nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
woensdag 10 april 2013 om 20:53
Pffff, mijn buurman heeft het tact van een goudvis. Hij is nu al bijna een half uur aan het ruzie maken met zijn vrouw (hier letterlijk te verstaan, geheimen hebben ze niet voor ons). Daarvoor kwam hij al met heel veel herrie thuis.
En dan raar kijken als ik hem boos aankijk terwijl hij met nog meer herrie met zijn scooter in de weer gaat. Hij gaat het onze zoon niet uitleggen, maar ik zit wel met een krijsend kind opgescheept.... Vanaf 19.00 uur bezig om hem in bed te leggen.
Misschien nu wel gelukt?? Hoop het!!
En dan raar kijken als ik hem boos aankijk terwijl hij met nog meer herrie met zijn scooter in de weer gaat. Hij gaat het onze zoon niet uitleggen, maar ik zit wel met een krijsend kind opgescheept.... Vanaf 19.00 uur bezig om hem in bed te leggen.
Misschien nu wel gelukt?? Hoop het!!
donderdag 11 april 2013 om 18:02
Klinkt gezellig MDF! Fijne buren dus... Ben blij dat onze huizen niet zo gehorig zijn!
Phoebs, excuses aanvaard . Geniet maar lekker daar in Berlijn!
Nutteloos: de tape waarmee ze mijn tenen hadden getapet hebben ze niet bij onze apotheek... Uiteindelijk wel iets gevonden wat werkt gelukkig.
Phoebs, excuses aanvaard . Geniet maar lekker daar in Berlijn!
Nutteloos: de tape waarmee ze mijn tenen hadden getapet hebben ze niet bij onze apotheek... Uiteindelijk wel iets gevonden wat werkt gelukkig.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
vrijdag 12 april 2013 om 23:01
Gelukkig dat je een alternatief hebt gevonden, Soezie!!
Wij wonen niet in een gehorig huis, hebben buren die heel luid ruzie maken. Normaal hoor je ze niet, alleen bij ruzie dus.
Even een domper; bijna weekend, leuke plannen gemaakt, maar die vallen in het water. Zoon is weer ziek. Bah, zo jammer!!
En een ziek kind is nooit leuk
Nutteloos: had een bestelling gedaan, dag later verdubbelen ze de korting.
Ik ben gehaaid genoeg: heb bestelling geannuleerd en een nieuwe geplaatst. MDF op haar best
Wij wonen niet in een gehorig huis, hebben buren die heel luid ruzie maken. Normaal hoor je ze niet, alleen bij ruzie dus.
Even een domper; bijna weekend, leuke plannen gemaakt, maar die vallen in het water. Zoon is weer ziek. Bah, zo jammer!!
En een ziek kind is nooit leuk
Nutteloos: had een bestelling gedaan, dag later verdubbelen ze de korting.
Ik ben gehaaid genoeg: heb bestelling geannuleerd en een nieuwe geplaatst. MDF op haar best
zondag 14 april 2013 om 19:30
MDF zulke buren heb ik ook, ze hebben 2 jongens, vooral de jongste schreeuwt de longen uit zijn lijf.
Gelukkig niet de hele dag door dus zo'n drama is het niet.
slim van je met die bestelling
Ik ben net vers terug uit Berlijn!
was leuk maar wel blij dat ik weer thuis ben...
en nogmaals snorry voor mn gemopper vorige week, ik voelde mij hier heel alleen
Gelukkig niet de hele dag door dus zo'n drama is het niet.
slim van je met die bestelling
Ik ben net vers terug uit Berlijn!
was leuk maar wel blij dat ik weer thuis ben...
en nogmaals snorry voor mn gemopper vorige week, ik voelde mij hier heel alleen
dinsdag 16 april 2013 om 20:53
@mp, het is je vergeven hoor!!
Gelukkig viel het mee met zoon, we zijn zondag lekkerder geweest. Ik heb er echt van genoten, het was heerlijk.
Gisteren is zoon ongelukkig gevallen, sneetje in zijn gezicht, best diep, maar hoefde niet gehecht of geplakt te worden volgens de huisarts. Ik ben me rot geschrokken, pff het gebeurde vlak onder mijn neus, kon het niet voorkomen.
Vandaag weer een drukke werkdag en morgen aan de studie..
Donderdag een thuisdag en vrijdag weer een werkdag. En dan is het alweer weekend. Time flies!!
Gelukkig viel het mee met zoon, we zijn zondag lekkerder geweest. Ik heb er echt van genoten, het was heerlijk.
Gisteren is zoon ongelukkig gevallen, sneetje in zijn gezicht, best diep, maar hoefde niet gehecht of geplakt te worden volgens de huisarts. Ik ben me rot geschrokken, pff het gebeurde vlak onder mijn neus, kon het niet voorkomen.
Vandaag weer een drukke werkdag en morgen aan de studie..
Donderdag een thuisdag en vrijdag weer een werkdag. En dan is het alweer weekend. Time flies!!
woensdag 17 april 2013 om 10:54
hoei, weer terug sinds maar niet zo vrolijk ivm kleine discussie met mijn vader.... (had opmerking gemaakt op een botte manier. ik had op zn phoebs een mail gemaakt, geen gescheld of zo hoor, maar niet helemaal in goede aarde gevallen... mensen die niet tegen kritiek kunnen zijn vermoeiend. niet dat ik er zelf goed tegen kan...)
verder was Berlijn wel leuk, maar wel beetje teleurgesteld dat het Parijs niet inhaalt qua gevoel zeg maar...
nutteloos: zingen is nooit nutteloos, en zoooo fijn!!
Ies: denk niet dat je dit leest (grapje) maar ben toch wel erg blij
dat ik naar je geluisterd heb. Het gaat zo lekker, en die stem kan zo veel! word er helemaal blij van!
ben zelf langzaam een beetje met 'una voce' begonnen, is dat een hele lastige aria? weet het niet zeker, maar volgens mij gaat dat coloratuur best aardig... is dat heel moeilijk??
verder was Berlijn wel leuk, maar wel beetje teleurgesteld dat het Parijs niet inhaalt qua gevoel zeg maar...
nutteloos: zingen is nooit nutteloos, en zoooo fijn!!
Ies: denk niet dat je dit leest (grapje) maar ben toch wel erg blij
dat ik naar je geluisterd heb. Het gaat zo lekker, en die stem kan zo veel! word er helemaal blij van!
ben zelf langzaam een beetje met 'una voce' begonnen, is dat een hele lastige aria? weet het niet zeker, maar volgens mij gaat dat coloratuur best aardig... is dat heel moeilijk??
vrijdag 19 april 2013 om 21:37
Rot Phoebs, een discussie met je vader! Is de lucht inmiddels weer wat geklaard?
Ik vind het echt leuk om te lezen hoeveel plezier je in dat zingen hebt!
MDF, schrikken is dat hè, als ze flink vallen! Moet zeggen dat ik zelf wel redelijk nuchter ben, eerst even kijken of alles het nog doet, en daarna ga ik meestal een foto maken. Haha, erg hè? Ben echt een ramptoerist... Vooral dochterlief kan er wat van, die heeft zich al flink wat builen, bloedneuzen en -lippen gevallen. Zoon is wat voorzichtiger.
Nutteloos: bijna over het loopvlak van een vrachtautoband rijden omdat er eentje een klapband kreeg op de snelweg, is niet handig. Alhoewel, helemaal eroverheen is nog minder handig, dus wat dat betreft deed mijn leerling het prima
Ik vind het echt leuk om te lezen hoeveel plezier je in dat zingen hebt!
MDF, schrikken is dat hè, als ze flink vallen! Moet zeggen dat ik zelf wel redelijk nuchter ben, eerst even kijken of alles het nog doet, en daarna ga ik meestal een foto maken. Haha, erg hè? Ben echt een ramptoerist... Vooral dochterlief kan er wat van, die heeft zich al flink wat builen, bloedneuzen en -lippen gevallen. Zoon is wat voorzichtiger.
Nutteloos: bijna over het loopvlak van een vrachtautoband rijden omdat er eentje een klapband kreeg op de snelweg, is niet handig. Alhoewel, helemaal eroverheen is nog minder handig, dus wat dat betreft deed mijn leerling het prima
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zaterdag 20 april 2013 om 11:09
Wat leuk dat je dacht zegt Soezel, van dat zingen.
Ik heb er idd. heel erg veel lol in.
Ik zing van de zomer nu denk ik een jaar bij Sandra, ik heb in een klein jaartje best wel veel geleerd. Ben ik erg blij mee.
dus nogmaals Ies: jij had haar tenslotte aanbevolen, dus aan jou ook een stukje eer, nogmaals thanks! (zie vorige bericht )
nutteloos: ik houd van zaterdag! Phoebsman moet werken dit weekend dus hele huis voor mij alleen, joehoe!!
nutteloos 2: kip bereiden/koken met katten in huis is een drama... moet regelmatig een kat wegplukken van het fornuis, hihihi...
Ik heb er idd. heel erg veel lol in.
Ik zing van de zomer nu denk ik een jaar bij Sandra, ik heb in een klein jaartje best wel veel geleerd. Ben ik erg blij mee.
dus nogmaals Ies: jij had haar tenslotte aanbevolen, dus aan jou ook een stukje eer, nogmaals thanks! (zie vorige bericht )
nutteloos: ik houd van zaterdag! Phoebsman moet werken dit weekend dus hele huis voor mij alleen, joehoe!!
nutteloos 2: kip bereiden/koken met katten in huis is een drama... moet regelmatig een kat wegplukken van het fornuis, hihihi...
zaterdag 20 april 2013 om 21:04
Wat een heerlijk weertje vandaag!! En wat een superdagje!!
Begon vanmorgen al met een kind wat tot half 10 bleef slapen!! Heerlijk dus!
Even geshopt in de stad, lekker buiten gewandeld met zoon, verder alles rustig gehouden, zo lekker een dagje zonder verplichtingen.
Volgende week gaat druk worden, paar dagen werken, druk met studie (presentatie doen), voorbereidingen voor mijn feestje en dan het feestje zelf nog.
Nu ga ik nog even de afwas doen, zoon lag wat laat in bed, had net rond bedtijd zijn hele romper en luier vol. Na het badderen heb ik vlug gestofzuigd, want zoon had een halve zandbak in zijn broek.
Jullie nog leuke plannen??
Nutteloos; stofzuigen, morgen ligt er toch weer een nieuwe lading zand in de woonkamer.
Nog een: het begint donker te worden. Ik ga een lamp aandoen.
Laatste: ik heb zin in chocolade.
Begon vanmorgen al met een kind wat tot half 10 bleef slapen!! Heerlijk dus!
Even geshopt in de stad, lekker buiten gewandeld met zoon, verder alles rustig gehouden, zo lekker een dagje zonder verplichtingen.
Volgende week gaat druk worden, paar dagen werken, druk met studie (presentatie doen), voorbereidingen voor mijn feestje en dan het feestje zelf nog.
Nu ga ik nog even de afwas doen, zoon lag wat laat in bed, had net rond bedtijd zijn hele romper en luier vol. Na het badderen heb ik vlug gestofzuigd, want zoon had een halve zandbak in zijn broek.
Jullie nog leuke plannen??
Nutteloos; stofzuigen, morgen ligt er toch weer een nieuwe lading zand in de woonkamer.
Nog een: het begint donker te worden. Ik ga een lamp aandoen.
Laatste: ik heb zin in chocolade.
zondag 21 april 2013 om 17:55
En, is de fles wijn al leeg Phoebs?
Hier nog een chagrijn... Zit totaal niet goed in mijn vel. Te druk denk ik...
Zandbakken in broeken komen mij wel bekend voor, al zijn de laarsjes en schoentjes hier beruchter.
Nutteloos: mieren in je BH hebben is niet grappig...
Hier nog een chagrijn... Zit totaal niet goed in mijn vel. Te druk denk ik...
Zandbakken in broeken komen mij wel bekend voor, al zijn de laarsjes en schoentjes hier beruchter.
Nutteloos: mieren in je BH hebben is niet grappig...
vrijdag 26 april 2013 om 09:21
Ik heb vakantie!!! Lekker een weekje vrij nu. En dat terwijl ik alleen voor vandaag een vakantiedag inlever. Het is heerlijk. Gisteren was het echt super lekker weer, nu wat bewolkt en stuk frisser.
Vandaag ga ik poetsen (mannen zijn niet thuis), morgen een huis vol bezoek (ben dan jarig).
Nutteloos: na een verjaardag nog heel veel over houden, zodat je minstens een week nog kan snoepen en snacken. Aan de andere kant zou ik dan ook niet willen dat mijn bezoek ook maar iets tekort zou komen. Lastig dus om dat goed uit te mikken.
Nutteloos: regen als je de tuin wil opknappen.
Vandaag ga ik poetsen (mannen zijn niet thuis), morgen een huis vol bezoek (ben dan jarig).
Nutteloos: na een verjaardag nog heel veel over houden, zodat je minstens een week nog kan snoepen en snacken. Aan de andere kant zou ik dan ook niet willen dat mijn bezoek ook maar iets tekort zou komen. Lastig dus om dat goed uit te mikken.
Nutteloos: regen als je de tuin wil opknappen.