toppings kies je op de pizza? Je mag er 4 kiezen....

Less is more...

Tomaat, mozzarella, pesto
Klinkt lekker!

Ik wil er altijd graag champignons op. Op de pizza dan hè. Niet op mijn cornetto.
Ik vind champignons ook lekker, maar ik moet keuzes maken. En ik vind teveel verschillende toppings al snel too much.
@ Kathy, welkom. Mijn vraag; chocolade of drop?

@ Oetl, zielig theezoontje. hopelijk zit hij snel beter in zijn vel.

@ Isa, hier geen regen, wel veel regen gehad toen ik onderweg naar huis was (bezoekje aan schoonouders, semi vrijwillig).

Nu ligt zoon in bed te slapen. Vanavond wou hij niet best eten, wat aan het mopperen (wat we niet kennen van hem). Na het eten hou ik hem rechtop voor zijn boertje en ik hoor een soort explosie geluid en toen zat de poep tot zijn nek. Onverwacht in bad en nu doodmoe in zijn bed.

Ik ga niet laat, morgen weer een drukke werkdag te gaan. Ik kijk nu al uit naar woensdag (een dagje moeder-zoon-tijd) en voetbal!!!

ps voor de nieuwelingen; mijn naam moet je gewoon afkorten naar MDF, dat scheelt je heel wat getyp.

on topic; er ligt heerlijk pasgewassen beddengoed op de bedden, daar word ik vrolijk van.
We hebben om de hoek heerlijk pizzatentje. Daar kun je er feta op doen... Mjammie!
Ach MDF, dat ventje toch.... Ook arme jij trouwens. Zijn niet de beste acties. Gewetensvraag: was jij de romper gewoon of gooi je die nu weg?

Schoon beddegoed is zalig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven