Mode & Beauty alle pijlers

Vintage & modegeschiedenis

08-01-2012 19:54 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze een topic voor vintage liefhebbers. Om te praten over leuke winkels, aankopen en websites... maar ook het delen van leuke inspiratie foto's etc. etc..

Om Wikipedia te quoten, met de hier door mij bedoelde defenitie van 'vintage:' "Vintage omvat oude kleding, schoeisel en accessoires waarvoor een hernieuwde belangstelling bestaat. Meestal gaat het om designerkleding of met de hand gemaakte kledingstukken die typisch zijn voor een bepaalde tijdgeest en die een zekere stilistische waarde hebben"

Voor mij staat de term vintage dus voor de liefde van mode uit de geschiedenis, tot de jaren '80, al dan niet gedragen/tweedehands. Ik werk al jaren in de vintage branche en heb een doorgewinterde liefde voor modegeschiedenis, en hoop op deze manier mede-enthousiasten te ontmoeten!
Hahahahaha

Maar wel beter dan die EK-dirndls uit Duitsland. Heel toepasselijk vanavond!
Hahaha lellek he
Best wel ja. Al was oranje al nooit mijn favoriete kleur.
Nee de mijne ook niet
Oke, ik ga een poging doen tot het plaatsen van de foto's. Wat een crisis. Ik ben echte een foto kneus. Ik verwijder ze denk ik wel weer, aangezien ze niet eeeeeeeuwen in de openbaarheid hoeven

*weg is weg*
*....*
Tot over een uurtje of twee, dan wis ik ze ;)
Wünderschon FD! Ik hou van oranje ;)
OH wat coooool GD!!!! (L) it!!!!
Leuk druifje, je zag er prachtig uit!
Ik heb een heeeel leuk vintage pakje gekringloopt (zie kringloop topic)

Verder komt er eerdaags een mooie vintage-filled pakketje mijn kant op sinds tijden *excited*
Druifje, je zag er echt super uit
FD, waar was je vanmiddag? Was in Utrecht en wilde naar je shopje maar je was er niet ;-(

Toen maar bij Giensch geshopt. En Sussies, ben 2 mooie jurken rijker.
Ik was er wel!
:(:(:( ohmmmm jammer ook
Hoe laat? Ik was er rond 14:15...
Oh shit.... ik was er wat later, maar Robin is er normaal dan sowieso.... Maar was Robin er niet?
De score van vandaag

quote:fiftiesdarling schreef op 15 juni 2012 @ 21:12:

Oh shit.... ik was er wat later, maar Robin is er normaal dan sowieso.... Maar was Robin er niet?Ik heb niemand gezien behalve de portier....
Wat een leuke jurk ceci, zat die riem erbij of heb je die apart gekocht?

Mooi figuur heb je trouwens
Ja die kan je dus open doen, de deur! Of bedoel je een portier-mens.... want die hebben we niet?
Dank je pearle! Riem heb ik apart erbij gekocht. :-)
quote:fiftiesdarling schreef op 15 juni 2012 @ 21:19:

Ja die kan je dus open doen, de deur! Of bedoel je een portier-mens.... want die hebben we niet?

Ja, de deur was idd wel open, maar als er niemand in het shopje is winkelt het lastig en rekent het lastig af . Ook bij de kapper ernaast was er niemand.

Dan heb ik waarschijnlijk werklui gezien.
ZO stom! Kut, ja ik had op de FB pagina gezet dat mensen ff moeten bellen als ze langs willen komen,.... maar niet iedereen checkt dat, sorry! Ik was er wel gewoon, ook om de hoek voor een boodschap echt -_- sorry!!!
Geeft niet, ik hoop alleen dat ik nog een keer een vrijdag vrij heb... want normaal werk ik dan. Als ik je telnr bij de hand had gehad, had ik ook even een belletje gegeven, maar ik heb geen smartphone dus kon het ook niet opzoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven