Dancefeesten/festivals

17-03-2012 18:50 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik zou dit jaar heel graag naar dancefeesten willen gaan. En straks (bijna!!!:) ) als de zomer er weer aankomt naar leuke dancefestivals!

Er is alleen 1 probleem...mijn vriendinnen houden hier niet van/vinden de kaartjes te duur/hebben geen zin om te stappen/zitten liever thuis op de bank voor de tv, and so on...

Het leven is te kort om mij daardoor tegen te laten houden, dus ik dacht misschien zijn er hier leuke meiden die ook graag naar dit soort feesten willen, zodat we misschien samen kunnen gaan!

Ik hoor het wel

Oja ik ben 27 jaar trouwens.

Groetjes!
@ Sunshine1980, ik heb je toegevoegd als contact.

@ chenel, ik heb je vriendschapsverzoek bevestigd, maar kan je geen bericht sturen, zou je mij jouw e-mailadres kunnen sturen? De facebookgroep is geen openbare groep dus kan je enkel via mijn facebook of via een ander lid van de groep aanmelden bij deze groep.

@ carbonado, ik heb je mailtje ontvangen, alleen je e-mailadres stond er niet in, zou je je e-mailadres kunnen sturen?

@ goodgirl, ik heb je mailtje met e-mailadres ontvangen dus ik zal je zo een e-mail sturen!
@ Blaze ik heb je een email gestuurd via deze site, ik hoop dat ie is aangekomen!!
hoi Blaze,

lijkt mij ook gezellig om aan te kunnen sluiten. Heb wel zin in een leuke zomer met feesten

je kan me mailen op potjesambal at gmail.com

Hoop snel wat te horen,

groetjes!
@ potje_sambal, ik heb je gemaild!
Hey,

Ik zou me ook graag bij jullie willen aansluiten..

Ik ben 24 jaar, mama van 2 kids en woon in Purmerend.

Ben wel toe aan een feessie en ook aan nieuwe vriendinnen

Weet niet precies hoe ik een PB stuur, zit weinig op het forum. :s
@ eszaah, ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd.
Hallo!

Ik ben Simone, 22 jaar en wil heel graag naar extrema! Nu zag ik dit dancefestival hier in het blog voorbij komen. Als jullie gaan zou ik het leuk vinden om aan te sluiten! Ik zag wel dat iedereen wat ouder is, wat mij betreft geen probleem, ik weet niet hoe dat met jullie zit? Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,

Simone
@ simonej, tuurlijk mag je aansluiten! Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd!
Blaze, ik bene cht dom ofzo maar zie nergens een bericht. Ook niet op mijn profiel. heb je nu zelf maar een berichtje gestuurd;)
@ simonej, ik heb je mijn e-mailadres gestuurd!

@ viva_marieke_84, haha zal wel niet aan jou liggen, heb al heel vaak gehad dat berichten niet aankomen, ligt aan de site denk ik. Daarom vermeld ik het ook altijd maar even hier wanneer ik iemand een bericht heb gestuurd!

Maar ik heb jouw mailtje wel gehad, alleen je heb je e-mailadres niet vermeld

Dus ik heb je nogmaals geprobeerd een e-mail+bericht te sturen met mijn e-mailadres. Mocht je die niet binnenkrijgen, stuur me dan nog een keer een mailtje maar dan met je e-mailadres erin!
Blaze! Ik zag het, heb je terug gemaild, leuk!

Voor de impulsieve feesters onder ons!

Ik ben Simone, 22 jaar en Ik heb nog een kaartje over voor chateau techno morgenavond in de westergas/ westerunie! Het is een anniversary dus beloofd een mooi feest te worden!

De mensen om mij heen zien het techno feestje echter niet echt zitten & een vriendin heeft afgezegd! Ik wil heeel erg graag maar zoals het er nu uitziet gaat hem dat niet worden of alleen.

Nu zie ik alleen niet echt voor me dus heeft er iemand zin om mee te gaan? Het is van 22:00- 05:00 in Amsterdam dus laat het me maar weten!
Hallo meiden,

Ik zie dat dit topic al wat langer geleden opgericht is, maar er wordt gelukkig nog druk gereageerd.

Mijn vrienden zijn helaas niet zo van de dancefeesten, maar ik wel :-) dus ik zou graag willen aansluiten.... Ik ben 28 en kom uit Rotterdam.

groetjes
@ mvg84, sorry voor de ietswat late reactie, heb een tijdje niet hier gekeken. Maar ik heb je toegevoegd als contact!
@ mvg84, ik heb je mailtje ontvangen, alleen je mailadres staat er niet in. Ik kan je helaas om 1 of andere vage reden geen bericht sturen, enkel toevoegen als vriend (terwijl je al als vriend in mn lijst staat?!) Zou je mij nog een keer een e-mail kunnen sturen via het forum en dan je mailadres vermelden?
hey!

ik ben net in amsterdam komen wonen, hou enorm van technofeestjes en festivals! Heb idd genoeg vriendinnen, maar bijna geen vriendinnetjes die van die feestjes houden! Dus ook ik zou me graag aansluiten...

hoe kan ik mijn e-mail adres toevoegen??

groetjes!!
@ caro_84, ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd, maar kan je geen bericht sturen. Kun jij me jouw e-mailadres sturen via een bericht?
hey,

Hier nog één die houdt van een festival en feesten maar helaas vriendinnen van mij houden er niet van kaartjes zijn te duur en ze houden niet van de muziek je kent het wel. Dus kan ik me nog aansluiten bij dit clubje. Ik ben 25 jaar en kom uit Den Haag.

Groetjes
Hey ik heb hetzelfde probleem... ik wil graag naar festivals... maar mijn vriendinnen vinden het allemaal te duur en zijn met andere dingen bezig zoals vriendje en samenwonen. Ik zou graag naar tomorrowland willen... solar of dance vally... .Wie wil nog meer graag leuke festivals bezoeken? Ik ben 24 jaar.
@ browni & bloem25, ik heb jullie toegevoegd als contact!
Hier nog een festivaljunk in de aanbieding!

Can I join?

Groetjes Eliza
@ bloem25, ik kreeg een melding dat je m'n vriendschapsverzoek heb bevestigd, maar ik kan je geen bericht sturen, enkel toevoegen als vriend (terwijl je al in mn lijst vrienden staat?!) Dus als jij me wél een bericht kan sturen met daarin je emailadres, zou je dit dan willen doen?

Dit geldt ook voor de andere meiden, want heb dit probleem vaker dat ik geen bericht kan sturen!

En eliza86 ik heb je ook toegevoegd als contact!
browni & eliza86, bedankt voor jullie mailtje! Alleen bij de mailtjes vanaf het forum wordt nooit een e-mailadres vermeld dus ik kan jullie niet terugmailen!:( Ik snap ook niet waarom ik geen bericht/mail kan sturen via het forum:S

Zouden jullie mij nog even jullie mailadres willen doormailen?
Heel herkenbaar voor mij, goed idee! Kan ik ook deelnemen? Is er ondertussen al een facebook groepje? Das ook makkelijk voor ontmoeten met elkaar. grz
Hoiiii wat leuk dit. Ik zou me er ook heeeel graag aan toe willen voegen. Hou ook erg van dance festivals :-) Toevallig al plannen gemaakt voor lakedance as zaterdag? Wil daar graag heen. Hoor graag van je.. Liefs F
@ 2summer & sunshine-31, ik heb jullie toegevoegd als contact. Zouden jullie mij jullie mailadres via een bericht willen doorgeven? Ik heb nml constant problemen met het versturen van berichten, weet niet waarom.

We hebben inderdaad een facebook groep. Deze is besloten dus zodra ik je mailadres heb zal ik je mijn facebook geven en dan kan ik je vanuit daar toevoegen aan de groep!

Lakedance staat ook in de agenda voor zaterdag inderdaad, maar geloof dat er ook meiden naar Loveland gaan (incl ikzelf) Je kunt dit zelf even bekijken in de groep straks dan kun je zien wie waar heengaan enzo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven