Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Wat een lijst MissM!

Kreeg vanochtend een bosje bloemen van de buuf.Omdat ze zich schuldig voelde dat wij zo in paniek waren om Uk.

Lijstje vandaag:

kampspullen wassen

strijken en vouwen

bedden kinderen verschonen

keuken dweilen

stofzuigen
Toch wel lief van Buuf Coe. Ik zou me ook schuldig hebben gevoeld. Gekke Uk, heeft ie het begrepen?

Ik mag om 12 uur naar huis. Jippie.

Maar ik heb een lange lijst, wat ik thuis nog moet doen.

Stoffen beneden en boven ieuw

Stofzuigen beneden en boven ieuw

Dweilen beneden en boven ieuw

Bedden verschonen

Badkamer poetsen

Ramen zemen

Badkamer poetsen

keuken poetsen

Dus gewoon het hele huis.

en tussendoor naar het postkantoor voor Gold.
Wat een lijsten zie ik voorbij komen...

Ik zou willen dat ik dat (nog) allemaal op één dag kon...

Heel aardig van je buuf Coetje.

Volgende keer zal ze je wel verwittigen als Ukkie bij haar is

Ik zat net in een regenbui op de fiets van werk naar huis dus kwam net als een verzopen katje thuis en ben meteen maar in pyjama gegaan .

Eten heeft Oudste al gemaakt dus dat moet ik alleen maar opwarmen. Wat een genot.

.
Haha Gold als een verzopen kat.

Wel lekker om al in je pyama te zitten.

Ben best ver gekomen met mijn lijst

Stoffen beneden

Stofzuigen beneden

Dweilen beneden

Bedden verschonen

Badkamer poetsen

Ramen zemen

Badkamer poetsen

keuken poetsen (Bijna)

Dus gewoon het hele huis.

Boodschappen doen

en tussendoor naar het postkantoor voor Gold.
Mm ik heb maar één badkamer. Ben Gold niet. Dus ik kan er al meteen één wegstrepen.
Ja Uk heeft het wel begrepen denk ik...hoop ik

Op school hebben ze er ook nog aandacht aan besteed in het kringgesprek en Uk was not amused dat iedereen het wist..

Hij schaamt zich een beetje.

Ik ga er ook niet teveel woorden over vuil maken meer,alles is goed afgelopen!

Fijn Gold dat Oudste voor het eten gezorgd heeft!Wat een lieverd!

Zoeb,dat hoeft toch zeker niet allemaal in 1 dag??

Mamz,kan Oudste als ie het niet redt,wel op deze school blijven?Oudste hier gaat de mavo-richting doen,is wel dezelfde school maar andere locatie.Ze is niet blij...

Lijstje:

kampspullen wassen

strijken en vouwen

bedden kinderen verschonen

keuken dweilen

stofzuigen

gekookt
Jezus Zoeb,waar haal je de energie vandaan?
Inderdaad Coetje. Waar halen jullie de energie vandaan... Jij net zo.

Is er ook een groene (jaloerse) smiley ?

Heet het bij jullie (weer) mavo Coetje?

Bij ons heet het nog steeds vmbo-t en dat heeft jammer genoeg toch wel een beetje een negatief imago.

Troela moet hiervoor ook naar een andere locatie (wel dezelfde school) maar zij ziet het wel zitten. Vooral omdat er een boel 'vrienden' ook daarheen gaan.
Ja mavo Goldie.

Bij Oudste in de klas is nog niet goed bekend wie waar naartoe gaat en dat vind ze lastig.
Leuk dat het weer Mavo heet. Of is het aldoor zo gebleven? Vind het onzin dat er steeds namen veranderen. Laat het lekker zoals het is, dan is het voor jong en oud duidelijk.

Maar er zal wel weer een ambtenaartje niks te doen hebben gehad. Dan krijg je heule rare dingen.

Keuken is klaar op dweilen na. Heb ook nog even de koelkast schoongemaakt en leeggemaakt. (heb weer plek). Hebben jullie dat ook, dat er zoveel dingen in staan die je niet eens meer op gaat eten?? Ikke wel.

En buiten een tafelblad wit geverfd en met Jan de druivenstruik gepoot en een paar balken helpen ophangen.

Het was een vruchtbaar vrij middagje, maar ben nu wel kapoet.
Bij Troela in grote lijnen al wel.

Alleen weten ze nog niet hoe de klassen er uit gaan zien.

Zie BH.

Goldman is Troy aan het kijken.

Blergh. Ik vind er echt niks aan .
Op sommige plekken is het weer mavo Zoeb, maar nog lang niet overal.

Bij ons heet het dus nog wel vmbo-t, maar is dus precies hetzelfde als mavo.

Die koelkast vol met spul wat best wel weg kan, ja dat herken ik.

Moet hier eigenlijk ook weer eens gebeuren.

Ik kan goed geloven dat je kapoet bent .
Haha Gold. Jan zit het ook te kijken. Maar ik ben nog druk dus ik zie er niets van. Nu even een klein pauzetje.

Ik kwam er om kwart voor vijf achter dat het postkantoor hier dicht is i.v.m. de kermis. Normaal open van vijf tot zes en om half zes komen ze de post ophalen. Dus ik ben tussendoor nog met 100km per uur in mijn viertje naar het postkantoor in het grote dorp gesjeesd, waar ik om 1 minuut voor vijf het pakje van jou af kon geven. Dank zij een vrije parkeerplek recht voor het postkantoor en de grote postwagen stond er nog alles in te laden en "last but not least" het ging ook nog mee. Je hebt het dus morgen denk ik zomaar. Niet voor niks zo hard gereden dus.
Ik zie je al helemaal scheuren Zoeb

Koelkast is hier een twistpunt,ik ben nogal van het kliekjes bewaren,die worden vervolgens niet opgegeten,en vriend heeft een fobie voor eten wat langer dan 2 dagen in de koelkast staat,dus die staat iedere keer alles weg te gooien.(al mopperend op mij)

Ik moet die opdracht van de psych nog doen,kan me er niet toe zetten,het lukt me gewoon niet.Denk dat ik dat ook maar ga zeggen dan..
Lijkt me moeilijk om een opdracht te moeten doen die niet lukt Coetje.

Ik heb een man die om alles in de koelkast heen kijkt en alleen ziet wat hij wil zien.

En ik zie het ook niet, dus blijft er nog wel eens iets achter iets staan.
Moggu..
Mogguh,

Ik had gedacht dat ik wel zou slapen na mijn drukke dagje gisteren, maar niks hoor. Ik lag er om elf uur in en heb bijna een boek uitgelezen.

Nou ja, douchen en weer werken. Blugh, nog drie keer en dan.... VAKANTIE
Was je te vermoeid om te slapen Zoebie?

Wel vervelend.Ik gebruik de bach rescue spray weer en slaap redelijk.

Vriend belde met redelijk goed nieuws,we hoeven maar een deel te betalen dus waarschijnlijk kunnen we,wel wat soberder en korter,toch op vakantie.

Ik heb boodschappen gedaan voor de hele week.

Ben toch weer begonnen met weekmenu's maken in de hoop zo te kunnen besparen op de boodschappen.En niet steeds eten weg hoeven te gooien want dat is gewoon zonde.
Coetje wat fijn dat je toch nog op vakantie kan gaan.

Heerlijk vooruitzicht.

Maar moet je wel de belasting betalen dan? Wat oneerlijk is dat.

Heb je gewerkt, krijg je geen geld en je moet er wel de belasting over betalen. Klopt toch echt voor geen meter hier in NL. Belachelijk gewoon.

Wat is Bach Rescue spray?
Dat is dan toch een beetje goed nieuws Coetje. Om het maar even aan de positieve kant te bekijken...

Tjonge jonge wat een gedoe om een pakje op de post te krijgen Zoeb...

Tot nu toe heb ik nog niks ontvangen. Pakjespost komt hier altijd heel vroeg, dus ik verwacht het morgen.

Nu maar hopen dat alles volgens planning door gaat.

Ik heb vandaag al:

Getennist

bloemperken onkruid-vrij gemaakt

de benedenverdieping gestofzuigd

2 wassen weggewerkt

Ik moet nog:

droge was afhalen en nieuwe ophangen

koken

Ik ben nu al kapot, voel de 'verzuring' in mijn benen.

Dus ik hou het maar bij deze lijst voor vandaag, alleen misschien nog even bij mijn vadertje langs, die is jarig geweest afgelopen weekend.
Nou ja zeg, ren ik me daarvoor te pletter.
Het kost ons sowieso geld maar minder dan we gedacht hadden.

De belastingdienst is wel schappelijk in deze zaak.

Vriend heeft namelijk veel minder uren gefactureerd als hij werkelijk gewerkt heeft,van de werkelijke uren hebben we bewijs,vriend heeft die op papier en dat is ook ondertekend door de aannemer,doen ze al jaren zo,schijnt normaal te zijn.Boekhouder van aannemer heeft daar een maniertje voor..(waar ik niks van snap)Die meer-uren zouden we dus nog uitbetaald krijgen wat nu niet gebeurt omdat ze failliet zijn.Daarover hoeven we nu geen belasting te betalen omdat we het niet ontvangen.

Dat vriend ze wel gewerkt heeft is dan jammer maar helaas voor ons.

Maar ik ben tevreden zo hoor en hopelijk heb ik het goed uitgelegd..

Hier komen ze ook nog weleens s'avonds met de pakjes Goldie.

Hopelijk doen ze bij jou ook een extra rondje

Nog 2 keer Zoebie

Ik ga ff wat op de BH zetten.
Mijn lijst voor vandaag is, op het koken na, klaar.

Ik heb zelfs nog een mand met vouwgoed staan doen.

Nu kom ik even echt niet meer de bank af, ik ga morgen wel bij vadertje langs.

Het eerste punt van Troela van de proefwerkweek is binnen: een 5.8 voor wiskunde, meteen haar zwakste vak.

Nu de rest afwachten. Ze kwam net balend thuis want Frans was heel erg tegengevallen...
Ik snap het Coe. Al vind ik het nog steeds raar.

Ik ga verder met mijn lijst van gisteren.

Was nog even naar de action geweest na het werk.

Er was een weg afgesloten en toen reed ik verkeerd en kwam ik de woonwijk niet meer uit. Erger de erger de erger. Absurd dat ze dan geen fatsoenlijke borden neerzetten. Gaan ze in één keer een hele rondweg asfalteren dus ik reed steeds tegen wegafzettingen aan. Grrmmpf.
Achos Gold. Ik hoop toch dat het dan achteraf meeviel.

Kan ze het controleren via Internet of werkt dat zo niet?

En 5.8 is toch net genoeg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven