Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Ik heb 2 optimelcodes, wie ze wil mag mailen naar xxx (verwijderd)

Meld dan even hier dan je mij mailt
Zenga, je hebt mail!
quote:gewooneenzus schreef op 17 juni 2012 @ 11:15:

Zenga, je hebt mail!Je hebt mail terug!
Was hier iemand van de week die een bon had voor Pampers?

Bij de AH komende week zijn ze in de bonus. 3 enkel pakken voor 27.50 muv simply dry.

Geen idee of het een goede deal is maar wilde het even delen.
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Adios, mijn peterselie loopt inderdaad weer opnieuw uit, erge vorst is eigenlijk de enige reden waarom ik een plantje wel eens vervang...

En balen van dat l'oreal proefmonster zeg! ik vond het ook erg fijn spul.
Ja, dat was ik Adios! Dank voor het delen van de tip, altijd fijn als mensen met je meedenken. 't Is helaas niet een heel goede deal, dus ik kijk het nog even een paar weken aan of er nog een 3 pakken voor 20 euro actie ergens komt. Baby is er toch nog niet. Ik houd het trouwens in de gaten via www.luierinfo.nl, erg fijne site!
Ik vond www.watkostenluiers.nl altijd een fijne site. Overigens is mijn jongste alweer een paar maanen zindelijk, ik doe haar alleen nog een luier om voor de nacht en dan gebruik ik gewoon kruidvat luiers. De Pampers zijn trouwens een stuk duurder geworden sinds ik ze voor het laatst kocht, en aanbiedingen van 3 pakken voor 20 euro heb ik het laatste jaar niet meer gezien, dus daar zou ik niet op wachten.
Oh wat een goede tip, ik ga me binnenkort even inschrijven voor de nieuwsbrief van Selexyz. Kan makkelijk even als ik toch in de stad ben

De vaatwasser reinigen met soda en azijn. Giet je dan een beetje azijn op de bodem en gooi je er een handje soda bij en laat je hem dan draaien? Of moet dat nog in een vakje?

Hier zweren we trouwens bij luiers van de Aldi. Perfecte pasvorm, mooi dun, stinken niet. Ik ben fan

Bij de Aldi nog een goede slag geslagen. Een fietshelm voor dochter voor 12,99. Dat vond ik echt geen gekke prijs!
Hallo?!
quote:_Doortje_ schreef op 18 juni 2012 @ 12:43:

Hier zweren we trouwens bij luiers van de Aldi. Perfecte pasvorm, mooi dun, stinken niet. Ik ben fan Ook niet als ze volgescheten zijn?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Niet zolang het bv-poep is...
Je eigen kind stinkt niet, die ruikt naar rozen en viooltjes.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik lees al een tijdje mee in jullie topic, ik ben fan!

Vandaag toch maar een keer een nieuw account aangemaakt, ik ben mijn oude gebruikersnaam vergeten....

Hierbij mijn eerste tip (ik dacht hem nog niet te hebben gezien hier) bij de bas van der heijden stond een fles bertolli pastasaus met een geel GTA papiertje om de dop! Was 2.20 volgensmij... tot eind juni of juli.
nu ook een gta voor de fristi perzik. Staat nog niet op hun website maar pakken liggen al wel in de winkel. Moet een sticker opzitten
Euroclix heeft een nieuw overzicht bij je saldo-overzicht. Nu kan je zien hoeveel clix je al hebt verdiend, ingewisseld etc.

Best interessant

Daarnaast zijn de luiers van Kruidvat in de aanbieding en je krijgt bij twer pakken een gratis pak luierbroekjes.
bij de wehkamp heb ik 2 megapacks pampers gekocht (198 stuks) van 64 euro nu voor 45 euro. dat is echt een hele goeie deal. je kunt er ook lekker in het leven bonnen inwisselen!

En gratis verzenden!
Beste vrekkers,

Ik lees al een poosje met jullie mee.

Graag wil ik jullie bedanken voor alle leuke en goede tips!

Ik zou graag ook miojn steentje bij dragen aan dit topic!

Wisten jullie dat jumbo de regel heeft dat je producten gratis krijgt als het foutief op het schap geprijst is?

Ik check daarom altijd de kassabon goed en heb al een hoop gratis mee gebregen.

Bij onze jumbo is het nog al eens bingo
quote:adios schreef op 16 juni 2012 @ 22:25:

Vanmiddag viel mijn oog op mijn kruidenpot in de tuin, daar heb ik verse platte peterselie en koriander in staan. De koriande begon in 1x heel erg uit te lopen dus die heb ik zojuist maar even geoogst en in de vriezer gestopt. Zo heb ik weer lekker 'verse' kruiden op voorraad voor een zeer klein prijsje. Weet iemand of kruiden nog opnieuw uitlopen als je ze met een schaar halverwege afgeknipt hebt?

Morgen zet ik andere vakjes weer opnieuw peterselie (erg rijk aan viatamine C en ijzer, echt een super food, en vind het nog lekker ook!) en koriander voor de volgende lading.

Morgen kan ik ook lekker sugar snaps van eigen bodem eten. Ben zeer benieuwd.....

Verder ben ik een beetje leleurgesteld in bol.com. Is de 2de keer al (achter elkaar nog wel) dat ze niet direct doen wat ze beloven. Afgelopen woensdag avond had ik een bestelling geplaatst voor een boek voor vaderdag. Het wasd een 'voor 17u besteld, morgen in huis' boek. Het was al na 17u dus ik verwachte het vrijdag. Vrijdag ochtend had ik nog geen mailtje dat het verzonden was. Dus ik ging er van uit dat ik het zaterdag dan zou krijgen. Nu kreeg ik gisteren avond laat een mailtje dat het boek momenteel niet verzonden kon worden en dat het pas 19 juni geleverd zou worden. Konden ze dat nou echt niet eerder doen???? Ik bedoel ik heb die bestelling woensdag al geplaatst. Dus bestelling geannuleerd want het was voor vaderdag bedoelt, vandaag nog snel de stad in geweest en hetzelfde boek gehaald bij de lokale boek winkel. Nu even kijken hoe het zit met mijn bol.com cadeaubonnen die ik voor d ebestelling had gebruikt, neem aan dat die gewoon weer terug geldig worden. wel jammer want ik had dus gewoon een gratis vaderdag cadeautje kunnen hebben in deze krappe periode...

De waarde van de bonnen krijg je inderdaad gewoon terug

quote:-a- schreef op 18 juni 2012 @ 13:38:

nu ook een gta voor de fristi perzik. Staat nog niet op hun website maar pakken liggen al wel in de winkel. Moet een sticker opzittenIn welke winkel had je die actie gezien?
quote:misskerss schreef op 18 juni 2012 @ 13:48:

Euroclix heeft een nieuw overzicht bij je saldo-overzicht. Nu kan je zien hoeveel clix je al hebt verdiend, ingewisseld etc.

Ik zie niks nieuws, of ligt dat aan mij?
quote:snoesje666 schreef op 18 juni 2012 @ 13:02:

Je eigen kind stinkt niet, die ruikt naar rozen en viooltjes. Nog geen reden voor mij om overstag te gaan Snoes..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:zenga schreef op 18 juni 2012 @ 18:25:

[...]

Ik zie niks nieuws, of ligt dat aan mij?

Hmm, bij mij was het niet te missen.

Een overzicht boven je saldo-overzicht met daarin je verdiende clix over de hele tijd, je ingewisselde clix voor geld en cadeaus en je huidige stand.. Was voor mij in ieder geval heel nieuw ;)
Heeeee het overzicht bij Euroclix waar ik over postte is ineens weg...?
Gratis verzenden bij Mexx met de code FREE2012NL. Als je via Euroclix bestelt, verdien je ook nog Clix ;).
*** adios: niet te negatief denken!!****
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
De voor 22.30 besteld,morgen in huis maakt bol ook niet altijd waar.

Laatst nog een bestelling die een dag later kwam en wij dus niet thuis waren.
Heb 1-2 optimelcodes voor de liefhebber.

watervrouw2 [at]gmailpuntcom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven