***APRIL 2007***
woensdag 12 september 2007 om 21:11
naamleef-
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
woensdag 2 april 2008 om 08:05
woensdag 2 april 2008 om 09:06
Haha, vanmorgen was ook het eerste wat ik dacht dat ik morgen lekker niet zo vroeg op hoef. Als ik naar kantoor ga sta ik om 6 uur op.
Vanmorgen was manlief er niet, dus had ik eerst mezelf klaargemaakt en toen Finn. Tijdens het drinken van Finn had ik dus tijd al even een goeden morgen te schrijven.
Vind het wel heel jammer dat ik er niet bij kan zijn. Maak maar veel foto's van de meeting. Ik moet eigenlijk ook eens een langere tijd NL plannen. Dan laat ik wel weten wanneer ik waar ben, ik kan vast wel een paar meiden bezoeken (bijvoorbeeld onderweg naar Rotterdam, of bij bezoekje aan zus in A'dam).
Moet weer snel ff doorwerken, alles voorbereiden voor bezoek.
Vanmorgen was manlief er niet, dus had ik eerst mezelf klaargemaakt en toen Finn. Tijdens het drinken van Finn had ik dus tijd al even een goeden morgen te schrijven.
Vind het wel heel jammer dat ik er niet bij kan zijn. Maak maar veel foto's van de meeting. Ik moet eigenlijk ook eens een langere tijd NL plannen. Dan laat ik wel weten wanneer ik waar ben, ik kan vast wel een paar meiden bezoeken (bijvoorbeeld onderweg naar Rotterdam, of bij bezoekje aan zus in A'dam).
Moet weer snel ff doorwerken, alles voorbereiden voor bezoek.
woensdag 2 april 2008 om 09:41
Ik zat ook half naar de vkpraktijk te kijken. Aan de ene kant moet ik er ook niet echt aan denken. Aan de andere kant bij de bevalling met Ole was de gyneacoloog ook een man. Maar op de een of andere manier het toch prettig vinden als de vk een vrouw was, een man kan zich toch nooit écht inleven in het krijgen van een kind / bevallen!
Haha, die Tommy aan de fax!
Is je verlof nu ingegaan Framboos?
Haha, die Tommy aan de fax!
Is je verlof nu ingegaan Framboos?
woensdag 2 april 2008 om 09:50
fachat het ligt er misschien ook een beetje aan wat voor man het is! Die kerel van net op tv was nog vrij jong, en echt zo'n man waar ik de kriebels van krijg...Hij deed mij een beetje denken aan die robert van der broek die foute paranormale kerel van tv...(kent waarschijnlijk niemand hier, maar o.k...haha)
Met een oudere man als gyneacoloog zou ik minder moeite hebben.
Ja mijn verlof is ingegaan. Heerlijk, toch weer 2dagen werk die afvallen...
Met een oudere man als gyneacoloog zou ik minder moeite hebben.
Ja mijn verlof is ingegaan. Heerlijk, toch weer 2dagen werk die afvallen...
woensdag 2 april 2008 om 10:12
Ik had een man als verloskundige (medisch vk verbonden aan het ziekenhuis) bij de bevalling van Lars, ik was heel erg blij met hem! Ik zag hem pas bij de bevalling hoor, het was niet de hele tijd m'n vk, dat lijkt me dan weer niet zo leuk op de een of andere manier. Bij Morris kreeg ik een feeks van een gyn in opleiding, vreselijk mens! Doe mij maar weer zo'n man! Maar liever nog m'n eigen lievelingsverloskundige natuurlijk.
Lekker dat je verlof is begonnen Framboos! Ik heb binnenkort ook een ochtendje vrij: de oppas van vrienden is terug van een reis en ze heeft nog tijd over. Ze is echt superlief en goed met kinderen. Ik wil haar graag voor een ochtend per week, zodat ik lekker eens m'n gang kan gaan.
Lekker dat je verlof is begonnen Framboos! Ik heb binnenkort ook een ochtendje vrij: de oppas van vrienden is terug van een reis en ze heeft nog tijd over. Ze is echt superlief en goed met kinderen. Ik wil haar graag voor een ochtend per week, zodat ik lekker eens m'n gang kan gaan.
woensdag 2 april 2008 om 10:23
Ik had eerst een vrouw als gyn, en die gaf veel te weinig info.
Dus na 6 maanden zwangerschap naar een andere gyn gegaan, een man, eentje met veel humor en begrip.
Toen ik aan het bevallen was, stonden er zeker wel 3 mannen in het bevallingskwartier (exclusief vriendlief) . Ik vind het eigenlijk jammer dat de bevalling zelf zo snel is gegaan. Na een kwartiertje persen was Xander er al. Maar was toen zo emo, dat het misschien wel beter was dat ze het zo snel mogelijk afhandelden.
Dus na 6 maanden zwangerschap naar een andere gyn gegaan, een man, eentje met veel humor en begrip.
Toen ik aan het bevallen was, stonden er zeker wel 3 mannen in het bevallingskwartier (exclusief vriendlief) . Ik vind het eigenlijk jammer dat de bevalling zelf zo snel is gegaan. Na een kwartiertje persen was Xander er al. Maar was toen zo emo, dat het misschien wel beter was dat ze het zo snel mogelijk afhandelden.
woensdag 2 april 2008 om 10:25
woensdag 2 april 2008 om 10:41
Witchke, hier ook geen vakantie gepland hoor,dit jaar zit het er niet in, misschien ff een weekje in eigen land ofzo, maar we willen nog zoveel... Straks natuurlijk weer een babykamertje inrichten, hoewel dat niet duur hoeft te zijn natuurlijk, maar eigenlijk moeten we nu wel ècht een grotere auto, dus dat kost al genoeg. Ik ben al blij dat ik manlief ervan heb kunnen overtuigen dat we ècht niet naar Turkije kunnen gaan dit jaar, want hij had dat nou eenmaal in zijn hoofd, maar dat zit er gewoon niet in. MIsschien dat we zijn moeder een paar weekjes naar NL kunnen laten komen als de baby er is.
woensdag 2 april 2008 om 10:59
woensdag 2 april 2008 om 11:15
Tommy ging net netjes slapen om 10:30! De zomertijd lijkt al gewend te zijn...Gaat het hier ook goed met de kindjes en de nieuwe tijd??
Ik merk dat Tommy om 19:00 niet meteen gaat slapen, maar stiekum gaat spelen!
Wat betreft een mannelijke VK..Denk toch dat een mannelijke gyneacoloog een ander soort man is dan een mannelijke VK.
Een mannelijke VK is vaak toch wat zacht van karakter volgens mij...En een gyneacoloog is 'gewoon' arts. Artsen zijn na mijn ervaring wat zakelijker, en hoe zeg je dat...hebben wat meer overwicht?
Nee...doen mij dan maar een mannelijke gyn!
Witch ik denk ook dat in jouw toestand destijds het maar beter was dat de baby snel kwam. Je was er zo aan toe om te bevallen!
En lang in de weeën liggen lijkt mij ook niet je van het hoor!
Wij gaan ook niet op vakantie. Laatste X was 3jaar terug. Tja, dat heb je als je aan de lopende band zwanger òf net bevallen bent in de zomer!
Layla grappig wat je zegt over moeder naar nederland laten komen voor de bevalling. Wij zaten ook een beetje in die situatie.. Mijn schoonmoeder woont dus ook in het buitenland en heeft per mei een huis gekocht bij ons in de buurt!! Zij zal daar deeltijd gaan wonen, en is zit dus ook op de eerste rang als ik bevallen ben....(uiteraard wil ik haar niet naast het bed)
Vorig jaar kwam ze pas na 3mnd op kraambezoek, dus dit is wel erg leuk voor dr...
Ik merk dat Tommy om 19:00 niet meteen gaat slapen, maar stiekum gaat spelen!
Wat betreft een mannelijke VK..Denk toch dat een mannelijke gyneacoloog een ander soort man is dan een mannelijke VK.
Een mannelijke VK is vaak toch wat zacht van karakter volgens mij...En een gyneacoloog is 'gewoon' arts. Artsen zijn na mijn ervaring wat zakelijker, en hoe zeg je dat...hebben wat meer overwicht?
Nee...doen mij dan maar een mannelijke gyn!
Witch ik denk ook dat in jouw toestand destijds het maar beter was dat de baby snel kwam. Je was er zo aan toe om te bevallen!
En lang in de weeën liggen lijkt mij ook niet je van het hoor!
Wij gaan ook niet op vakantie. Laatste X was 3jaar terug. Tja, dat heb je als je aan de lopende band zwanger òf net bevallen bent in de zomer!
Layla grappig wat je zegt over moeder naar nederland laten komen voor de bevalling. Wij zaten ook een beetje in die situatie.. Mijn schoonmoeder woont dus ook in het buitenland en heeft per mei een huis gekocht bij ons in de buurt!! Zij zal daar deeltijd gaan wonen, en is zit dus ook op de eerste rang als ik bevallen ben....(uiteraard wil ik haar niet naast het bed)
Vorig jaar kwam ze pas na 3mnd op kraambezoek, dus dit is wel erg leuk voor dr...
woensdag 2 april 2008 om 11:24
Nu breekt mijn klomp! Gister kleertjes besteld bij http://www.labito.nl vandaag al binnen!!
Terwijl ik nog steeds wacht op die kleertjes van onze site...
Terwijl ik nog steeds wacht op die kleertjes van onze site...
woensdag 2 april 2008 om 11:26
Hallo, Kaj ligt even lekker te slapen, dus kan even bijlezen. Men o men, dat jochie zit echt geen moment stil en alles wat kapot kon is inmiddels kapot (nou ja, dat is ietwat overdreven ).
Goh, leuk zeg babykamertjes, babynamen. Als ik het hier lees dan krijg ik wel een beetje de kriebels. Maar ik wacht nog even, misschien dat we het eind van dit jaar weer gaan proberen.
Haha, Framboos, Tommy die faxt. Lachen. Kaj pakt de telefoon,de afstandsbediening of iets wat een beetje langwerpig is en doet dat aan zijn oor. Dan gaat hij brabbelen. Zo grappig!
Leuk dat je schoonmoeder deze keer wel in de buurt is als je gaat bevallen.
Witchke, wij gaan half juni naar Menorca. Ook wel het buggy-eiland genoemd We gaan 8 daagjes lekker uitrusten en realxen in de zon. ls het goed is, is het daar dan 27 graden. En het is maar 2 uurtjes vliegen. Heb er echt super veel zin in.
Goh, leuk zeg babykamertjes, babynamen. Als ik het hier lees dan krijg ik wel een beetje de kriebels. Maar ik wacht nog even, misschien dat we het eind van dit jaar weer gaan proberen.
Haha, Framboos, Tommy die faxt. Lachen. Kaj pakt de telefoon,de afstandsbediening of iets wat een beetje langwerpig is en doet dat aan zijn oor. Dan gaat hij brabbelen. Zo grappig!
Leuk dat je schoonmoeder deze keer wel in de buurt is als je gaat bevallen.
Witchke, wij gaan half juni naar Menorca. Ook wel het buggy-eiland genoemd We gaan 8 daagjes lekker uitrusten en realxen in de zon. ls het goed is, is het daar dan 27 graden. En het is maar 2 uurtjes vliegen. Heb er echt super veel zin in.
woensdag 2 april 2008 om 11:31
Fijn dat het slapen al goed lukt in de zomertijd met Tommy !
Bij ons lukt het ook prima ! Al is Xander altijd al een droombaby geweest op vlak van slapen !
Inderdaad ik was er echt aan toe om te bevallen. Maar ik hoopte door te bevallen dat ik me geestelijk weer beter ging voelen en dat was echt niet het geval.
Ik hoop snel werk te vinden, en wil over een tweetal jaar vriend dan nog eens vragen om voor een baby te gaan. Bij tijden ben ik een klein beetje jarloers op jullie. Zo een klein baby'tje maakt me toch wel stiekem verliefd .. Maar ik weet dat het niet kan, heb geen werk, dus ook geen stabiele basis voor de baby te bieden. We zouden zelfs nu met werk financieel er niet uitkomen. Dan is er nog vriend, die percies twijfelt. Hij reageert nog altijd een beetje negatief, als ik over baby's begin, en hoopt dat Xander snel groot is
. Ik hoop echt dat zijn visie een beetje gaat veranderen. Ik wil nl later als we er weer aantoe zijn nl, spiraal er laten uithalen, en dan op consult naar de psychiater om te bespreken of ik nog AD kan slikken tijdens de zwangerschap. Want ik wil niet meer meemaken wat ik meegemaakt heb . (denk ook dat het nog een beetje de angst is van mijn vriend)
Ik heb altijd al gedroomd van twee kindjes en wil niet dat mijn vorige PPD dat in de weg zal staan. Want nu gaat het zo goed met me. En het gaat ook enorm goed met Xander.
Bij ons lukt het ook prima ! Al is Xander altijd al een droombaby geweest op vlak van slapen !
Inderdaad ik was er echt aan toe om te bevallen. Maar ik hoopte door te bevallen dat ik me geestelijk weer beter ging voelen en dat was echt niet het geval.
Ik hoop snel werk te vinden, en wil over een tweetal jaar vriend dan nog eens vragen om voor een baby te gaan. Bij tijden ben ik een klein beetje jarloers op jullie. Zo een klein baby'tje maakt me toch wel stiekem verliefd .. Maar ik weet dat het niet kan, heb geen werk, dus ook geen stabiele basis voor de baby te bieden. We zouden zelfs nu met werk financieel er niet uitkomen. Dan is er nog vriend, die percies twijfelt. Hij reageert nog altijd een beetje negatief, als ik over baby's begin, en hoopt dat Xander snel groot is
Ik heb altijd al gedroomd van twee kindjes en wil niet dat mijn vorige PPD dat in de weg zal staan. Want nu gaat het zo goed met me. En het gaat ook enorm goed met Xander.
woensdag 2 april 2008 om 11:36
Wij hebben nog geen vakantie gepland. Dat doen we ook eigenlijk nooit! We zijn van het kamperen. We denken er aan om misschien naar Denemarken te gaan dit jaar. Ligt ook een beetje aan het weer. Wij beslissen dat altijd een week of 2 van te voren. Vorig jaar zijn we in juni een lang weekend in een Wigwam geweest bij Slagharen, in juli een weekje ergens in Limburg enn in augustus een weekje in de Ardennen. Ole was toen nog zo klein, dus we wilden toen niet al te ver met hem rijden.
woensdag 2 april 2008 om 12:10
Lilien Tommy is dus ook gek op afstandbedieningen...Hij weet ze altijd op te sporen, waar ik ze ook verstop! Denk dat ik vanmiddag eens ga kijken bij de bart smit naar een baby telefoon!!
Witch het is ook helemaal niet erg als er een aantal jaartjes tussen Xander en de 2de spruit zit toch? Jij hebt gewoon nog wat leuks in het verschiet! Straks is Xander wat groter en zelfstandiger zodat je niet met 2 baby's loopt te zeulen. Of ze kunnen samen in bad, zoals bij Fachat!
Fachat, Kaj kan zichzelf zeker al wel afdrogen enzo of niet?
Witch het is ook helemaal niet erg als er een aantal jaartjes tussen Xander en de 2de spruit zit toch? Jij hebt gewoon nog wat leuks in het verschiet! Straks is Xander wat groter en zelfstandiger zodat je niet met 2 baby's loopt te zeulen. Of ze kunnen samen in bad, zoals bij Fachat!
Fachat, Kaj kan zichzelf zeker al wel afdrogen enzo of niet?
woensdag 2 april 2008 om 14:20
Hier zijn afstandsbedieningen en muizen (van de compu) ook een mega hit. Finn schuurt er het huis voor door.
We hebben hem al een eigen muis gegeven en ook een baby telefoon, maar die zijn lang niet zo interessant als die van ons.
Haha, Finn houdt ook alles tegen (of achter) zijn oor om te telefoneren, erg grappig gezicht.
Pff, ben de hele dag alleen maar aan het voorbereiden voor volgende week. Kom verder nergens aan toe verdorie.
Printer was ook nog eens stuk, altijd op het juiste moment. Gelukkig andere printer gevonden. Nu nog kijken of ze het voor mij kunnen inbinden. Kom later wel weer terug.
Oh ja, update over gesprekje met baas betreffende promotie. Hij had promotie aangevraagd voor me en heeft gevochten, maar hoge heren zijn te zwitsers en vinden dat je geen promotie kan krijgen als je 4 maanden met zwangerschapsverlof bent geweest. Dit ik moet dit jaar voor de promotie gaan als ik een kleintje in 2009 wil krijgen.
We hebben hem al een eigen muis gegeven en ook een baby telefoon, maar die zijn lang niet zo interessant als die van ons.
Haha, Finn houdt ook alles tegen (of achter) zijn oor om te telefoneren, erg grappig gezicht.
Pff, ben de hele dag alleen maar aan het voorbereiden voor volgende week. Kom verder nergens aan toe verdorie.
Printer was ook nog eens stuk, altijd op het juiste moment. Gelukkig andere printer gevonden. Nu nog kijken of ze het voor mij kunnen inbinden. Kom later wel weer terug.
Oh ja, update over gesprekje met baas betreffende promotie. Hij had promotie aangevraagd voor me en heeft gevochten, maar hoge heren zijn te zwitsers en vinden dat je geen promotie kan krijgen als je 4 maanden met zwangerschapsverlof bent geweest. Dit ik moet dit jaar voor de promotie gaan als ik een kleintje in 2009 wil krijgen.
woensdag 2 april 2008 om 14:46
Ha, hier ook twee aapjes die dol zijn op de afstandsbedieningen! Vooral Hugo vindt het helemaal geweldig en maakt ze continu zoek. (lief kind)
Mich, wat is Morris toch snel! Ik vind die van mij al zo actief, maar dat is nog niets vergeleken bij Morrisje!
Lara, ik denk dat Hugo heel het kruipen ook overslaat. Hij doet het gewoon niet, maar kan wel staan en een paar wankele stapjes zetten. Ook kan hij al twee maaden zelf gaan zitten vanuit elke houding, dus ik denk dat hij kruipen voor mietjes vindt en er gewoon niet aan begint! Steijn kan wel kruipen. Op vloerbedekking! Wij hebben een houten vloer en daar tijgert hij op, maar boven in zijn kamertje kruipt hij! Het zal beneden wel te glad zijn, ofzo.
Mich, wat is Morris toch snel! Ik vind die van mij al zo actief, maar dat is nog niets vergeleken bij Morrisje!
Lara, ik denk dat Hugo heel het kruipen ook overslaat. Hij doet het gewoon niet, maar kan wel staan en een paar wankele stapjes zetten. Ook kan hij al twee maaden zelf gaan zitten vanuit elke houding, dus ik denk dat hij kruipen voor mietjes vindt en er gewoon niet aan begint! Steijn kan wel kruipen. Op vloerbedekking! Wij hebben een houten vloer en daar tijgert hij op, maar boven in zijn kamertje kruipt hij! Het zal beneden wel te glad zijn, ofzo.