Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
iami: ik heb het even nagekeken maar het is echt vvv bonnen via gfk, bol.com is via tns nipo.
Kunnen TNS NIPO leden ook anderen lid maken? Bedrijf waar ik gewerkt heb, maakte gebruik van die panels, maar ben er nooit helemaal achter gekomen hoe je daar in komt.
Ik ben lid van 2 verschillende panels van GFK.

GFK Consumerjury, daar kan ik ook voor VVV bonnen sparen en GFK Intomart daar kan ik niet voor VVV bonnen sparen, maar wel voor Bol.com en nog wat andere bonnen.
Ah, ik zit bij Gfk Intomart, vandaar het verschil.
Die actie van boots met de zonnebrand is toch 21 juni? Of was het twee dagen.

Hier in de folder staat 21 juni.

Zou het per vestiging verschillen?
Misschien niet helemaal vrekkerig, maar ik vermoed dat ik hier niet de enige ben die het doet; weet iemand van jullie toevallig hoe snel AQ Services mysteryshopbezoeken uitbetaalt? Ik kan het op de site nergens vinden.
http://www.lekkerlevenmetminder.nl

Over sparen, besparen, consuminderen en financiële vrijheid
Gisteren nog een paar Fitflop-slippers gekocht, vanwege mijn hielspoor kan ik verder nergens op lopen. Volgende week ga ik zooltjes aan laten meten, en mag ik op zoek naar beige gaatjesschoenen.

Schuurman Schoenen heeft opruiming, en ik heb eerst maar eens alle Fitflop uit de rekken gehaald. Eén paar (zilverkleurig) stond er twee keer in, de ene afgeprijsd naar 49 euro, en het andere paar afgeprijsd naar 39 euro. Zo zie je weer hoe willekeurig er geprijsd wordt. Ik heb dus mooi die van 39 euro meegenomen.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Yin schreef op 14 juni 2012 @ 21:54:

Kunnen TNS NIPO leden ook anderen lid maken? Bedrijf waar ik gewerkt heb, maakte gebruik van die panels, maar ben er nooit helemaal achter gekomen hoe je daar in komt.Je kunt alleen via een respondent aangemeld worden (dus een lid van TNS nipo, die moet dan je e-mail adres doorgeven) maar dat lid krijgt daar geen aanbrengpremie voor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik kreeg proefje John Frieda shampoo + conditioner in de bus.

Soms weet ik helemaal niet meer wat ik allemaal aangevraagd heb!
Snoesje, ik heb ook steunzolen en kan nog best wel vlotte schoenen vinden. Mijn favoriete schoenen zijn van het merk Footnotes, deze hebben een uitneembaar voetbad zodat je je eigen zooltjes erin kunt doen. Je moet maar eens op hun website kijken.
Yasuko, die proefjes kreeg ik gisteren ook en ik heb ze vanmorgen gebruikt, wel fijn spul. Nu nog wachten tot John Frieda weer in de aanbieding is.
quote:layla1969 schreef op 15 juni 2012 @ 10:34:

Snoesje, ik heb ook steunzolen en kan nog best wel vlotte schoenen vinden. Mijn favoriete schoenen zijn van het merk Footnotes, deze hebben een uitneembaar voetbad zodat je je eigen zooltjes erin kunt doen. Je moet maar eens op hun website kijken.Vlakbij mijn werk zit een zaak met best wel aardige modellen. Ik heb er al regelmatig "niet-lastige" schoenen gekocht. Toen de verkoopster zag dat ik nu Fitflop droeg (heeft zij niet in het assortiment) zei ze meteen dat ik waarschijnlijk zooltjes moest aanvragen. Footnotes verkopen ze daar ook.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Snoes, Wolky's hebben ook vaak uitneembare binnenzolen. Toen ik last van een hielspoor had pasten mijn steunzolen er in veel gevallen zonder problemen in.

Ook in de wat meer pump-achtige modellen.
quote:himalaya schreef op 15 juni 2012 @ 09:57:

[...]

Je kunt alleen via een respondent aangemeld worden (dus een lid van TNS nipo, die moet dan je e-mail adres doorgeven) maar dat lid krijgt daar geen aanbrengpremie voor.Dankje voor je reactie. Mocht een TNS NIPO respondent er zin in hebben, ik word graag aangemeld!
quote:yasuko schreef op 15 juni 2012 @ 10:13:

Ik kreeg proefje John Frieda shampoo + conditioner in de bus.

Soms weet ik helemaal niet meer wat ik allemaal aangevraagd heb!Same here! Lekker spul toch fijn want ik zou het niet zo snel kopen.. alleen in een vette aanbieding, zoals vorige week bij Etos (1+1 gratis).
Beste vrekkers, hier een regelmatige meelezer. Ik vind hier vaak nuttige tips, dank jullie wel!

Ik hoop dat ik jullie lastig mag vallen met een GTA vraag. Ik heb uit de Blije Doos van Prenatal een GTA bon die je kunt opsturen om 10 euro korting terug te krijgen op 2 pakken Pampers. De kassabon moet je meesturen. Nu staat er op de bon dat de actie niet geldig is in combinatie met andere kortingen. Betekent dat dat ze echt gaan controleren of de prijs op de kassabon wel precies de gangbare prijs is die in die betreffende winkel geldt? En dat ik ze dus niet met korting kan kopen in een 3 voor 2 actie of iets dergelijks? Of gaat het hier niet om acties van de verkopende winkels maar puur over het combineren met andere acties van Pampers zelf, dat je bijv. niet 2 bonnen tegelijk mag insturen?

Ik heb deze vraag ook al gesteld bij het Baby vrekking topic, maar aangezien daar nog niet zoveel mensen meeschrijven en hier de grote GTA experts zitten dacht ik dat er hier vast wel iemand bij zit die hier ervaring mee heeft. Alvast bedankt!
@nicole: geen ervaring met deze specifieke gta-bon. Vaak staat er in de voorwaarden 'niet in combinatie met andere acties'. Ik heb wel vaker producten gekocht bijv 2+1 gratis en dan van 1 product GTA ingestuurd en dat is nooit een probleem geweest. Meestal mag je maar 1 bon per adres/huishouden gebruiken (staat ook altijd in de voorwaarden).

ik denk dat je best een 2+1 gratis of andere aanbieding kunt kopen en dan de bon insturen.
De samples van Vichy-dagcreme ijn binnen, erg lekker spul. Dit merk wordt alleen bij apotheken verkocht toch? Of ook bij de Ici-Paris? Want daar heb ik nog bonnen voor. Maar volgens mij is de Vichy niet zo'n hele dure dagcreme.
Ik heb de samples van Vichy ook gekregen
Gister weer lekker gevrekt.. 22 artikelen (waarvan 17 boeken) voor 74 euro gescoord bij het Boekenfestijn in Leeuwarden. Ook het ritje er naartoe was gratis, omdat ik mooi op mijn studentenov kon reizen.

Daarnaast heb ik gister bij Kruidvat ook nog eens de gratis after sun lotion en 4 gratis wenskaarten die je bij aankoop van een velletje postzegels kreeg, gehaald.
quote:mevrouw_stemband schreef op 11 juni 2012 @ 22:33:

Ik zie nu dat mijn link is verwijderd als zijnde spam. Ik snap die grens niet; we mogen wel links plakken voor GTA's enzo, dat is toch ook reclame?Ik heb een tijdje geleden voor een zelfde soort post een ban gekregen. Ik zou dus iedereen in dit topic willen aanraden niet dat soort linkjes te posten...
.
van de week ook de 'WatHandig' bij de appie meegenomen, want daar zit een gta-bon in voor ambi-pur. Ik zag dat er voorin ook twee ansichtkaarten zaten, omdat ah zoveel jaar bestaat. Zijn leuke felicitatiekaarten, dus mooi meegenomen.
quote:nicole123 schreef op 15 juni 2012 @ 13:34:

Ik heb uit de Blije Doos van Prenatal een GTA bon die je kunt opsturen om 10 euro korting terug te krijgen op 2 pakken Pampers. De kassabon moet je meesturen. Nu staat er op de bon dat de actie niet geldig is in combinatie met andere kortingen. Betekent dat dat ze echt gaan controleren of de prijs op de kassabon wel precies de gangbare prijs is die in die betreffende winkel geldt? En dat ik ze dus niet met korting kan kopen in een 3 voor 2 actie of iets dergelijks? Of gaat het hier niet om acties van de verkopende winkels maar puur over het combineren met andere acties van Pampers zelf, dat je bijv. niet 2 bonnen tegelijk mag insturen?

Ik zou 't gewoon doen (3 voor de prijs van 2 kopen) en dan zou ik de pampers wel apart afrekenen en op de kassabon bij het totaalbedrag '-10 euro met bon' ofzo schrijven.
quote:nicole123 schreef op 15 juni 2012 @ 13:34:

Beste vrekkers, hier een regelmatige meelezer. Ik vind hier vaak nuttige tips, dank jullie wel!

Ik hoop dat ik jullie lastig mag vallen met een GTA vraag. Ik heb uit de Blije Doos van Prenatal een GTA bon die je kunt opsturen om 10 euro korting terug te krijgen op 2 pakken Pampers. De kassabon moet je meesturen. Nu staat er op de bon dat de actie niet geldig is in combinatie met andere kortingen. Betekent dat dat ze echt gaan controleren of de prijs op de kassabon wel precies de gangbare prijs is die in die betreffende winkel geldt? En dat ik ze dus niet met korting kan kopen in een 3 voor 2 actie of iets dergelijks? Of gaat het hier niet om acties van de verkopende winkels maar puur over het combineren met andere acties van Pampers zelf, dat je bijv. niet 2 bonnen tegelijk mag insturen?

Ik heb deze vraag ook al gesteld bij het Baby vrekking topic, maar aangezien daar nog niet zoveel mensen meeschrijven en hier de grote GTA experts zitten dacht ik dat er hier vast wel iemand bij zit die hier ervaring mee heeft. Alvast bedankt!Je moet gewoon een kassabon hebben waar minstens twee pakken op staan. Ze bedoelen dat je niet meer kortingsbonnen kan gebruiken op diezelfde kassabon.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven