even een vraag..
donderdag 14 juni 2012 om 18:55
quote:max_xam schreef op 14 juni 2012 @ 18:53:
zoals in ander topic te lezen is ben ik gedumpt.
Ze heeft namelijk mijn huissleutel nog.
Als ze me echt niet meer wil zou ik dan de huissleutel al lang niet in de brievenbus gehad hebben?
echt put je hoop uit dat ze niet eens d moeite heeft genomen je sleutel terug te geven???
Niet doen, dat is echt heel sneu.
Als ze me echt niet meer wil zou ik dan de huissleutel al lang niet in de brievenbus gehad hebben?
echt put je hoop uit dat ze niet eens d moeite heeft genomen je sleutel terug te geven???
donderdag 14 juni 2012 om 18:56
quote:max_xam schreef op 14 juni 2012 @ 18:53:
?
Verder: nee. Ze had geen zin om een eind om te fietsen om die sleutel in je bus te dumpen. Ze is namelijk met vriendinnen de hort op.
?
Verder: nee. Ze had geen zin om een eind om te fietsen om die sleutel in je bus te dumpen. Ze is namelijk met vriendinnen de hort op.
donderdag 14 juni 2012 om 18:57
quote:liselore3punt0 schreef op 14 juni 2012 @ 18:55:
[...]
ik stel me daar vragen by.
ze hier boos vertrokken, dat ze de sleutel toen hier achter liet???
ik put er geen hoop uit,
Ik hoop gewoon dat het goedkomt....
[...]
ik stel me daar vragen by.
ze hier boos vertrokken, dat ze de sleutel toen hier achter liet???
ik put er geen hoop uit,
Ik hoop gewoon dat het goedkomt....
donderdag 14 juni 2012 om 19:01
quote:max_xam schreef op 14 juni 2012 @ 18:59:
[...]
als hier iets weg is, dan zal ze wel merken met wie ze gesold heeft.
Gefeliciteerd, met deze stelling en de voorgaande mbt hoop heb je level 2 in creepiness behaald. Je mag nu uit drie nieuwe vaardigheden eentje kiezen:
1. Stalken
2. Jezelf in slaap huilen na sex met een ONS
3. Een nieuwe geaardheid kiezen.
[...]
als hier iets weg is, dan zal ze wel merken met wie ze gesold heeft.
Gefeliciteerd, met deze stelling en de voorgaande mbt hoop heb je level 2 in creepiness behaald. Je mag nu uit drie nieuwe vaardigheden eentje kiezen:
1. Stalken
2. Jezelf in slaap huilen na sex met een ONS
3. Een nieuwe geaardheid kiezen.
donderdag 14 juni 2012 om 19:03
donderdag 14 juni 2012 om 19:06
quote:max_xam schreef op 14 juni 2012 @ 19:03:
[...]
das niet van grote mond. maar een rotstreek uithalen vraagt voor een rotstreek trug, of niet?
Nee.
In de volwassene wereld doen we dat niet. Dan gaan we een gesprek aan, en als we het niet met woorden kunnen oplossen halen we er een derde partij (wederzijdse vrienden, of politie) bij.
[...]
das niet van grote mond. maar een rotstreek uithalen vraagt voor een rotstreek trug, of niet?
Nee.
In de volwassene wereld doen we dat niet. Dan gaan we een gesprek aan, en als we het niet met woorden kunnen oplossen halen we er een derde partij (wederzijdse vrienden, of politie) bij.
donderdag 14 juni 2012 om 19:06
Jongen, doe eens iets anders:
Neem jouw hand
Grijp ermee in jouw kruis
Voel je je ballen zitten? Ja? Goed zo. Nu je weet waar ze zitten kan je verscheidene dingen doen:
1. Een nieuw slot op de deur
2. Nu je weet waar ze zijn, kan je jezelf ook nog behelpen. Als je zulke bedreigingen en wanhopig gezeur in dezelfde adem blijft uiten dan je zal dit nog voor geruime tijd alleen mogen doen
Succes!
Neem jouw hand
Grijp ermee in jouw kruis
Voel je je ballen zitten? Ja? Goed zo. Nu je weet waar ze zitten kan je verscheidene dingen doen:
1. Een nieuw slot op de deur
2. Nu je weet waar ze zijn, kan je jezelf ook nog behelpen. Als je zulke bedreigingen en wanhopig gezeur in dezelfde adem blijft uiten dan je zal dit nog voor geruime tijd alleen mogen doen
Succes!
donderdag 14 juni 2012 om 19:07