Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Nee he, Suze.. Echt niet leuk voor je. Man ook in de war ervan?

Wel weer goed geslapen vannacht?

Star wat een poepie!! Heb je 'm of haar al in huis? Wat vind Ceetje??

Fijn van de psz, Amalia! Vanaf nu volledige ochtenden?

Was je thuis meer actief of juist meer tijd aan B. besteed?

Naatie, retespannend!!! Hoop dat het allemaal goed gaat..

Gebaren gaat goed! Het is gewoon heel veel woorden leren in korte tijd. Vriend en ik gebaren om te oefenen ook met elkaar, soms wel handig haha!

Hel, wanneer krijg je de sleutel? Goed bericht, kun je mooi kiezen toch?

Ik zal even zoeken in schuur, Jin. Naar de namen van de winkels. Ik denk dat jij er bij 1 al geweest bent zo te lezen?
Hai!

Amalia: ha dat zou ik echt niet relaxed vinden, als vriend zo beneden bleef zitten. Maar ja jij zit er al zo in natuurlijk!~fijn dat Laurens het leuk vond en fijn dat je nu mag shoppen voor een leuke tas! Met bijpassend broodtrommeltje dan hè!

Naatie: jemig wat spannend! Weten ze al wat het wordt? Wanneer heb jij eigenlijk de echo? Willen jullie het weten?

Hel: fijn dat er bij beiden plek is. Ben je ook bij beiden geweest of dat nog niet? Gewoon alvast ingeschreven?
Bridges markt-dag vandaag?
Spannend Naat! Ik hoop voor haar dat het doorzet. Dan is ze er maar vanaf, ha ha. Ik had dat op een gegeven moment bij Berend. Zat ik in die weeën, dacht ik: was het maar morgen, dan ben ik van die pijn af.

Heeeee, de zon!!! Kan ik idd mooi shoppen met Laurens zodra Berend wakker wordt!
ja compu, vanmorgen al brood gehaald maar rotweer... ga elke week, gezellig. voor ties een soepstengel halen...
Bij het Stoepje he. Ik ben C. Zoon-fan momenteel. Maar op zaterdag de kaascroissants en Woepies bij het Stoepje op de markt.

Heb je het al gelopen? En hoe zou je dat dan doen met Ties ernaast?
ties gaat nog prima op het plankje gelukkig. nog niet helemaal naar markt gelopen, weer is elke keer prut helaas...

woepies zijn jummie!!! haal jij altijd hier brood dan?
Compu, ik las in de Jonge Gezinnen een stukje over iemand die al met 10mnd met gebarentaal is begonnen. Dit kindje was niet doof hoor trouwens. Het grappige was dat dat kindje al met 14 mnd dingen aangaf met zijn handen, dus al echt 'praat'. Hij kende al zo'n 25 woorden. Ik denk dat het met gebarentaal sneller kan gaan dan met gewoon praten, of is dat niet zo? Het is wel handig, ook voor vriend en jou. Als je elkaar op een feestje ofzo niet kan verstaan, of in de kroeg. Of als je in de kerk zit ofzo en je kan niet praten.

Laurens mag nu 2 ochtenden per week komen. Als hij 3 is mag hij 3 ochtenden komen. Meer kan helaas niet. Ik vind het wel weinig, maargoed, zo is het overzichtelijk. Hij gaat nu wo en vr en op di speelt hij met zijn nichtje. Hier of bij haar, om en om. Dus we zijn al bijna de hele week voorzien

Bridges, vindt Ties de markt leuk? Ik vind het wel leuk, maar ik vind het zo druk en ben bang Laurens kwijt te raken omdat hij moet lopen. Nog 27 dagen en b en l kunnen weer in de dubbele wagen (hoezo, aan het aftellen...)
oh, gelijk gepost Bridges, Ties op het plankje dus :-)
ik kan morgen ook wel even naar de markt, goeie. Onee, kan niet...
ja wij vinden het leuk maar markt hier is heel klein en overzichtelijk en niet heel druk. en dan met plankje bprima te doen hoor...
Ben ik ook weer even, mijn mams en ik hebben net de werkkamer afgemaakt met behang, 1 muur met hetzelfde als wat Juud in de wc heeft. Is erg mooi geworden! Zit nu te wachten op Mr J.
Stressed is just desserts spelled backwards
foto?
WAt ben je druk mal, goed zeg!
Actief hoor Mal! Fijn dat je moeder ging helpen.

Bridges, ik ga dinsdag altijd naar mijn oma (zonder CG) en combineer dat met winkels (vandaar het luxe brood). Ik was gisteren in de Deense winkel trouwens, jeweetwel.

Welk brood heb jij altijd van het Stoepje?

Jinny; de Fietsfabriek (fietsen) , Zeezicht (daar was jij geloof ik) en der Lieblingshollander (met puntjes, Marheinekehalle in Kreuzberg). De laatste heeft ca. 150 ned. producten, binnenkort open!
Oja Amalia, over de gebaren.. Wij zijn begonnen bij 1 a 1,5 jaar. Dat zijn babygebaren, ik denk dat degene dat ook deed? We doen nu nederlands ondersteund met gebaren. Dat is overigens geen logische overstap, sommige hadden we verkeerd aangeleerd helaas.

Ze leren sneller gebaren dan praten, dat klopt. Dat is nu de hoofdreden dat we gebaren, ze moet leren communiceren.

Morgen gaan we met school naar een boerderij, dan leert ze er vast weer wat bij.

Momenteel is de stofzuiger helemaal hot! Voor 0,20 eurocent gescoord op de rommelmarkt, 8 euro batterijen. Maar leuk!!
Stelletje kletskonten

Naat al nieuws van je zusje? Spannend!

Compu, heb nijn al in huis. Ceetje heb ik nog nooit zo horen gillen van het lachen

Leuk zo'n stofzuiger met geluid. Fijn voor mama ook

Amaal, klinkt als een leuke psz!
Laatste nieuws van mn zusje is dat om 18.15. 5 cm ontsluiting is geconstateerd

Spannend dus.

Vanmiddag bij het cb bureau geweest. Mhh..was niet echt leuk. Ze schrok dat hij maar zo weinig woorden sprak. Hij zit echt in de onderste rij. Over 3 maanden moet Tobias weer terug komen of er wat verbeterd is. En anders gaan ze stappen ondernemen...??

Het gesprek was niet echt leuk, ze deed echt als of er wat verschrikkelijks aan de hand was. Ze deed echt zo ontzettend geschokt toen ik vertelde welke woorden hij zei.

Pfff..
Spannend naat! hopelijk schiet het snel verder op... Balen van het cb en erg stom dat ze zo reageerde... Tsja het komt vast vanzelf toch?

Compu: ah zo! Ik snap het brood! Pakje van Fieke wat zo leuk afkleedt ( ) komt uit het deense winkeltje. en heb voor ties ook nog een shirt gekocht, zaterdag hadden ze 10 % korting... Ze hadden ook zo'n mooi horloge maar dat kreeg ik toch niet voor elkaar bij bridgesvriend...
Nouououou Naaat! Ik zou me niet zoveel zorgen maken over de woordenschat. Wat flauw! Laurens is de afgelopen 3 weken ineens onwijs veel gaan praten, het kan dus zomaar opeens gebeuren hoor. Ze maken je zo aan het schrikken, heel stom. Kijk, als er echt een achterstand is, tsja. Hij gaat heus wel praten hoor.

Maargoed, ik ben geen deskundige, en als ze vinden dat er wat aan gedaan moet worden, tja. Maar hij is nét 2, come one, relax hoor. Geen zorgen maken meissie.

Houdt je zus op de hoogte van de onsluiting? Grappig. Als ze nog praatjes heeft gaat het nog niet komen ha ha. Maar je weet maar nooit, voor je het weet ben je tante. Spannend!!
quote:bridges6 schreef op 02 april 2008 @ 20:40:

Compu: ah zo! Ik snap het brood! Pakje van Fieke wat zo leuk afkleedt ( ) komt uit het deense winkeltje. en heb voor ties ook nog een shirt gekocht, zaterdag hadden ze 10 % korting... Ze hadden ook zo'n mooi horloge maar dat kreeg ik toch niet voor elkaar bij bridgesvriend...je hebt net een kind gebaard, dan heb je toch wel een horloge verdiend....
Geen zorgen maken Naat Gewoon zelf heel veel voorlezen en veel praten in de komende drie maanden.
Jaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh ik ben tante geworden van een lief neefje Dante !!

Ik ga er zo gelijk even naar toe.
quote:amalia schreef op 02 april 2008 @ 20:44:

[...]

je hebt net een kind gebaard, dan heb je toch wel een horloge verdiend.... dat vond ik dus ook maar hij vind 135 euro teveel.Bosje bloemen leek hem beter...
Gefeliciteerd Naat! Super! Veelplezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven