VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:Elyane schreef op 01 april 2008 @ 22:59:

[...]

\\:-)//

Wel gezellig Drop, zijn wij ook nog eens samen zwanger voor een dagje

Ik had net een hele reactie getypt, maar toen ik wilde posten bedacht ik me welke datum het vandaag is! Wel net vanavond van een goede vriendin van me gehoord dat ze net 3 maanden zwanger is. Haar zoontje wordt over een paar maanden 4 en ik weet dat ze al lang hopen op een tweede zwangerschap, dus ik ben superblij voor haar (ze wordt over een paar maanden ook 39 dus ik zag het stiekem een beetje duister in voor haar). Anyway, ik zat al in het babynieuws dus het had me niets verbaasd! Zij liet wel expliciet blijken dat het niet ging om een 1 aprilgrap, trouwens .

En Wind, fijn dat je eerste werkdagen in ieder geval bevallen zijn, een goed begin is het halve werk!
Je eerste werkdag klinkt trouwens leuk Wind. Fijn dat het zo goed voelt.

En Vrolijk, schoenen zijn superwelkom! Snel afspreken? Kunnen jullie zaterdagmiddag 19 april (Japie's verjaardag)?

Julie/Jules vind ik een superleuke naam voor meisjes in de maak trouwens
Vandaag ook op werk, mailtje gestuurd naar twee collega's met de mededeling dat ik ontslag genomen had.

Tuinden er ook helemaal in. Heb me suf gelachen

Ga nu slapen.

Morgen jammergenoeg weer 2 april
Juliette en dan Juul als roepnaam?

Ik ga nú naar mijn mailbox Wind!
Moge.

Ik ben er weer .

Lachen die grappen van jullie Drop en Ely .

En Drop, wat leuk voor je vriendin dat ze zwanger is. Het is, vind ik, echt heel erg leuk om zwanger te zijn met een kind dat het al bewust meemaakt.

Nou, maar eens ontbijten.
Moest ook even nadenken hoor, schurken .

Nip: is Cato misschien wat voor jullie? Had ik wel gewild, maar bete vriendinnetje dochter heet Kato... en dat is wat veel dan.

Vertrek nu naar jarige neef, vanmiddag wellicht meer.

Wind, leuk dat het leuk is!
Ik ben met Catootje naar de botermarkt geweest, zij kon maken wat zij wou, zij kon maken wat zij wou.....

Gefeliciteerd met jarige neef, Lien!
Ik heb trouwens gisteravond vanuit huis ook zoiets gemaild aan mijn leidinggevenden, ik ben benieuwd of ze door hebben dat het een 1 april grap is.
Dropje, al wat op bezichtigingen gehoord? Of vraag ik het nu te vaak .

Lien, ik moet nog van jou weten hoeveel banen je zwemt bij het zwemmen!

Ik heb zulke leuke stickers gekocht voor Schorries kamer. Het zijn deze. En dan die links onderin, Apple Tree. Hij heeft een witte garderobekast en daar ga ik in ieder geval de appelboom op plakken zodat het een leuke kinderkast wordt.

Ik heb zo'n zin in zomervakantie. We hebben hem 6 dagen verzet zodat we een dag of 4 tegelijk met mijn ouders en broertje in Frankrijk zitten. We gaan dan een dagje bij elkaar komen om te barbequen. Sterker nog, mijn ouders zijn aan het kijken of ze de laatste week van hun vakantie op dezelfde camping kunnen staan. Mijn broertje zit 13 kilometer verderop (dat is nog dichterbij dan thuis ) en kan dan gemakkelijk bij ons langskomen.

Vrolijk, hoe is het eigenlijk met de pokken?

En Dropje, zijn Sus en Wis niet jarig in april of zeg ik nu iets heel raars?
Ik trapte er ook in....

Cato vind ik leuk Lien, net als Cleo, maar Nipman helaas niet.
Ik had zo'n leuk jurkje gezien in de Viva. (krijg ik alktijd van de buuf) En nu heb ik het jurkje online gevonden. Maar wat staat er bij:

Let op : de jurk valt klein, bestel een maat groter, en bij een cupmaat groter dan B/C adviseren we 2 maten groter te bestellen.

Nou, net een cup DD of soms wel E hoef ik daar dus niet aan te beginnen.]

Dit is het jurkje, ik was er helemaal verliefd op:

En ik weet niet hoe ik dat plaatje kleiner zou kunnen krijgen.

Heb honger. Ga brood smeren.
Ik heb net gegeten. Echt heel heel veel boterhammen. En daarna heb ik ook nog 5 bokkepootjes gegeten. En een chocoladetaart gebakken met Schorrie en de beslagkom uitgelikt. En dat alles binnen 3 kwartier tijd denk ik. Zal wel zwanger zijn.

Leuk jurkje Pebbles, maar als ze dat er al bijzetten denk ik dat het niet eens lekker zit, zal wel heel strak zitten van boven en het lijkt me dat het uit model raakt als je grotere maten gaat bestellen.
Morrie, ik zwem en klets en ik denk een baan of 25/35? Ik zal het donderdag voor je tellen. We proberen 40 minuten te zwemmen en dan hebben we nog een kwartiertje in bubbelbad, heerlijk.

Pebb, had nog niet gezegd, maar as-verstooing klonk liefdevol en fijn voor zover iets fijn kan zijn.

Mm, heeft Nipman ook nog wat te zeggen over de naam dan ;-}?
Ik heb altijd moeite met het vinden van passende bloesjes door de grootte van mijn tieten. Stom is dat.
Mijn frustatie zo eerste half jaar, althans BV periode, na bevalling met jasjes, bloesjes en vestjes, ziet er allemaal bol en propperig uit.
Ik heb een keurig B/C cupje, voor de kinderen was het A/B maar mijn borsten zijn er door de zwangerschappen echt op vooruit gegaan. De rest niet helaas, en na deze derde komt het volgens mij helemaal niet meer goed.

Lien, helaas heeft Nipman inspraak. Wat vooral betekent dat hij al mijn suggesties afkeurt. Ik vind eigenlijk dat ik na al die zwangerschapsellende deze keer wel mag kiezen, en dan vind ik Mara wel mooi. Maar helaas, afgekeurd dus.
Tsk. Ik vind Mara ook mooi. Dus ik vind ook dat jij mag kiezen.
Mara was mijn oude nick, op een ander forum, lang geleden .

Ik ga ook nog even namen spuien :

Nippo:

Meisje: Eline, Maartje, Marijne (laatste vond ik ook erg leuk voor Minimeis), Willemijn/Willemien

Jongen: Jonathan, Jonah, Joost (haha, het zijn wel allemaal J's) en ook naam van Mormel vind ik goed bij Nippi en Nippa passen.

Morrie:

Meisje: Rachel (uitgesproken als Rágel, andere uitspraken vind ik niet mooi),

Jongen: Ivan, Izaak en ook hier weer "Mormel" (maar dat vind ik ook gewoon een erg leuke naam).

Van Lien weet ik niet hoe kinderen heten (al kan ik dochter wel raden a.d.v. raadsel van Nippo), dus dat wordt lastig.
Mag ik Cleo op mijn lijstje, please please? Zie hem helemaal zitten.

Anky: Rachel doen we niet. De dochter van een vriendin van mij heeft haar dochter de nog mooiere uitspraakversie gegeven, met een streepje op de e naar links, dus met lange a en korte e en klemtoon op gel zeg maar.

Ivan, nee, beetje aso naam vinnik. En Izaak vind ik gewoon niet zo mooi, beetje hard. Mormel vind ik leuk, maar ik wil wel een beetje origineel zijn .

Meer jongensnamen zijn welkom. Voor meisjes heb ik hele lijsten, voor een jongen heb ik er nu twee waarvan ik er een eigenlijk maar zozo vind.

Lien, 25-35 banen dus, ok. Ik ga alleen en klets dus niet (ik vind kletsen in het zwembad zo lastig, dan moet je steeds stoppen met zwemmen) en ik zwom er 25 in 20 minuten en vond het wel welletjes toen voor de eerste keer. Is dus niet eens zo slecht.

Mara is leuk, maar bij mij is een beginletter M verboden!

Ik heb een c cup maar blousejes staan bij mij ook altijd open. Volgens mij wordt confectie op een B cup gemaakt.

Mijn borsten zijn nu ook groot en rond, en ik vind het eigenlijk niet eens echt mooi. Harrie wel....
Mare is eigenlijk nog mooier vind ik.

Ik kreeg brief van belasting. Vroeg me af wat het was. Maar het is de voorlopige dinges die zegt hoeveel geld je terugkrijgt. Gaat nog over 2006 bij mij maar jee, wat heerlijk zeg, ik hoop dat ze snel storten. Gaat om paar duizend euro en daar kan ik mooi de kinderwagen van betalen en dan nog wat geld gebruiken voor babyspullen. O ja, en een tuinset voor het dakterras. En wat sparen misschien, ook wel handig. Ik spaar voor als ik ooit mijn baan wil opzeggen zonder dat ik wat anders heb.....
Dat is lekker Morrie.

Bij ons is eigenlijk nog nooit een voorlopige aanslag later met de definiteve herzien. Ik ga er ook dus altijd van uit dat de voorlopige aanslag goed is.

Mare is leuker dan Mara.

Cleo erg leuk voor lijstje Morrie.

Ik vind Willemijn een leuke naam. Lekker ouderwets ofzo. Buurmeisje van mijn ouders heet zo.

Ik ben niet zo van Rachel in welke variant dan ook.

Moet piesen.
Ik heb Cleo zojuist voorgesteld. Je wilt niet weten wat Harrie zei, maar ik ga het toch zeggen: Cleo, Cleo, 't lijkt een beetje op clitoris . Hopeloos die kerel.

Ik ga er ook altijd van uit dat de aanslag niet meer herzien wordt. Toch maak ik het geld nooit helemaal op, maar dat is meer omdat ik dat zonde vind. Het zijn toch mooie bedragen.

Willemijn is leuk. Past niet bij ons maar is wel heel leuk. Willemijn is eigenlijk wel iets voor Lien!

Maar als iemand dus nog jongensnamen heeft, die zijn zeer gewenst hier. Zeker met die lage hartslag van dat kind van ons .
Ik zie jullie allemaal namen spuien hier en volgens mij zit Lien in de Hollandse hoek te denken.

Anky heeft al een paar leuke suggesties geven:-),

Meisjesnamen: Floor, Saar, Meie, Maud, Aukje, Evi, Sien, Lise?

Jongensnamen; Gijs, Koen, Joost, Niels?
Jonah, een paar weken geleden was Harrie daar enthousiast over, ik weet het 100% zeker. Dus die stond op 1 bij mij. Zegt hij nu weer: 'Nee, lijkt teveel op Yoni (en zo heet zijn irritante halfbroertje)'. Ik wil ook gewoon in mijn eentje de naam bedenken, zonder kerel. Net als Nippo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven