kattenopvang
donderdag 14 juni 2012 om 19:56
Heb je buren die de katten kunnen verzorgen?
Wij hebben 1 poes en onze buurrvrouw verzorgt haar als we op vakantie gaan. Ik vind het prettig als ze in haar eigen omgeving kan blijven. En de buurvrouw is erg bekend voor haar. De poes blijft wel in ons huis en de buurvrouw komt een paar keer per dag binnen, laat haar even buiten etc. Werkt prima en is ook goedkoop, maar dat laatste is minder belangrijk.
Wij hebben 1 poes en onze buurrvrouw verzorgt haar als we op vakantie gaan. Ik vind het prettig als ze in haar eigen omgeving kan blijven. En de buurvrouw is erg bekend voor haar. De poes blijft wel in ons huis en de buurvrouw komt een paar keer per dag binnen, laat haar even buiten etc. Werkt prima en is ook goedkoop, maar dat laatste is minder belangrijk.
donderdag 14 juni 2012 om 20:37
quote:doxycycline schreef op 14 juni 2012 @ 17:59:
Heel veel is te vinden op deze site: http://www.blijehuisdieren.nl/
Ik weet een heleboel opvangen, maar ik weet niet of jij in mijn regio woont. In welke regio zoek je opvang?zuid-holland
Heel veel is te vinden op deze site: http://www.blijehuisdieren.nl/
Ik weet een heleboel opvangen, maar ik weet niet of jij in mijn regio woont. In welke regio zoek je opvang?zuid-holland
donderdag 14 juni 2012 om 20:38
quote:loesloes123 schreef op 14 juni 2012 @ 17:57:
echt,ik vraag normaal of jullie wel een goedkope opvang weten.
gaan jullie zo reageren. jullie lijken wel kinderen
Als jij nou ook nog reageert op mijn normale vragen?
quote:himalaya schreef op 14 juni 2012 @ 17:53:
En wat vind jij goedkoop?
Is er niemand in de buurt die voor je katten wil zorgen en/of in jullie huis willen zitten?
echt,ik vraag normaal of jullie wel een goedkope opvang weten.
gaan jullie zo reageren. jullie lijken wel kinderen
Als jij nou ook nog reageert op mijn normale vragen?
quote:himalaya schreef op 14 juni 2012 @ 17:53:
En wat vind jij goedkoop?
Is er niemand in de buurt die voor je katten wil zorgen en/of in jullie huis willen zitten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje