Mijn schoonoudermoeder

15-06-2012 22:46 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of liever gezegd, mijn schoonmoeder.

Wat een mens.

Wat een ongelooflijk mens.

Hoe heeft ze het voor elkaar elkaar gekregen?

Ze heeft een zoon opgevoed die zoveel kan, zoveel ziet, en zo'n....goed persoon is. Ze zien elkaar weinig, te weinig vind ik,en dit zeg ik ook, maar het is niet mijn moeder, niet mijn zoon,

Gut, wat ik wil met dit -anonieme- topic? Geen idee eigenlijk, ik lees al die verhalen over de ellendige schoonouders, en over hoeveel futiliteiten,over de ergernissen kunnen ontstaan, dat ik niet, echt niet, snap, dat deze mensen die de man hebben voortgebracht waar je van houdt, (en ja... mishandelingen enzo, dat tel ik niet mee) er toch echt hebben toe bijgedragen dat hij is wie hij is. En mijn schoonmoeder is daar een voorbeeld in, zij is alles wat ik niet ben en omgekeerd, maar ik bewonder haar. Enorm.

Dus kortom, een lang en warrig relaas samengevat. Ik en mijn schoonmoeder zullen nooit beste vriendinnen worden, zij zal nooit miijn moeder worden, ik nooit haar dochter. Maar hoe verschillend we ook zijn, zij heeft iets gedaan wat ik ooit hoop te bereiken. Een goed en mooi persoon helpen te worden wie hij is.

En nu ga ik aan de chocola, want als het nog niet duidelijk was, mega zwangerschapshormonen hier.

Ok....
ik snap er niets van.
Ik snap je wel en vind het schattig. Mijn schoonmoeder is een raar mens en ik ben altijd verwonderd dat ze zo'n leuke, mooie en fijne zoon heeft groot gebracht. Zeker als je mijn schoonvader leert kennen, wat een hork.
Tis dat je zegt dat je zwanger bent, anders zou ik zweren dat je dronken bent!
Mooi. En warrig. Maar wel goed.
quote:rara70 schreef op 15 juni 2012 @ 22:53:

Tis dat je zegt dat je zwanger bent, anders zou ik zweren dat je dronken bent!

dat dacht ik ook
quote:vosje78 schreef op 15 juni 2012 @ 22:51:

ik snap er niets van.Heb ik ook
Je waardeert haar dat ze jouw man ter wereld heeft gebracht? Maar dat jullie anders in het leven staan?

Heeft ze hem nu geslagen of niet?

Ik geloof niet dat je dit aan je hormonen mag wijten, je had wat beter je best mogen doen om wat duidelijker te zijn
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Leuk spul, die hormonen.

In ieder geval: gefeliciteerd met je zwangerschap!
Snap er niks van.
quote:rara70 schreef op 15 juni 2012 @ 22:53:

Tis dat je zegt dat je zwanger bent, anders zou ik zweren dat je dronken bent!Haha precies mijn gedachte! Gewoon hormonaal dus, geefnie.
to is , totaal hormonaal bevangen, gewoon blij met haar schoonmoeder. Ondanks de verschillen.

Ws heeft haar man vandaag haar een massage gegeven, of een kopje thee ingeschonken. En dankzij de hormonen denkt ze nu dat geen een man dat doet, behalve die van haar. Mede mogelijk gemaakt door schoonmoeder

To, van harte met je zwangerschap. Ik hoop dat je band met schoonmoeder goed blijft !
Herkenbaar hoor. Beetje dan. Liefde en zo.

Maar flauw om op het einde over die hormonen te beginnen. Is nogal uitgekauwd Viva-excuus bij veel topics
quote:xallieenwallie schreef op 16 juni 2012 @ 00:01:

Hekje, Linda noemde me de liefste man van de wereld. Kun je voorstellen dat een vrouw dat zegt, ik zie mezelf totaal niet zo.? Nu snap ik het niet meer Xalliewallie. Wie is Linda? Wat heeft dat met topic te maken?
Hekje, het is matho. Ik had hem al gemeld in t mod topic. Negeren.
Warrig maar wel heel lief. Ik geloof wel dat ik je begrijp. Heb je haar wel eens verteld dat je haar bewonderd?? Is nl altijd leuk om te horen, wss ziet zij het nl op dezelfde manier.
De zon gaat op en de zon gaat onder - Japans gezegde
Gekkenhuis hier af en toe eh xallienwallie
quote:2bij-or-not-2bij schreef op 15 juni 2012 @ 23:24:

to is , totaal hormonaal bevangen, gewoon blij met haar schoonmoeder. Ondanks de verschillen.

Ws heeft haar man vandaag haar een massage gegeven, of een kopje thee ingeschonken. En dankzij de hormonen denkt ze nu dat geen een man dat doet, behalve die van haar. Mede mogelijk gemaakt door schoonmoeder

To, van harte met je zwangerschap. Ik hoop dat je band met schoonmoeder goed blijft ! Bedankt voor deze samenvatting
WTF neemt die stalker nu mijn nickname aan?
Je bent ziek Math0, ga naar een psychiater.
quote:missy_acy schreef op 16 juni 2012 @ 00:05:

Hekje, het is matho. Ik had hem al gemeld in t mod topic. Negeren.

Ah, dank voor de info! Snapte er al helemaal niks van

Stort je op die Linda Mattho!
quote:xalliesuper2point0 schreef op 16 juni 2012 @ 00:43:

WTF neemt die stalker nu mijn nickname aan? Nee joh, er is maar 1 Xalliesuper
quote:hekje schreef op 16 juni 2012 @ 01:01:

[...]

Nee joh, er is maar 1 Xalliesuper Ja dat klopt wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven