Voor Zephne.....

18-06-2012 08:39 308 berichten
Lieve Zephne,

Je verdriet is groot, en er voelen veel forummers met je mee. Jij gaat trouwen en dat is geweldig. Ondanks dat je familie er niet bij zal zijn heb jij liefde gevonden en dat is zó mooi, dat moet gevierd worden!

Op het Viva forum is het plakken van een glitterplaatje dé ultieme manier om uit te drukken wat we willen zeggen en daarom een felicitatie glitterplaatjestopic speciaal voor jou en je aanstaande vrouw!

Zephne, liefde is fantastisch, liefde is fijn en heerlijk en uniek. Of dat nou tussen een man en een vrouw, een man en een man of een vrouw en een vrouw bestaat. Zolang het er maar is.

Gefeliciteerd lieverd!

Voor jou!

quote:mjdh schreef op 18 juni 2012 @ 09:47:

Lieve Zephne,

Voor jou en je aanstaande vrouw:

Liefde is elkaar vertrouwen,

samen een gelukkig leven op bouwen

Houden van is meer dan alleen een gevoel

het is namelijk een heleboel.

Houden van is voor elkaar zorgen,

niet alleen vandaag,

maar ook morgen.

Elkaar steunen

bij verdriet en pijn.

Elkaar troosten

is dan fijn.

liefde is samen wandelen,

hand in hand,

door het voor ons nog onbekende land.

Je moet soms over bergen en dalen,

maar door de liefde,

zullen jullie niet verdwalen

Ik wens jullie veel geluk en een mooi leven toe !!!
Gefeliciteerd Zephne en Zephvrouw!

Mogen jullie dagen lang en gelukkig zijn!

Alle reacties Link kopieren

Gefeliciteerd!
Oh, en anders komen wij wel allemaal joh! Haha.
Veel geluk en mooie jaren voor jou en je vrouw Zephne.
Lieve Zephne, probeer ondanks je pijn te zien hoeveel mensen er eigenlijk voor je zijn, achter jouw beslissing staan! Je vriendin, schoonfamilie en gewoon volslagen onbekenden op een forum waar je je hart even wilde luchten. Put hier kracht uit! Heel veel geluk met jouw vriendin/toekomstige vrouw!

WOW...ik zit hier echt huilend achter mijn computer. Het zijn tranen van blijdschap hoor, want toen ik mijn topic opende had ik dít in ieder geval echt niet verwacht! Zoveel lieve, lieve reacties van mensen die mij niet eens kennen, ik voel me gedragen. Ik probeer nu op de juiste te woorden te komen om mijn dankbaarheid te uiten, maar ik ben er helemaal sprakeloos van...

LIEVE Eleonora , ik lees al jaren mee op dit forum en heb jij jou leren "kennen" als een lieve, wijze vrouw. Dat je dit voor me doet...ik weet echt niet hoe ik je moet bedanken! Dit betekent zóveel voor mij...

Duizendmaal dank voor alle felicitaties en mooie teksten! Het begint nu steeds meer tot mij door te dringen dat ik écht niet alleen ben...

Ik reageer later in mijn andere topic (ha, heb ik er ineens twee ), maar ben nu aan het werk dus het kan even duren! Ik kan niet wachten om dit vanavond met mijn vriendin te delen!

Jullie zijn geweldig!
quote:life_is_hard schreef op 18 juni 2012 @ 09:57:

Lieve Zephne, probeer ondanks je pijn te zien hoeveel mensen er eigenlijk voor je zijn, achter jouw beslissing staan! Je vriendin, schoonfamilie en gewoon volslagen onbekenden op een forum waar je je hart even wilde luchten. Put hier kracht uit! Heel veel geluk met jouw vriendin/toekomstige vrouw!

quote:life_is_hard schreef op 18 juni 2012 @ 09:57:

Dat begin ik me ook echt steeds meer te realiseren en een topic als deze helpt daar enorm bij! Ik put hier zeker heel veel kracht uit!

Bedankt voor je lieve wensen en een terug!
quote:zephne schreef op 18 juni 2012 @ 09:58:

WOW...ik zit hier echt huilend achter mijn computer. Het zijn tranen van blijdschap hoor, want toen ik mijn topic opende had ik dít in ieder geval echt niet verwacht! Zoveel lieve, lieve reacties van mensen die mij niet eens kennen, ik voel me gedragen. Ik probeer nu op de juiste te woorden te komen om mijn dankbaarheid te uiten, maar ik ben er helemaal sprakeloos van...

LIEVE Eleonora , ik lees al jaren mee op dit forum en heb jij jou leren "kennen" als een lieve, wijze vrouw. Dat je dit voor me doet...ik weet echt niet hoe ik je moet bedanken! Dit betekent zóveel voor mij...

Duizendmaal dank voor alle felicitaties en mooie teksten! Het begint nu steeds meer tot mij door te dringen dat ik écht niet alleen ben...

Ik reageer later in mijn andere topic (ha, heb ik er ineens twee ), maar ben nu aan het werk dus het kan even duren! Ik kan niet wachten om dit vanavond met mijn vriendin te delen!

Jullie zijn geweldig!
Cateautje! Bedankt voor alle plaatjes!
quote:zephne schreef op 18 juni 2012 @ 10:03:

Cateautje! Bedankt voor alle plaatjes!
Ik hoop dat jullie ondanks de tegenvallende dingen samen kunnen genieten van de vlinders in je buik

Heel veel liefde en geluk samen!

Volg de oorspronkelijke stem van je hart.

Lieve Zephne,

Veel geluk in jullie huwelijk.

Veel liefde & geluk samen!
Ik gun jullie heel veel liefde en geluk.
quote:mazzelen schreef op 18 juni 2012 @ 10:12:

Ik gun jullie heel veel liefde en geluk.
Ook van mij heel veel steun, geluk en liefde toegewenst!

*forum mobiel dus geen plaatje*
Liefhebbers voor een glitterplaatje? Im forummobiel..gaat me niet lukken.

Lieve Zephne en a.s. Vrouw,

Laat je niet tegenhouden door geloof als wat jij voelt oprecht en fijn is.

Geniet van de liefde van elkaar en voor elkaar..
Wat een keilief topic, Leo!

Voor jou, Zephne. Heel veel geluk voor jullie tweetjes!

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:pliert schreef op 18 juni 2012 @ 10:13:

Ook van mij heel veel steun, geluk en liefde toegewenst!

*forum mobiel dus geen plaatje*
Omdat ik niet van glitterplaatjes houd:

quote:angel__ schreef op 18 juni 2012 @ 10:14:

Liefhebbers voor een glitterplaatje? Im forummobiel..gaat me niet lukken.

Lieve Zephne en a.s. Vrouw,

Laat je niet tegenhouden door geloof als wat jij voelt oprecht en fijn is.

Geniet van de liefde van elkaar en voor elkaar..
quote:Cateautje schreef op 18 juni 2012 @ 10:15:

[...]

[afbeelding]Lief, thanx!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven