Toetsenbord in de war

16-06-2012 23:00 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik heb het idee dat mijn toetsenbord van slag is want alles staat door elkaar en cijfers kan ik niet typen

Heb ctrl en shift al geprobeerd maar dit helpt niets

Waarschijnlijk heb ik een toets ingedrukt maar ik weet niet welke

Wie weet de oplossing ?
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake
Staat je toetsenbord ingesteld op de juiste taal? Icoontje rechts onder in je taakbalk.
rechtsonder in de taakbalk staat de afbeelding van een toetsenbord. Die staat misschien verkeerd ingesteld. Ik heb hem op de Verenigde Staten (internationaal) staan. Op zn Nederlands staat het bij mij ook vaak verkeerd.
Ik heb hetzelfde hoor.

.dreekrev kaav koo jim jib teh taats sdnalredeN nz pO .naats (laanoitanretni) netatS edginereV ed po meh beh kI .dletsegni dreekrev neihcssim taats eiD .drobnesteot nee nav gnidleebfa ed taats klabkaat ed ni rednosthcer
Ctrl-Shift
Verenigde Staten is correct.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Het is control shift c. Staat je numlock wel aan voor de cijfers?
crtl shift tegelijk
heb je een @ bij je 2 staan? Sowieso is het niet goed als je een toetsenbord icoontje hebt, want dat betekend dat er minimaal 2 toetsenbord indelingen zijn. Als je er maar 1 hebt (de juiste) is die hele optie er niet en doet ctrl shift ook niks. Dus goed instellen en die 1ne indeling verwijderen, tenzij je elk duur van toetsenbord verwisseld, dan kan het handig zijn.
Is het een draadloos toetsenbord?

Misschien zijn je batterijen leeg?
Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties ! Ik heb het stickje achterin mijn computer eruit gehaald en opnieuw in gestopt en nu is het probleem verholpen. Heb een draadloos toetsenbord.

Ik had de computer al een aantal keren uit-en aan gezet maar blijkbaar was het nodig om opnieuw contact te maken tussen computer en toetsenbord.

Heerlijk dat alles weer normaal is.

Groetjes van Speklapje.
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven