Voor Zephne.....

18-06-2012 08:39 308 berichten
Lieve Zephne,

Je verdriet is groot, en er voelen veel forummers met je mee. Jij gaat trouwen en dat is geweldig. Ondanks dat je familie er niet bij zal zijn heb jij liefde gevonden en dat is zó mooi, dat moet gevierd worden!

Op het Viva forum is het plakken van een glitterplaatje dé ultieme manier om uit te drukken wat we willen zeggen en daarom een felicitatie glitterplaatjestopic speciaal voor jou en je aanstaande vrouw!

Zephne, liefde is fantastisch, liefde is fijn en heerlijk en uniek. Of dat nou tussen een man en een vrouw, een man en een man of een vrouw en een vrouw bestaat. Zolang het er maar is.

Gefeliciteerd lieverd!

Voor jou!

quote:Youk79 schreef op 18 juni 2012 @ 08:59:

Lieve Zephne,

Heel erg gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk en een hele fijne, mooie dag toegewenst en daarna een lang en liefdevol leven.

Ook veel liefs voor je aanstaande vrouw!

Youk
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk,

Na (veel) regen komt zonneschijn.

Wens jullie een geweldig huwelijk samen, vol mooie dagen van liefde en geluk en gezondheid.

Ps, leo, wat lief dit te openen!
quote:_puck_ schreef op 18 juni 2012 @ 09:01:

Heel veel geluk samen! Volg je eigen pad..

quote:flowerpower91 schreef op 18 juni 2012 @ 09:02:

Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk,

Na (veel) regen komt zonneschijn.

Wens jullie een geweldig huwelijk samen, vol mooie dagen van liefde en geluk en gezondheid.

Ps, leo, wat lief dit te openen!
Cateautje, wat lief dat jij de plaatjes er bij plakt!

Als ik het over moet nemen roep je maar hoor!
Ik hoop dat jullie toch een hele fijne dag hebben en heel erg gelukkig worden samen!

Niets is belangrijker dan jullie liefde voor elkaar!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Nog eentje, gewoon omdat het kan!

Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:eleonora schreef op 18 juni 2012 @ 09:05:

Cateautje, wat lief dat jij de plaatjes er bij plakt!

Als ik het over moet nemen roep je maar hoor!

quote:Gatti schreef op 18 juni 2012 @ 09:06:

Ik hoop dat jullie toch een hele fijne dag hebben en heel erg gelukkig worden samen!

Niets is belangrijker dan jullie liefde voor elkaar!
quote:Hasse88 schreef op 18 juni 2012 @ 09:08:

Nog eentje, gewoon omdat het kan!

[afbeelding]
Lieve Zephne, heel veel geluk en liefde voor jullie twee. Het is heel bijzonder om je liefde te ontmoeten en samen te kunnen zijn.

Plaatje plakken lukt helaas niet, maar mijn gelukswensen zijn er niet minder oprecht door.
quote:isadoro schreef op 18 juni 2012 @ 09:14:

Lieve Zephne, heel veel geluk en liefde voor jullie twee. Het is heel bijzonder om je liefde te ontmoeten en samen te kunnen zijn.

Plaatje plakken lukt helaas niet, maar mijn gelukswensen zijn er niet minder oprecht door.
.
Lieve Zephne,

Op je eigen topic heb ik niet gereageerd, maar wel meegelezen. Ik ben twee weken terug zelf getrouwd en ook bij ons was een deel van de familie er niet, omdat ze dingen afkeuren en ik met ze gebroken heb. Andere dingen dan bij jou, maar nog steeds afkeuring. En laat me je vertellen dat we ze geen seconde gemist hebben. Ons feest was geweldig met mensen om ons heen die van ons houden en ondanks de vergelegen lokatie gewoon kwamen. Omdat ze ons belangrijk vinden. Die mensen wil je erbij hebben. Andere niet. Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan klinkt, maar neem van me aan dat jij dat gevoel zult gaan herkennen. En bij dezen dus ook van mij een glitterplaatje. Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk en alle geluk van de wereld gewenst met je lieve vrouw!

Dat jullie maar heel gelukkig mogen worden samen!
Occam's razor
Gefeliciteerd! Hele fijne dag straks samen!

je mag toch geen topic over een forummer openen?
quote:Debora schreef op 18 juni 2012 @ 09:26:

[afbeelding]

Dat jullie maar heel gelukkig mogen worden samen!
quote:Ksenija schreef op 18 juni 2012 @ 09:27:

je mag toch geen topic over een forummer openen?
Veel geluk samen!!

'Spread your wings and fly!'
Occam's razor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven